Ik wist niet dat er zo iemand bestond, sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Oh god, straks komt die vent met zijn Almereplaatjes meer, en zijn wervende teksten over de busbanen enzo
Waarom deed je dit nou, TS, je had toch wel eerst even kunnen denken voor je op die invoeren-knop ramde
SNEL, DELETE JE OP, HET IS ONZE ENIGE KANS!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zo iemand bestond, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing: bevat schokkende beelden
[ Bericht 44% gewijzigd door Perrin op 08-02-2013 15:28:12 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik voel een hypomanie opkomenquote:
Is het gezelligste plaatje wat ik van Almere kon vinden..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik voel een hypomanie opkomen
Gecondoleerd en sterkte.quote:
Hebben ze daar internet?quote:
Ik vond het centrum al genoeg zeggen eigenlijk..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Ro-ald het volgende:
Jullie zijn zeker alleen in het centrum van Almere geweest?
Ja. Was dat het dieptepunt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:31 schreef Ro-ald het volgende:
Jullie zijn zeker alleen in het centrum van Almere geweest?
Het centrum zelf vind ik ook niet echt mooi of zo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:38 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ik vond het centrum al genoeg zeggen eigenlijk..
Tevens datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ik heb er zelf gewoont, idd terechte klacht. Een stad vol negers en tokkies
Wat doe je man.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef ecktebaas123 het volgende:
Noem je mij nou een neger en een tokkie?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef ecktebaas123 het volgende:
Na in Almere te zijn geweest denk ik dat de rest inderdaad niet veel goeds voorspeltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sowieso dat ongezellige Flevoland.
Is dat marktplein nou de enige plek waar je daar uit kan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
Daarom ga ik ook vaker uit in Amsterdam dan in Almere.
Ik woon in A'dam, als ik helemaal zat ben kan ik zo naar huis.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
Daarom ga ik ook vaker uit in Amsterdam dan in Almere.
Grotemarkt ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:52 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Is dat marktplein nou de enige plek waar je daar uit kan?
Ik woon daar op kamers _O)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ik woon in A'dam, als ik helemaal zat ben kan ik zo naar huis.
Almere-Buiten is pas triest![]()
Het is één grote Bijlmer
[ququote:
ote]quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:30 schreef gijs412 het volgende:
Ben er laatst geweest en 't is inderdaad de meest lelijke stad van Nederland. Voor mij part mag de Afsluitdijk opgeblazen worden om er speciaal voor te zorgen dat Almere in de golven van de Zuiderzee verdwijnt.
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Bunnyfluff het volgende:
Almere.
Altijd, zonder enige vorm van uitzondering dan ook, een terechte klacht.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:15 schreef TrippleDistilled het volgende:
Karakterloos forenzengehucht.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Almere, immer een terechte klacht.
quote:
[..]quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:17 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef Anthony9219 het volgende:
Wat een verschrikkelijk levenloze, saaie stad is dat.
1 grote lelijke vinexwijk, zijn er serieus mensen die daar willen wonen?
Je omschrijft de randstad?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:09 schreef Anthony9219 het volgende:
Wat een verschrikkelijk levenloze, saaie stad is dat.
1 grote lelijke vinexwijk, zijn er serieus mensen die daar willen wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |