Aan mij?!?!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Scharrel gaat skiles geven in Oostenrijk ergens.
Wintersport... echt zo hard niks voor mij
quote:
Dat riep ik dus ook jaaaaaaaaaaaaaaaren. En toen bleek het twee jaar terug dus (hoewel natuurkundig onmogelijk) toch geweldigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Scharrel gaat skiles geven in Oostenrijk ergens.
Wintersport... echt zo hard niks voor mij
Ik hou niet van sneeuw en kou. En niet echt van sport.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat riep ik dus ook jaaaaaaaaaaaaaaaren. En toen bleek het twee jaar terug dus (hoewel natuurkundig onmogelijk) toch geweldig
Nou kijk, ik dus ook nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van sneeuw en kou. En niet echt van sport.
Als die les gaat geven in Flachau eerste week maart dan is de kans al een stuk groterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik heb geen idee, maar dat zou me jaloers maken.
Heerlijk! Echt zonde dat ik niet eerder ben begonnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens de bergen en de sneeuw in willen, alleen dat sporten vind ik niet zo.
Eerste dag proberen, vallen, doen alsof het zeer doet, rest van de vakantie bier/wijn zaufen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens de bergen en de sneeuw in willen, alleen dat sporten vind ik niet zo.
op apres ski hossen wel dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:22 schreef CherryLips het volgende:
het slechtste wat ik in jaren op Lowlands gezien hebquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaa, monstertjes en mannetjes op de radio met de nieuwe single.
"And we won't run, and we won't run...."
Als het verantwoord was, had ik graag willen langlaufen ofzo. Of schaatsenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk! Echt zonde dat ik niet eerder ben begonnen.
Het heeft geen fuck met sport te maken zoals voetbal, hockey, fitness of hardlopen
Wat betreft Nederland ben ik het helemaal met je eens! Op een berg wordt het anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou niet van sneeuw
het maakt het leven zo lastig
Ik hoor zo heel erg mijzelf pratenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En die sneeuw valt alleen 's nachts of zo?![]()
Ik sta achter Ang3l.Sneeuw.
Kou.
Ik vond ze geweldig. Ga in Maart ergens weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het slechtste wat ik in jaren op Lowlands gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |