Tien keer beter ja? Ik vond dit al best goed? En zoals ik al zei, ik blot het af, dan kan dat echt geen verschil maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee maar matte blijft wel 10x beter zitten
7 dubbele espresso's in de ochtend? Dat is dan weer wat te veel/sterk naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn van die kleine witte plastic bekertjes en ik pak altijd de dubbele espresso, dus dan zittenz e halfvol ofzo.
De dubbele espresso's uit deze automaat hebben ongeveer de sterkte van pittige filterkoffie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
7 dubbele espresso's in de ochtend? Dat is dan weer wat te veel/sterk naar mijn smaak.
Ik pak altijd filterkoffie, wij hebben een 'gewoon' koffiezetapparaat op kantoor staan waar we filterkoffie mee zetten. Gelukkig zijn we niet afhankelijk van een of ander pauperautomaat zoals die in het gebouw verspreid staan...
Ja ok, de rest is zeker donker slootwater?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dubbele espresso's uit deze automaat hebben ongeveer de sterkte van pittige filterkoffie.
Niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb goedkopere geprobeerd maar die vind k niet fijnwelke gebruiken jullie?
Dat is veel in tegenstelling tot... nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks. Eens in de paar weken of zo.
ik noem het "thee met koffiegeur"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, de rest is zeker donker slootwater?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik noem het "thee met koffiegeur"
OH je bedoelde gezicht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik scrub niet elke dag, maar als ik het niet regelmatig doe dan zie je lekker van die vellen op mn wangen als ik poeder op doe
Ja, dit. Ook zonder poeder, overigens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik scrub niet elke dag, maar als ik het niet regelmatig doe dan zie je lekker van die vellen op mn wangen als ik poeder op doe
ja maar dan valt het minder opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit. Ook zonder poeder, overigens.
Medeglimbek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Die uit de seaweed lijn, voor glimbekken.
dafuqquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een van de koffieautomaten bij ons in de kantine tapt koffie met knakworstgeur
Maar ik erger me eraan. Da's genoeg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan valt het minder op
ja ik ga mn lichaam niet scrubben met scrub van 25 euro per 100mlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH je bedoelde gezicht?
Daarvoor heb ik een van Nivea
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik ga mn lichaam niet scrubben met scrub van 25 euro per 100ml
oh dan ga ik straks ff langsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, Spees, doet me eraan denken, momenteel is de gezichtsverzorging in de aanbieding bij TBS, tot 23 maart ofzo.
Die heb ik ook gehad ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijn gezicht scrub ik nooit, mijn lichaam soms. Ik gebruik dan van Kruidvat huismerk, die is erg fijn!
Is ook zonder kaart.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh dan ga ik straks ff langswat is de aanbieding? Heb alleen niet die kaart meer
gratiesj?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus ik heb ingeslagen, gratiesj meuk hihaho. Komt toch wel op.
Ja, drie dingen gekocht, maar door korting was er effectief een gratiesj.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een van de koffieautomaten bij ons in de kantine tapt koffie met knakworstgeur
ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, drie dingen gekocht, maar door korting was er effectief een gratiesj.
Goed mental image wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
knakworstgeur![]()
![]()
Als je dan de bak open doet dat je allemaal knakworsten ziet drijvenNee?
Ja hequote:
Gecombineerde huid.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nooit losse vellen, de huid in mijn gezicht is uitzonderlijk vet
van die schimmelklonten in knakworstshapequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
knakworstgeur![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb me 1 keer gescrubd en dat was voor de bruiloft omdat het moest van lin![]()
Nee, compleet liquified...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
knakworstgeur![]()
![]()
Van m'n voorhoofd wel, van m'n wangen niet, daar hangen de vellen aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt zo iemand die een olievlek achterlaat als ik door een ruit tuur![]()
die logica ontgaat me altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe het in de zomer iets vaker, dan blijft mijn off-white bruine tintje beter zitten
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben echt zo iemand die een olievlek achterlaat als ik door een ruit tuur![]()
Als je scrubt, haal je dode huidcellen weg.quote:
Nomnomnom!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zijn we zo dik dat het vet door onze poriën naar buiten komt lopen
ja maar....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je scrubt, haal je dode huidcellen weg.
Als je in de zon gaat liggen, wordt je huid bruin. Maar als dat vooral de buitenste laag met dode cellen is, dan ben je die kleur dus ook zo weer kwijt. Als je die eerst weghaalt voordat je gaat zonnen, dan heb je langer plezier van je bruine kleurtje omdat die huid dus 'langer meegaat'
Zoiets?
En echt bruin word ik ook niet, maar dat beetje kleur wat ik heb, vind ik wel leuk om te houden zolang het zomer is.
Ik zon ook niet vaak, want zonne allergiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, ik zon nooit, zou dat het gebrek aan kennis op dat vlak verklaren?
Compleet verbubbelde handen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zon ook niet vaak, want zonne allergie
kneuzen unitedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zon ook niet vaak, want zonne allergie
Ik wil wel bruin worden maar niet scrubben, want dat kost moeite en in ben lui.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja?
Je hoeft ook niet per se te scrubben en je hoeft ook niet per se bruin te willen worden he
Verder is het ook fijn als ze nog een extra product aan je kwijt kunnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ik ervan weet is dat het wel egaler bruin wordt. Maar verder?
Ik zeg ook niet dat je niet bruin wordt als je niet scrubtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil wel bruin worden maar niet scrubben, want dat kost moeite en in ben lui.
Dat soberzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Verder is het ook fijn als ze nog een extra product aan je kwijt kunnen
Wat ik altijd zo gek vind he. Dat je dan in de zon ligt op je buik, en dat dan alleen je bips verbrandt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat ik ervan weet is dat het wel egaler bruin wordt. Maar verder?
Het is wraak omdat je zomaar je bips in het openbaar gooit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo gek vind he. Dat je dan in de zon ligt op je buik, en dat dan alleen je bips verbrandt.
Die ligt hoogstens 10 cm dichter bij de zon dan je bovenbenen! HOE KAN DAT???
Bij mij verbrandt den bibs nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo gek vind he. Dat je dan in de zon ligt op je buik, en dat dan alleen je bips verbrandt.
Je bips ziet minder zon. Gevoeligere huid, dus eerder verbrand!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt kudt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bips ziet minder zon. Gevoeligere huid, dus eerder verbrand!
Ben maar blij dat je niet op een nudistenplek lag. Verbrande muts
Nee, je kan er ook elk ander hoogstgelegen lichaamsdeel invullen...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bips ziet minder zon. Gevoeligere huid, dus eerder verbrand!
Ben maar blij dat je niet op een nudistenplek lag. Verbrande muts
Ja datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Zonnen doe ik ook nooit... ofjah alleen met minimaal factor 30; want idd ook zonneallergieDan maar niet bruin
![]()
Jup datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat
En na een uur zon max weer onder de parasolSamen met B want die heeft er ook last van
![]()
Dus wij komen altijd weer net-van-wit-af terug van vakantie
BB is na twee uur zon een beetje de kleur van Flip Flop Fantasy, dus die ligt permanent onder de parasol. Die maak je ook echt niet blij met een stranddag ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat
En na een uur zon max weer onder de parasolSamen met B want die heeft er ook last van
![]()
Dus wij komen altijd weer net-van-wit-af terug van vakantie
Mental imagequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB is na twee uur zon een beetje de kleur van Flip Flop Fantasy, dus die ligt permanent onder de parasol. Die maak je ook echt niet blij met een stranddag ofzo
Visualsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB is na twee uur zon een beetje de kleur van Flip Flop Fantasy, dus die ligt permanent onder de parasol. Die maak je ook echt niet blij met een stranddag ofzo
NEONquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh dat contrast is dan wel heel groot jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum wordt snel bruin en verbrandt niet
En daar moet ik dan langs lopen en dan lijk ik nog erger spook![]()
Ik vind het stiekem wel handig dat B en ik even matig kleurenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop zou ik eigenlijk niet weten, volgens mij kleurt die net zo matig als ik.
Hij is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat contrast is dan wel heel groot ja
Vond ie het gister nog wel een beetje ok? Gewoon niet zeggen naar welke winkel je wil en hem dan de Sephora inslepen
Eh, ik heb niet zoveel met bruin worden. Mijn voordeel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel handig dat B en ik even matig kleuren
Egaler is niet onlogisch op zich.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet wel zeggen dat hoe slanker ik ben, hoe bruiner ik word. Echt bizar. En egaler ook!
Ik KAN wel bruin worden. Maar dan moet ik mijn huid heel rustig aan de zon laten wennen en daar in het voorjaar al mee beginnen door dan aan het begin of eind van de dag even een uurtje in de zon te gaan liggen regelmatig. Uiteindelijk heb ik dan in een warm land veel minder last van zonne allergie en kleur ik veel beter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan echt tropisch bruin worden, vooral als ik m''n moeder in de buurt heb die me aan insmeren herinnert. Door laksheid in het laatste word ik nogal eens neonroze idd.
Nou, er zitten wel een paar voordelen aan kleuren of voorkleuren, de (Griekse) zon krijgt een stuk minder grip op je. Ik ben ook geen bakker, maar een dagje ruīnes kijken is een stuk beter uit te houden als je al wat kleur op je vel hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik heb niet zoveel met bruin worden. Mijn voordeel.
Oh, ik kleur ook wel. Helemaal als ik rond ga lopen/fietsen/weet ik wat. Maar over het algemeen vermijd ik de echt hete dagen sowieso, want ik raak m'n warmte heel slecht kwijt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, er zitten wel een paar voordelen aan kleuren of voorkleuren, de (Griekse) zon krijgt een stuk minder grip op je. Ik ben ook geen bakker, maar een dagje ruīnes kijken is een stuk beter uit te houden als je al wat kleur op je vel hebt
Hitte trek ik ook echt niet. Ik word dan echt een dood vogeltjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kleur ook wel. Helemaal als ik rond ga lopen/fietsen/weet ik wat. Maar over het algemeen vermijd ik de echt hete dagen sowieso, want ik raak m'n warmte heel slecht kwijt.
Dat blijktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij is niet zo moeilijk hoorEn hij moet al altijd mee naar kruidvat dus is wel wat gewend
Of extreem benauwd, zoals de eckte Hollandse zomers. Dood.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hitte trek ik ook echt niet. Ik word dan echt een dood vogeltje
Mijn ideale zomerdag is niet warmer dan 27 graden
Ja datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, er zitten wel een paar voordelen aan kleuren of voorkleuren, de (Griekse) zon krijgt een stuk minder grip op je. Ik ben ook geen bakker, maar een dagje ruīnes kijken is een stuk beter uit te houden als je al wat kleur op je vel hebt
Alsof een shoptripje non-stop vertier en vermaak moet zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat blijkt
B zou me dat echt niet in dank afnemen, maar die heeft dan ook een hartgrondige hekel aan dat soort winkels
We hadden in de kerstvakantie een shopdag afgesproken en lunch en zo en hij zou zelfs mee naar kruidvat gaan en zo.En uiteindelijk zijn we gaan lunchen en stelde hij voor dat hij printerinkt ging halen in verweggistan ergens buiten het centrum 'en dan kun jij naar Kruidvat
'
Oftewel, hij had gewoon wederom geen zin![]()
'Nee leuk, dan mag ik staan kijken hoe jij nagellak uit zoekt, nou das leuk!'
Heeft ie ook wel een beetje gelijk in btw
Ook die laat ie liever door mij halenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alsof een shoptripje non-stop vertier en vermaak moet zijn
Jij loopt toch ook met hem mee als ie sokken nodig heeft>
nagellak uitzoeken is toch maar een paar min werk? je loopt toch niet een half uur in de kruidvat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat blijkt
B zou me dat echt niet in dank afnemen, maar die heeft dan ook een hartgrondige hekel aan dat soort winkels
We hadden in de kerstvakantie een shopdag afgesproken en lunch en zo en hij zou zelfs mee naar kruidvat gaan en zo.En uiteindelijk zijn we gaan lunchen en stelde hij voor dat hij printerinkt ging halen in verweggistan ergens buiten het centrum 'en dan kun jij naar Kruidvat
'
Oftewel, hij had gewoon wederom geen zin![]()
'Nee leuk, dan mag ik staan kijken hoe jij nagellak uit zoekt, nou das leuk!'
Heeft ie ook wel een beetje gelijk in btw
Dat zijn dan 2 Kruidvatten, een Douglas, een Ici Paris en een Sephoraquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nagellak uitzoeken is toch maar een paar min werk? je loopt toch niet een half uur in de kruidvat?
ja, en toch vind ik dat raar, je gaat toch samen shoppen? Of moeten alle winkels waar je binnen gaat vol staan met dingen die hij leuk vindt? Dan houdt het snel op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zijn dan 2 Kruidvatten, een Douglas, een Ici Paris en een Sephora![]()
En dan de Steps, die kan ik zo goed als nooit overslaan. Is voor hem nie zo'n toffe shopdag dan
Wij gaan dus ook eigenlijk nooit samen shoppenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en toch vind ik dat raar, je gaat toch samen shoppen? Of moeten alle winkels waar je binnen gaat vol staan met dingen die hij leuk vindt? Dan houdt het snel op.
Kijk, ik ga wel liever alleen winkelen dan met bb, maar dat komt omdat IK me dan beter op mijn gemak voel, niet omdat hij dat niet wil
Dat deed ik ook graagquote:
Met een vriendin vind ik altijd vooral gezellig en nog ff ergens wat drinken en/of lunchen tussendoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Dwyn het volgende:
Alleen winkelen of met een vriendin met dezelfde interesses.
Dat!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik ga winkelen ga ik tussendoor ook altijd ff ergens zitten en wat nommen en kopje thee erbij enzo
Ook omdat mijn lichaam snel moe is en ik ALTIJD honger heb1!11!!1!!!
fifty shades darker einzquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik word ook heel makkelijk bruin. Ik ben ook al een paar tinten donkerder dan de gemiddelde hollander, waar ik me nog wel eens op verkijkIn mijn hoofd ben ik spierwit
Ik vond buitenspelen niet leuk, dus mja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
de jeugd van tegenwoordig komt ook nauwelijks meer buiten met hun bleke snuitjes
Ik ook niet.. Zou ook niet weten wat ik buiten moet doen eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
de jeugd van tegenwoordig komt ook nauwelijks meer buiten met hun bleke snuitjes
Dat was bij ons ook zo... Zij kon na 1 uur zonnen serieus al bruiner zijn dan ik na 2 weken Griekenlandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Diconnected het volgende:
Verschil van huidskleur met mij en moeders:
[ afbeelding ].
En dat is dan na 4 dagen in de zon, niet eerlijkIk was na die vakantie echt bruin voor mij doen, kan je nagaan
ermahgerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Zou ook niet weten wat ik buiten moet doen eigenlijk...
Daar hebben we ons op Mallorca afgelopen zomer ook op verkeken. Dat was gewoon alsof je 2 weken in een Nederlandse hittegolf zat, niet tofquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar hebben we ons op Mallorca afgelopen zomer ook op verkeken. Dat was gewoon alsof je 2 weken in een Nederlandse hittegolf zat, niet tof
Ik zit met mooi weer heul graag buiten maar ik heb gewoon een verschrikkelijke huid qua gevoeligheid. Verbrand snel en heb snel zonnebultjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kijk het liefste televisie series en dat doen we dus binnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Buiten in het zonnetjebeetje luieren, beetje zonnebaden, boekjes lezen, haakwerk, beetje tuinieren, ontbijten, tukkie doen, fietsen, wandelen..mogelijkheden genoeg
Hier dwarrelen op dit moment een paar vlokjes naar beneden maar echt veel naam mag het niet hebbenquote:
Die gaat als mummie voor carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD hier loopt een man met 10 van die grote pakken wc papier
Ik moest die zin 3x lezen voordat ik wist wat je bedoeldequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Mirjam het volgende:
spulletjes gehaald voor een nieuwe stapelslak
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moest die zin 3x lezen voordat ik wist wat je bedoelde
Ik denk dat hij gewoon aan de race isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die gaat als mummie voor carnaval
Ik heb dezelfdequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thanks! Hij begint helaas al wel te slijten bij de kraag.
Een racemummie erhmahgerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon aan de race is.
Mjah, ik zit nog te dubben of ik erover zal mailen. Want het was wel een dure jas.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb dezelfde
Maar nu al slijten? Zonde
beginnen met 'hallon ballon'quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Diconnected het volgende:
Wat moet ik in een kenningsmakingbrief zetten voor m'n stage??
Ja dat wel inderdaad.. Maar heb je hem wel dagelijks aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik zit nog te dubben of ik erover zal mailen. Want het was wel een dure jas.
Ik heb hem sinds het echt koud werd iedere dag aan. Ik heb denk ik nog tot begin december in mijn herfstjas gelopen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad.. Maar heb je hem wel dagelijks aan?
Ik merk nog helemaal niks van slijtage maar ik draag hem 2-3x per week ongeveer.
En ook tot bovenaan dichtgeknoopt zoals op je foto? Ik deed dat een paar keer en dan colsjaal erover maar dan schuurt die kraag heel de tijd langs je kin. Ik was toen wel bang voor slijtage dus nu laat ik de bovenste knoop altijd openquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds het echt koud werd iedere dag aan. Ik heb denk ik nog tot begin december in mijn herfstjas gelopen.
Ja meestal wel en daar zal het ook wel door komen, maar toch lijkt het me niet de bedoeling dat hij al na drie maanden begint te slijten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ook tot bovenaan dichtgeknoopt zoals op je foto? Ik deed dat een paar keer en dan colsjaal erover maar dan schuurt die kraag heel de tijd langs je kin. Ik was toen wel bang voor slijtage dus nu laat ik de bovenste knoop altijd open
ermahgerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)120_1508458225_o.jpg
Ik had verwacht dat het een vent wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze heet precilla. Need I say more?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het een vent was![]()
wat heb je nodig, spellcheck?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
Mijn Nederlandsch is best matig volgens mij
Ja ik had een vreemde zin maar had em al veranderdquote:
Dat 'Strike up a Cosmo' vind ik wel heel mooiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
De herfst collectie van China Glaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind juli valt toch wel meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat 'Strike up a Cosmo' vind ik wel heel mooi
Jammer dat we daar nog zo lang op zullen moeten wachten..
okeee, must have all of themquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
De herfst collectie van China Glaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook af en toe alsof ik een leven heb jonge!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Waar is IJs als je der nodig hebt?
Dat mag heul nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe ook af en toe alsof ik een leven heb jonge!
buikpijn, koppijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Loqi het volgende:
geen carnaval voor mij,, keelpijn, hoofdpijn, misselijkgoeden timing
ja ik zag het al, ik was vampire diaries kijkenquote:
Dat had ik laatst ook, dikke pret van Amsterdam naar Schiedam, met als tussenstop ook Schipholquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wtf, een halve intercity
Gelukkig kan ik zitten
Wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
GAM / [Wii U #10] Waar we Bowser zijn ass kicken!
Dafuqquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
ermahgerd z'n panty zit te strak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef Sharana_LV het volgende:
dan kookt hij maar lekker zelfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Saus was een beetje te pittigzelfs brum zei er iets van
Ossengalzeep! Bazenspulquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:51 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuu vlek in mijn trui die er niet uit gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n haar is ontploft.Wat een goeden moment om binnen te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik moet er zelf ook om lolleren, alleen het idee dat het waarschijnlijk één grote knoop is, is wat minder.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit hardop te lolleren hier IJs![]()
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik liep zo heel onschuldig door het winkelcentrum en toen kocht ik ineens van alles jonge![]()
![]()
Twee Koh lakken voor 5 euro per stuk, kopen dit dat alles EINZ
Haha, tof! Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij moet nog vastgezet worden, maar hij staat al wel bij zijn bed, want anders wordt het kind boosepic win! Maar foto's volgen nog, evenals post (zodra ik uwen adres heb mogen ontvangen)
Je hebt een driejarige jongen in elk geval ontzettend blij gemaakt![]()
En zonnebrillen voor 3 euro... Dus daar heb ik er ook twee van gekochtquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook om lolleren, alleen het idee dat het waarschijnlijk één grote knoop is, is wat minder.
Vrij weinig eigenlijk, vastgedraaid toen het nog nat was.quote:
Groovyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel me een beetje jaren tachtig nu.
ik snap het probleem niet,neem gewoon je ID mee?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doordat die hoerige caissičre m'n ID vroeg toen ik wijn ging halen heb ik het gevoel dat ik vanavond nergens binnen ga komen
Geweigerd worden als je 20 bent
Ja bij die 21+ dingen jongequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik snap het probleem niet,neem gewoon je ID mee?
Ja maar dat is irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhja naja merk je vanzelf toch?
Don't get me startedquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doordat die hoerige caissičre m'n ID vroeg toen ik wijn ging halen heb ik het gevoel dat ik vanavond nergens binnen ga komen
Maar zo jong zie ik er toch niet uit dat ik geen wijn mag kopenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Don't get me started.
Hoewel ik vanmiddag wodka haalde voor Fred en ik heul m'n ID niet hoefde te laten zien.. Ik word oud![]()
Hoerige caissičre?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze moeten iedereen die ze tot 20 schatten officieel vragen, dus eigenlijk zou je altijd als je drank koopt je ID moeten laten zienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zo jong zie ik er toch niet uit dat ik geen wijn mag kopen
Nurse met Aidsquote:
ERMNEMNEMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ermahgerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ermahgerd.Doe een Masja-knot! Zo boven op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw hoofd
it's the map in my mind that sends me on my way.
Slechte controlequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben 1x gevraagd voor ID toen ik sigaretten ging kopen en 1x bij de kroeg. Sigaretten was ik 19, kroeg was ik 17 en toen kwam ik al 3 jaar bij die tent terwijl je er minimaal 18 moest zijn
Ik zag er ouder uit dan ik was, en vrienden waarmee ik naar de kroeg ging waren ook ouderquote:
ermnermquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n haar heeft m'n elastiekje opgevreten geloof ik.
Mjah, ik werd ook nooit gevraagd. Nu ging ik ook ZO vaak uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zag er ouder uit dan ik was, en vrienden waarmee ik naar de kroeg ging waren ook ouder
De regels worden ook steeds strenger, ofwel er wordt strenger gecontroleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ID werd het eerst gevraagd toen ik 18 was. En hoe ouder ik werd, hoe vaker hij gevraagd werd
![]()
O nee wait, 1 keer toen ik een jaar of 15 was toen ik Hollywood in wilde. Lulverhaal opgehangen dat ik hem niet bij me had en toen mocht ik toch naar binnen. Had een korter rokje aan moeten trekken, dan hadden ze niet eens wat gevraagd
![]()
. Matigen toegangsbeleid voor zeer matigen club
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
door middel van?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef Dwyn het volgende:
Wij worden gecontroleerd dmv mystery guests die rond de 19 zijn.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n knot bovenop je kop zit toch voor geen meter jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Zo'n knot bovenop je kop zit toch voor geen meter jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n knot bovenop je kop zit toch voor geen meter jonge.Het is net echt MasjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sure, Masja kan hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel dodelijk simpel trouwens, dat ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |