Tien keer beter ja? Ik vond dit al best goed? En zoals ik al zei, ik blot het af, dan kan dat echt geen verschil maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee maar matte blijft wel 10x beter zitten
7 dubbele espresso's in de ochtend? Dat is dan weer wat te veel/sterk naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het zijn van die kleine witte plastic bekertjes en ik pak altijd de dubbele espresso, dus dan zittenz e halfvol ofzo.
De dubbele espresso's uit deze automaat hebben ongeveer de sterkte van pittige filterkoffie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
7 dubbele espresso's in de ochtend? Dat is dan weer wat te veel/sterk naar mijn smaak.
Ik pak altijd filterkoffie, wij hebben een 'gewoon' koffiezetapparaat op kantoor staan waar we filterkoffie mee zetten. Gelukkig zijn we niet afhankelijk van een of ander pauperautomaat zoals die in het gebouw verspreid staan...
Ja ok, de rest is zeker donker slootwater?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dubbele espresso's uit deze automaat hebben ongeveer de sterkte van pittige filterkoffie.
Niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb goedkopere geprobeerd maar die vind k niet fijnwelke gebruiken jullie?
Dat is veel in tegenstelling tot... nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks. Eens in de paar weken of zo.
ik noem het "thee met koffiegeur"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok, de rest is zeker donker slootwater?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik noem het "thee met koffiegeur"
OH je bedoelde gezicht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik scrub niet elke dag, maar als ik het niet regelmatig doe dan zie je lekker van die vellen op mn wangen als ik poeder op doe
Ja, dit. Ook zonder poeder, overigens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik scrub niet elke dag, maar als ik het niet regelmatig doe dan zie je lekker van die vellen op mn wangen als ik poeder op doe
ja maar dan valt het minder opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit. Ook zonder poeder, overigens.
Medeglimbek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Die uit de seaweed lijn, voor glimbekken.
dafuqquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een van de koffieautomaten bij ons in de kantine tapt koffie met knakworstgeur
Maar ik erger me eraan. Da's genoeg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan valt het minder op
ja ik ga mn lichaam niet scrubben met scrub van 25 euro per 100mlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OH je bedoelde gezicht?
Daarvoor heb ik een van Nivea
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik ga mn lichaam niet scrubben met scrub van 25 euro per 100ml
oh dan ga ik straks ff langsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, Spees, doet me eraan denken, momenteel is de gezichtsverzorging in de aanbieding bij TBS, tot 23 maart ofzo.
Die heb ik ook gehad ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijn gezicht scrub ik nooit, mijn lichaam soms. Ik gebruik dan van Kruidvat huismerk, die is erg fijn!
Is ook zonder kaart.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh dan ga ik straks ff langswat is de aanbieding? Heb alleen niet die kaart meer
gratiesj?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus ik heb ingeslagen, gratiesj meuk hihaho. Komt toch wel op.
Ja, drie dingen gekocht, maar door korting was er effectief een gratiesj.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een van de koffieautomaten bij ons in de kantine tapt koffie met knakworstgeur
ohquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, drie dingen gekocht, maar door korting was er effectief een gratiesj.
Goed mental image wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
knakworstgeur![]()
![]()
Als je dan de bak open doet dat je allemaal knakworsten ziet drijvenNee?
Ja hequote:
Gecombineerde huid.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nooit losse vellen, de huid in mijn gezicht is uitzonderlijk vet
van die schimmelklonten in knakworstshapequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
knakworstgeur![]()
![]()
Als je dan de bak open doet dat je allemaal knakworsten ziet drijvenNee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |