oke ik kom er aanquote:
Ga weg met je Crysis. Leuk zo'n spel waarin iedereen gecloaked rond rent en je killed met shotguns dat is nog debieler dan dood gaan door een Remmingtonquote:Op zaterdag 9 februari 2013 05:29 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie de Crysis 3 beta al geprobeerd?
Is vooral een aanrader voor mensen die iets uitdagenders dan cod willen spelen.
Ze zijn onzichtbaar dus je kan ze niet zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef KoningStoma het volgende:
Als je die gecloakte mannetjes niet kan zien moet je naar de oogarts.
Het is niet moeilijk. Ik snap überhaupt niet waarom developers dat cloack gedoe in spellen doen bij Halo is het ook het ding waar iedereen zich het meest aan irriteert. Het ziet er wel mooi uit dat Crysis maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk, ik weet dat het spel wat moeilijk lijkt, maar dat is geen rede om het een pauper spel te noemen.
Waarom heb jij altijd over alles en iedereen wat te zeiken? Niet alleen in dit topic maar overalquote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Ik snap überhaupt niet waarom developers dat cloack gedoe in spellen doen bij Halo is het ook het ding waar iedereen zich het meest aan irriteert. Het ziet er wel mooi uit dat Crysis maar daar is het ook mee gezegd.
De 2de kogel komt bij de an94 gelijk na de eerste, dus dat helpt al een beetje met de firing ratequote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:09 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste smg's ook een hoge fire rate hebben en daardoor up close veel beter zij. Als jij met je AN in closequarters iemand tegen komt met een vector, mp7 of skorpion ga je het toch vaak afleggen. Niet te vergeten dat smg's een betere mobility hebben.
Is vooral een stukje projectie denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd over alles en iedereen wat te zeiken? Niet alleen in dit topic maar overal
Jup, speel redelijk wat Gun Game. Vind ik leuk voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Spelen jullie die party games veel? Ik doe redelijk veel gun game, maar je schijnt met sharpshooter redelijk veel xp te verdienen.
Stock en QD kunnen er niet tegelijk op?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef gniffie het volgende:
De matige range van de smg's doet ze echt de das om. Door Stock en quickdraw op de AN-74 te zetten krijg je een smg mét range
hoe kom je daarbijquote:Op maandag 11 februari 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stock en QD kunnen er niet tegelijk op?
in je 1tje en hopen op een goed team werkt al helemaal nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
Beetje jammer. Even kijken op tweakers.net!
Dat is ook pure zelfmoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
in je 1tje en hopen op een goed team werkt al helemaal nietnog niks gewonnen
Gata het een keer redelijk. gaan er 2 van je team wegquote:
Och, gisteren vertrok de helft van mijn team. Gevolg: 3 vs. 6 en nog dik winnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gata het een keer redelijk. gaan er 2 van je team weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |