Ja dat dus. Herkenning! Gelukkigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
Mijne sliep om die reden dus op haar buik.
Op de rug sliep ze niet. Op de zij sliep ze 5 a 10 minuten en op de buik sliep ze een half uur per keer ongeveer. Eieren voor je geld enzo, afwegen van twee kwaden want helemaal niet slapen zoals mijnes deed is ook echt niet goed voor een kind. Was overigens wel in samenspraak met de kinderarts en pas daarna durfde ik het voor mezelf ook een beetje los te laten want ik vond t in t begin ook eng.
Wij hadden het ook.quote:
Ohja ga de beledigdheid uithangenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Omdat mensen vaak het negatieve onthouden, helaas. Ik ken de situatie niet, dus ik ga hier niet met een vinger zitten wijzenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Je zal het niet leuk vinden, hoop ik, maar wellicht ben je niet echt goed geinformeerd en zou je daar eens even wat tijd in kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Op zich wel aardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lachende kindjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze ligt nu heel lief in de box 'ta-ta-ta' te roepenen af en toe tussen de spijlen door naar mij te lachen
.
Leyla wilden ze al opnemen met sonde omdat ze niet goed aankwam. Die was toen 2 maanden oud en ze kwam nog aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ohja ga de beledigdheid uithangen
"we vallen 1 keer per ongeluk in slaap" je doet daar onwijs luchtig over maar besef je niet hoe ontzettend gevaarlijk dat had kunnen zijn?
Jouw verhalen klinken altijd heel eh, bijzonder. Ik hoop dat je ergens iets overdreven, aangedikt of weggelaten hebt want als het is zoals je alles tot nu toe verteld gaat er iets echt niet goed en zou k aan de bel trekken.
De meeste kinderen met haar gewichtsverlies liggen in t ziekenhuis aan een sonde, dat is niet voor niks. Maar doe er vooral luchtig over en voel je beledigd omdat mensen zich zorgen maken over je kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |