abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122630963
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 8 februari 2013 @ 10:59:06 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122631244
Achgos arme Faye :* heeft ze vandaag een betere dag Marjolijntje? Zwaar is dat he..

Oh Kyara wat een goed nieuws O+

PE wat fijn!! Geen idee wat de cijfers betekenen maar goed nieuws dus? :D *G*

KJ wat een vrolijkerd!! :D O+

Zoë spannend weer werken :*

Jammer net de foto's van Cathmar gemist ;(

Ohh Coco wat een lieve foto O+

Tico :D Herkenbaar!! Hier slaapt ze ook beter als de stofzuiger aan staat overdag :') Of in ieder geval, als er herrie is. Laatst wilde ze ook niet slapen overdag in dr bedje. Ik dr deur open en de wasmachine stond aan (staat op zolder), ze was zo weg :')

Hier weer een raar nachtje, maar ze is vandaag ook weer echt niet lekker. Als ik enthousiast doe als ze iets vastpakt moet ze keihard huilen :') (vanochtend) whaha. Dus nu lekker ff in dr autostoeltje tukken, boven wilde ook echt niet..
Straks als ze dr voeding heeft gehad lekker ff de stad in met z'n 3en :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:01:29 #3
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122631314
Mogguh!

Mijn kids vonden hetgeluid van de stofzuiger ook heerlijk, of van de föhn....Jordy valt nu nog om als ik de föhn aanzet :P

Maar wat ik wou zeggen...ik heb van de week bij de action cd's gekocht van VOF de Kunst. 0,99 per stuk, zijn er 6 van

Cristel vind ze helemaal geweldig :)
pi_122631509
Wat doe je als je baby een echte buikslaper blijkt te zijn? Ze slaapt meteen als ze op haar buik op mijn buik ligt. Vervolgens leg ik haar op haar rug: wakker en gaat niet slapen wat ik ook probeer. Laat ik haar op haar buik tukt ze zo twee uur verder. Blijf er nu als een soort havik naast zitten. Volgens mij was dat met de oudste ook zo, maar toen moest je baby's nog op hun zij laten slapen en dat pikte hij ook wel. (Klink nu net als mijn moeder hè: 'vroeger... Lag je los op de achterbank')
Op haar rug gaat ze echt nie slape nie. :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122631616
Estrys wij hadden dat ook met Lisa. Boven lieten wij haar inslapen op haar buik en draaide haar dan voorzihtig op haar zij met eenr olletje tegen het doorrollen. Beneden legde wij haar gewoon op haar buik neer ze begraafde haar gezichtje ook niet in het matrasje ofzo dus wij durfde dat persoonlijk zelf wel aan. Kijk naar je eigen gevoel en als jij denkt dat je kindje op haar buik kan slapen dan kan je dat gerust doen
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122631626
coco die foto O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122631650
Mijne sliep om die reden dus op haar buik.
Op de rug sliep ze niet. Op de zij sliep ze 5 a 10 minuten en op de buik sliep ze een half uur per keer ongeveer. Eieren voor je geld enzo, afwegen van twee kwaden want helemaal niet slapen zoals mijnes deed is ook echt niet goed voor een kind. Was overigens wel in samenspraak met de kinderarts en pas daarna durfde ik het voor mezelf ook een beetje los te laten want ik vond t in t begin ook eng.
:)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:16:45 #8
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122631767
Cathmar en Coco O+. Wat een lieve foto's!

Coco, hoe is het nu met je?

Twinkle, leuk, zwemmen! Ik wil ook graag een x zwemmen met E. maar we zijn al sinds half december af en aan verkouden :'). Binnenkort, als mijn man een dagje vrij is, maar eens gaan. Ben benieuwd!

Estrys, slaapt ze ook niet op haar zij dan, net als haar broer?

Oh, wij hebben ook zeker de eerste 3 weken denk ik 's nachts de wekker gezet. Het was niet nodig want ze werd zelf wakker en ze was al met een week boven haar geboortegewicht (van 3530 naar 3300 op dag 3 naar 3600 op dag 7 :Y)). Maar toch. Ik had ook gewoon het gevoel dat ze het echt wel nodig had. Ook voor de bv was het goed uiteraard.

Ze ligt nu heel lief in de box 'ta-ta-ta' te roepen O+ en af en toe tussen de spijlen door naar mij te lachen :D.
pi_122631789
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef mignonne het volgende:
Mijne sliep om die reden dus op haar buik.
Op de rug sliep ze niet. Op de zij sliep ze 5 a 10 minuten en op de buik sliep ze een half uur per keer ongeveer. Eieren voor je geld enzo, afwegen van twee kwaden want helemaal niet slapen zoals mijnes deed is ook echt niet goed voor een kind. Was overigens wel in samenspraak met de kinderarts en pas daarna durfde ik het voor mezelf ook een beetje los te laten want ik vond t in t begin ook eng.
Ja dat dus. Herkenning! Gelukkig :)

Op haar zij pikt ze snachts ook maar kort. Overdag durf ik het wel aan op haar buik.
pi_122631823
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef Estrys het volgende:
Ja dat dus. Herkenning! Gelukkig :)
Wij hadden het ook. :).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_122631824
Phaidra, wat fijn dat het slapen zo goed ging! Hopelijk nu dus een methode gevonden die werkt :Y
En M. is inderdaad ontzettend lief, dat valt nu weer even extra goed op O+

Saartje slaapt overdag ook op haar buik. Wij hebben we een babyfoon met camera, dus dan kunnen we checken of ze haar hoofdje niet in het matras heeft begraven. Bovendien heeft ze al vanaf haar geboorte een ontzettend sterk nekje (ze tilde haar hoofde al op toen ze net een paar uur oud was), dus daarom waren we ook niet echt bang dat dat mis zou gaan. Maar 's nachts laten we haar overigens op haar rugje liggen, gelukkig vindt ze dat dan ook prima. Het is inderdaad ook een beetje op je eigen gevoel afgaan.

PE, leuke cd's :D

Skoap, ja he? Ik smelt iedere morgen weer als ik ze zo samen in bed zie liggen *;
pi_122631981
Als ze wakker wordt probeert ze op het matras een tepel te vinden geloof ik :D en dat gaat gepaard met heel veel frustrerende geluiden. Dus ik denk dat ik haar wel hoor. Ze ligt vlak naast me.

Ik volg bijna in alles mijn gevoel, maar hierin vind ik dat toch erg lastig.
pi_122632106
Zolang ze op je eigen slaapkamer ligt, jij geen medicijnen gebruikt die je slaperig maken, de kamer goed geventileerd wordt, je niet rookt of tijdens je zwangerschap gerookt hebt. Dat was wat de kinderarts tegen mij zei.

Je kunt eventueel nog proberen of ze inbakeren fijn vindt op haar rug, maar ik ben daar persoonlijk niet heel erg een fan van.
pi_122632215
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122632349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Phff even voor de duidelijkheid Liné krijgt om de 3 uur voeding, ook 's nachts. We vallen 1 keer perongeluk in slaap en dan zulke reacties. Leuk zeg. Alsof we het zelf leuk vinden!!
Ohja ga de beledigdheid uithangen :')

"we vallen 1 keer per ongeluk in slaap" je doet daar onwijs luchtig over maar besef je niet hoe ontzettend gevaarlijk dat had kunnen zijn?

Jouw verhalen klinken altijd heel eh, bijzonder. Ik hoop dat je ergens iets overdreven, aangedikt of weggelaten hebt want als het is zoals je alles tot nu toe verteld gaat er iets echt niet goed en zou k aan de bel trekken.

De meeste kinderen met haar gewichtsverlies liggen in t ziekenhuis aan een sonde, dat is niet voor niks. Maar doe er vooral luchtig over en voel je beledigd omdat mensen zich zorgen maken over je kind.
pi_122632535
quote:
Omdat mensen vaak het negatieve onthouden, helaas. Ik ken de situatie niet, dus ik ga hier niet met een vinger zitten wijzen :) :*
pi_122632647
Cathmar wat lekker dat je een half jaar verlof hebt.

Coco wat een lieve foto. O+

Herkenbaar Estrys. Die van mij is ook niet een rugslaper. Haha. Maar ik durf haar niet op haar buik of zij te leggen.

Twinkle veel plezier met het zwemmen.
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 11:44:15 #18
5428 crew  miss_sly
pi_122632652
quote:
Je zal het niet leuk vinden, hoop ik, maar wellicht ben je niet echt goed geinformeerd en zou je daar eens even wat tijd in kunnen stoppen.

Als het zo niet goed gaat met je heel jonge baby, kun je bepaalde risico's niet lopen. Ook niet per ongeluk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_122632681
Hier zijn jullie *O*
Even bijlezen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122632713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco, hoe is het nu met je?
Op zich wel aardig :Y Het is nog wel vol te houden hier, en M. zorgt goed voor Saartje. Kan haar ook iedere dag zien nu ik op een eenpersoonskamertje lig, en M. stuurt me dus geregeld fotootjes door O+ Het langere verhaal even in de spoiler gegooid :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122632733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:16 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze ligt nu heel lief in de box 'ta-ta-ta' te roepen O+ en af en toe tussen de spijlen door naar mij te lachen :D.
Lachende kindjes O+ O+ En dat roepen! Ik vind het al geweldig als Saartje tegen me aan zit te kletsen laat staan naar me roepen :D *;
pi_122632785
jammer, net de foto van cathmar gemist.
pi_122632790
Bram slaapt op z'n buik als hij beneden is en ik ook beneden ben. Ik ben te panisch, ik ga ook niet de was ophangen ofzo.

In de nacht ligt hij op z'n zij of rug. Hij heeft een voorkeurshouding, dus ik leg m vaak weg in z'n niet voorkeurskant.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122632842
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:34 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ohja ga de beledigdheid uithangen :')

"we vallen 1 keer per ongeluk in slaap" je doet daar onwijs luchtig over maar besef je niet hoe ontzettend gevaarlijk dat had kunnen zijn?

Jouw verhalen klinken altijd heel eh, bijzonder. Ik hoop dat je ergens iets overdreven, aangedikt of weggelaten hebt want als het is zoals je alles tot nu toe verteld gaat er iets echt niet goed en zou k aan de bel trekken.

De meeste kinderen met haar gewichtsverlies liggen in t ziekenhuis aan een sonde, dat is niet voor niks. Maar doe er vooral luchtig over en voel je beledigd omdat mensen zich zorgen maken over je kind.
Leyla wilden ze al opnemen met sonde omdat ze niet goed aankwam. Die was toen 2 maanden oud en ze kwam nog aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122632950
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:48 schreef Kyara het volgende:
jammer, net de foto van cathmar gemist.
:*

[ Bericht 14% gewijzigd door Cathmar op 08-02-2013 14:32:44 ]
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')