Ah.. kijk, dat weten echte kenners dan weer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:08 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Komt omdat 3 daarvan zijn geschreven en gezongen door Christine die niet meer meedoet.
Gezellig!! Zie je daar! (Of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Rumours... de soundtrack van mijn jeugd!
Met dank aan mijn moeder die de plaat letterlijk grijs heeft gedraaid.
Daarom: staanplaatsen op 26 oktober!
Haha bij mij ook. Hele vakantiereizen naar Frankrijk lang Fleetwood in de auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Rumours... de soundtrack van mijn jeugd!
Met dank aan mijn moeder die de plaat letterlijk grijs heeft gedraaid.
Daarom: staanplaatsen op 26 oktober!
Kom je ook b-d?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha bij mij ook. Hele vakantiereizen naar Frankrijk lang Fleetwood in de auto.
Tof!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gezellig!! Zie je daar! (Of niet natuurlijk)
Er is geen voorprogramma. Niet nodig ook, want ze hebben zelf een setlist van 23 nummers. Waarmee ze dacht ik zo toch een aardige 2 uur mee kunnen vullen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef gianni61 het volgende:
nog een weekje wachten
weet trouwens iemand wat er in het voorprogramma staat? kan hier nog niets van op internet vinden ..
Thanks, dat zal wel lukkenquote:
Ook maar even gekeken, had hem nog niet eerder gezien. Toch leuk om te zien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:27 schreef Peter88Online het volgende:
Vanavond komt overigens Classic Albums over Rumours op Canvas om 22:15. Natuurlijk al vaker uitgezonden, maar wel een leuke opwarmer voor het concert van morgenavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |