quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Glanzend? Hebben we het over dezelfde?
moeten we doorvragen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:
Ah, mystery solved. Het onbekende pakketje is voor mijn blog
oh dat is wel matig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
Uh das flink balen. Kun je bellen voor verduidelijking?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
O dat is wel heel erg kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik moest lachenquote:
Shit, dat is wel zwaar klotequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag uurtje eerder naar huisCollega's vonden het prima
Anders red ik het niet met m'n make-up
![]()
Ze moesten lolleren
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik moet vanavond nog een carnavalsmani maken
Maar als je die nog krijgt vanuit een branch waar je niet meer werkt, maakt het dus niet uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
55% doorbetaald tijdens ouderschaps?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
Dat doe ik ook altijd zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: hm.. m'n deo is op
Ik: Ik haal wel nieuwe!![]()
![]()
Koop ALLES van de kruidvat![]()
![]()
Kijk mij jou een plezier doen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo![]()
Of 'ik moet toch ff naar de stad, heb jij ook nog wat nodig?'
Faal alles
Het tikt wel aan, maar af en toe is het ook gewoon wel ff lekker om die dingen te kunnen doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
en, tbh, heb ik de teugels de afgelopen maand te ver laten vieren qua geld, dus onze spaarpot is ook niet zo vol meer. Mooie nieuwe kamer voor Stef, nieuwe garderobe en aankleding van de kamer voor Isabel, een wii u, wat leuke uitjes, nieuwe kookplaat + pannen enz enz tikt wel aan ja..![]()
Ja, hallo, doe eens pic dan!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat moet je nog maken?
Heb ik gisteren al gedaan... Maar das niet zo moeilijk qua zombie nagels.. gewoon zwart en rood er overheen sponsen. En dan liefst niet netjes zodat je vingers ook rood zijnAlhoewel ik het gisteren toch wat gecleand heb; want kon dat toch niet maken voor het werk
Dus vanavond nog wat op m'n vingers sponsen thehehe
Jepquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk mij jou een plezier doen!
Mwhahaha
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: hm.. m'n deo is op
Ik: Ik haal wel nieuwe!![]()
![]()
Koop ALLES van de kruidvat![]()
![]()
Van m'n nagels? Zo apart zien ze er niet uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, hallo, doe eens pic dan!
Dat vermoed ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als je die nog krijgt vanuit een branch waar je niet meer werkt, maakt het dus niet uit?
Maar bij personeelskorting wel? Balen
Ik wilde neon skittles doen met een French in een andere kleur neon. Of zo, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat moet je nog maken?
Heb ik gisteren al gedaan... Maar das niet zo moeilijk qua zombie nagels.. gewoon zwart en rood er overheen sponsen. En dan liefst niet netjes zodat je vingers ook rood zijnAlhoewel ik het gisteren toch wat gecleand heb; want kon dat toch niet maken voor het werk
Dus vanavond nog wat op m'n vingers sponsen thehehe
Dat is ook wel.. En ook wel met het gevoel van 'we hebben er ook hard voor gewerkt' enzo, maar nu voelt het wel zuur. Al was die kookplaat wel nodig en verbouwen als er een baby komt is ook niet gek natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het tikt wel aan, maar af en toe is het ook gewoon wel ff lekker om die dingen te kunnen doen
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en enquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb vorige keer zelfs niks van nagellak gekocht toen ik er was
Vond ze niet zo apart eik...
Hmm baas is er niet.. manager ziek... niemand heeft hier zin om te werken
[..]
Van m'n nagels? Zo apart zien ze er niet uit
Wij hebben Warme Truiendag want dat bespaart energie!quote:
Maar jij vond UD Naked zwaar tegenvallen, waarom denk je dat Catrice Nude dan beter gaat bevallen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en en
Oeh wel tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde neon skittles doen met een French in een andere kleur neon. Of zo, denk ik
Pehehehe nahhhh... en jongeuh je gebruikt je naked pellet niet eens; waarom wil je die quatro danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en en
quote:
Tuurlijk is dat nu zuur, als er ineens zo'n rekening binnenploft. Maar er is ook hard voor gewerkt en sommige dingen waren ook gewoon nodig tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ook wel.. En ook wel met het gevoel van 'we hebben er ook hard voor gewerkt' enzo, maar nu voelt het wel zuur. Al was die kookplaat wel nodig en verbouwen als er een baby komt is ook niet gek natuurlijk
Ja, mijn carnavalsmani's zijn altijd veel werkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh wel tofVelen werk though
![]()
[..]
Pehehehe nahhhh... en jongeuh je gebruikt je naked pellet niet eens; waarom wil je die quatro dan![]()
*disenabler*
Ik dacht het echt he?quote:
Truequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat nu zuur, als er ineens zo'n rekening binnenploft. Maar er is ook hard voor gewerkt en sommige dingen waren ook gewoon nodig toch
Die Wii U technisch gezien misschien niet, maar af en toe jezelf ff kietelen...
Maar die zijn ook gewoon nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Truemaar ik probeer dan heel erg de verantwoorde ouder te zijn, maar faal soms redelijk
ik heb ook net halo hues besteld, I was so ashamed
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar die zijn ook gewoon nodig
Moet ik B ook nog ff van overtuigen
Had hem ook al overtuigd dat ik andere dingen nodig had, dus moet het ff doserenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stuur hem hier even langs anders, wij weten het allemaal!
Ohja, de palettesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Had hem ook al overtuigd dat ik andere dingen nodig had, dus moet het ff doseren
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
groene specht in het gras
Je baas die met een telefoon een foto probeert te maken van een groene vogel in groen gras op 15 meter afstand
Ja die jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, de paletteshehe, goed plan ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, de halo hues lopen niet weg, beter eerst LE met korting falen ja
Ik zou het ook zo gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah
En ze waren nu al op, dus als ik ze vorige week niet had gefaald, had ik er dus naast gegrepen
Faalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
groene specht in het gras
Je baas die met een telefoon een foto probeert te maken van een groene vogel in groen gras op 15 meter afstand
Die catrice nude is leuk maar niet spectaculair. Ik weet niet of je het sleek naturel pellet hebt? Dan heeft deze weinig toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:31 schreef Mss het volgende:
Ik zit nu al keihard te balen vanwege alle carnavalsposts op facebook, en dan moet het nog beginnen.
Neinquote:
Volgend jaar is het ook weer carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Nein. Geldtechnisch komt het niet goed uit. Afvaltechnisch ook niet, en eigenlijk heb ik mijn hoofd er ook niet naar staan. Maar toch vind ik het jammer.
Nee snap wel dat je baalt; maar op zich snap ik de keuze ook wel iddquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Nein. Geldtechnisch komt het niet goed uit. Afvaltechnisch ook niet, en eigenlijk heb ik mijn hoofd er ook niet naar staan. Maar toch vind ik het jammer.
HOIquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef Mss het volgende:
Ik weet het, en ik had ook nog niet echt plannen met iemand gemaakt, dus ik weet ook niet met wie ik zou gaan. Het meisje waarmee ik de afgelopen jaren ging heb ik geen contact meer mee.
Overigens willen heel veel mensen uit Amsterdam carnaval vieren volgend jaar, dus wellicht dat ik dan in Brabant zit.
Maar vanavond ga ik dus wel even los. Even weekend vieren en alles proberen los te laten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens de wii was ik afgevallen ondanks mijn goeden matigen eetpatroon
Leuk, mijn broertje gaat daar ook naartoe. Ik vind carnavalszaterdag in Venlo altijd heul tof, maar het wordt ieder jaar drukker. Vorig jaar waren we rond 12.00 uur in de stad, en we konden nergens meer op. Parade, markt, alles dicht. Daar was dus geen hol aan.quote:
Volgens mij al dat jaar daarvoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Leuk, mijn broertje gaat daar ook naartoe. Ik vind carnavalszaterdag in Venlo altijd heul tof, maar het wordt ieder jaar drukker. Vorig jaar waren we rond 12.00 uur in de stad, en we konden nergens meer op. Parade, markt, alles dicht. Daar was dus geen hol aan.
Heb ik jou vorig jaar nou nog gezien? Ja toch?
Om 12 uur alles al dicht??quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Leuk, mijn broertje gaat daar ook naartoe. Ik vind carnavalszaterdag in Venlo altijd heul tof, maar het wordt ieder jaar drukker. Vorig jaar waren we rond 12.00 uur in de stad, en we konden nergens meer op. Parade, markt, alles dicht. Daar was dus geen hol aan.
Heb ik jou vorig jaar nou nog gezien? Ja toch?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef Mss het volgende:
Dit is dus echt voor het eerst in mijn leven dat ik geen carnaval vier
Hoeveel nou afgevallen en hoeveel 'moet' je nog?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
mijn afvallen vlot maar matig, ondanks dat ik echt helemaal niet heb gezondigd de afgelopen twee weken. Maar eigenlijk ben ik verwend in het begin, dan val je sneller af en nu gaat het iets minder snel maar dan heb ik in mijn hoofd zitten dat het sneller moet en dan denk ik steeds ERMAHGERD schiet eens op!!
De eindconclusie is dus eigenlijk dat het prima gaat geloof ik
Ik ben je een keer op de parade tegengekomen, maar je bent ook nog een keer even met ons meegegaan. Met een of andere jongen, want de mensen met wie je was waren saai. Ik kwam je toen bij Central tegen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens mij al dat jaar daarvoorEn ik heb inderdaad morgen al om 8u afgesproken..
gaat te furrr
ik denk eerder, alles al zo vol dat er niemand meer bij mochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Om 12 uur alles al dicht??
Pfff
Ohh ja inderdaad.. Is dat niet allemaal in hetzelfde jaar geweest? Ik weet het al niet meer!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben je een keer op de parade tegengekomen, maar je bent ook nog een keer even met ons meegegaan. Met een of andere jongen, want de mensen met wie je was waren saai. Ik kwam je toen bij Central tegen geloof ik.
In de middag he, om 12 uur 's middags is al alles vol en mag je de pleinen niet meer op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Om 12 uur alles al dicht??
Pfff
sterfquote:Your project did not compile successfully. This button will work once you correct the problem.
Ja dat bedoel ik ook, dicht alsin dat je er niet meer bij magquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk eerder, alles al zo vol dat er niemand meer bij mocht
Geen idee, maar dit jaar ben ik er dus nietquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohh ja inderdaad.. Is dat niet allemaal in hetzelfde jaar geweest? Ik weet het al niet meer!
Ja ik vind dat zo moeilijk zeggen, hoeveel ben ik al afgevallen. Want ik schommel nogal. Wil iig nog 12 kilo er af, dus ik ben er nog langes nie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel nou afgevallen en hoeveel 'moet' je nog?Vlg mij gaat het idd haske goed; maar ja ik snap de 'het gaat niet snel zat' gedachte wel
Ik denk aan jouuuquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, maar dit jaar ben ik er dus niet.
Die drukte maakt het wel altijd minder koudquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook, dicht alsin dat je er niet meer bij mag
Dat is wel echt vroeg hoor
Maar dan komen er toch wel weer gaatjes vrij in de loop van de avond?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef Mss het volgende:
[..]
In de middag he, om 12 uur 's middags is al alles vol en mag je de pleinen niet meer op.
Ja ok snap ik... maar... nog een 15-tal weken?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo moeilijk zeggen, hoeveel ben ik al afgevallen. Want ik schommel nogal. Wil iig nog 12 kilo er af, dus ik ben er nog langes nie.
Ik zag dus net een foto op Facebook van de HEMA lunchroom die vol zit met carnavalsvierders... als zelfs de HEMA niet veilig is mijd ik alle openbare ruimte t/m dinsdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:06 schreef Mss het volgende:
Die pleinen (met podia en alles) gaan door tot een uur of 17. Daarna gaan een hoop mensen naar huis omdat ze al vanaf 9-10 uur in de ochtend bezig zijn. Veel mensen gaan eten en daarna gaat het in de kroegen verder. Op die pleinen zijn dan ook geen optredens meer, dus de drang om er te zijn is dan een stuk minder.
Ehhhh. Nog 16 weken denk ik. Dus dan is dat 750 gram per week dus een ons per dagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ok snap ik... maar... nog een 15-tal weken?Ik was voortdurend aan het uitrekenen hoeveel per week
Eik ook niet echt de manier; maar ja.. ik en afvallen
![]()
Dabedoellekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
750 gram per week is trouwens zeer doable, voor een ons vet moet je ongeveer 750 kcals verbranden dus dan hoef je nog niet eens extreem te crashen. Hosanna
Dan bende keigoei bezigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en Priem, ik ben in vijf weken nu precies vijf kilo kwijt
Daar zit heul groente op!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik niet zo..... ze zijn nu subway broodjes aan het halen
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik niet zo..... ze zijn nu subway broodjes aan het halen
Subway meltquote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
In een bigmac zitten 510 kcals en 26 gram vet, dus score.
Ik moet nog ontbijtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn lunch had 341 kcals en 8 gram vet en ik had gewoon drie boterhammen met slankie smeerkaaswat is deze
HOEzo niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:29 schreef Mss het volgende:
Gisteren na 16.00 uur ook niet meer gegeten
scheelt wel weer kcalsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef Mss het volgende:
Ik wilde rond 19 uur boodschappen gaan doen, ik had een beetje gefaald met middageten dus wilde laat avondeten. Maar ik was doodmoe en ben even een uurtje gaan liggen. Daarna belde ex en was het velen drama en kut ende aids, dat ik niet eens meer iets wilde eten. Toen ben ik om middernacht maar gaan slapen
Mja, goed is het niet, maar ik was zoooo overstuur. Maar ik heb het niet ingehaald ofzo, ben niet vannacht nog gaan kanen, en heb ook normaal ontbeten.quote:
Cif wel; ikke bolognaise van de plus zelfquote:
Ik denk soep en brood. Mams wist niet of ze thuis at, en ik heb geen zin om boodschappen te doenquote:
ja ik zat ook aan soep te denken maar als we in de kroeg blijven hangen vanavond ook al is dat niet de bedoeling dan word ik daar niet vrolijk van. Maak morgen wel soep voor de rest van t weekend ermnermquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik denk soep en brood. Mams wist niet of ze thuis at, en ik heb geen zin om boodschappen te doenwe hebben nog wel pizza in de viezer maar dat heb ik v/d week al op
EAT EVERYTHING.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben 2,6 kilo afgevallen nu in 2 weken tijd. En dat is dus niet de bedoeling
Broodje hawai in de oven? Stokbrood met ham kaas en ananasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja ik zat ook aan soep te denken maar als we in de kroeg blijven hangen vanavond ook al is dat niet de bedoeling dan word ik daar niet vrolijk van. Maak morgen wel soep voor de rest van t weekend ermnerm
Das wel knap jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
wat is bolognaise?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif wel; ikke bolognaise van de plus zelf
Nierk alles?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Niet eensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is bolognaise?
[..]
Nierk alles?
altijd lekkolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik een wokkie eet ofzo.
Geen oven, alleen zo'n ding waarin alles instant aanfikt dus iets uit de oven is geen optie helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Broodje hawai in de oven? Stokbrood met ham kaas en ananas
wok is heul wel lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet eigenlijk voornamelijk wokkies omdat het een zeer gezonde keuze is. Niet omdat ik het echt lekker vind
gewoon, beetje flets. Ik hou meer van zout en pittig ala italie en spanjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wok is heul wel lekker
Waarom vind je het niet echt lekker dan?
probeer anders wokgroenten met pasta ipv rijst. doen wij ook vaak, is erg lekkerquote:
pasta -> koolhydratenbomquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
probeer anders wokgroenten met pasta ipv rijst. doen wij ook vaak, is erg lekker
ik eet gewoon met eiermiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
probeer anders wokgroenten met pasta ipv rijst. doen wij ook vaak, is erg lekker
Dan is het juist lekkerderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak overigens wel gezonde wokkies he. Geen vette gesuikerde conimex troep.
Ja, vinden jullie dat allemaal zo lekker ja? Ik vind het vooral flets en saai eigenlijkquote:
WEET JE WAT DAT SCHEELTquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
gmrpfl zijn ze de gesmolten kaas vergeten
Naja als je peultjes enzo ehbt, en de kip is gemarineerd. Sambal erdoor eventueel nog iets anders. Nom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vinden jullie dat allemaal zo lekker ja? Ik vind het vooral flets en saai eigenlijk
Ik zeg niet dat ik het goor vind, ik eet geen dingen die ik goor vind.
ook lekkerquote:
Ja maar dat is net het lekkerstequote:
het is ook niet slecht, pasta ook niet, aardappels ook niet, je moet het alleen met mate eten, dus maximaal een kwart van je maaltijd.quote:
Ja ik dacht dat rijst beter was, laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet slecht, pasta ook niet, aardappels ook niet, je moet het alleen met mate eten, dus maximaal een kwart van je maaltijd.
Ja, met de champignonroerbakmix van de Jumbo is wel lekkerder, maar ik ben een luie kok dus zakkiesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
alleen zo'n saaie roerbakmix van de AH vind ik ook matig. Maar die wokgroentemix is dan al beter
meegranenrijst enzo ja. maar rijst enzo, daar zitten altijd koolhydraten in. maar qua vet valt het wel mee dacht ik.quote:
het ontloopt elkaar weinigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat rijst beter was, laat ik het zo zeggen
Oh met 2 man pak ik ook zakjes hoor. Dat is goedkoper dan alles los kopen en het is ook vers. Ik kan moeilijk een hele kool en courgette en paprika en bak champignons en (insert random shit) maken en dat met 2 man opetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met de champignonroerbakmix van de Jumbo is wel lekkerder, maar ik ben een luie kok dus zakkies
ik heb laatst 12 pakken basmatirijst uit de koopjesbak bij de jumbo getrokken, ik kan nog even vooruitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil van rijst wel liever pandan of iets met niet zo'n droge korrel. Droge rijst vind ik zeer matig
ja wij hebben altijd basmatirijstquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil van rijst wel liever pandan of iets met niet zo'n droge korrel. Droge rijst vind ik zeer matig
Jep, omdat meer vezels = verzadigd gevoelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Mss het volgende:
Ik geloof dat je daar ook langer vol van blijft, dat dat het vooral is.
maar vezels is beter voor je stoelgang ik ga dan sneller schijten en dan heb ik weer een leeg gevoelquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, omdat meer vezels = verzadigd gevoel![]()
dat is wat mijn diettiste zei dan
jawel, alleen niet van conimexquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef Mss het volgende:
Maar SQ jij doet dus geen woksaus oid bij je groenters?
Jamaar jij bent raarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar vezels is beter voor je stoelgang ik ga dan sneller schijten en dan heb ik weer een leeg gevoel
waar is het vlees!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ingrediënten
2 rode paprika's, schoongemaakt
3 el olijfolie
1 teen knoflook, fijngesneden
2 tl chilipeper (uit molen)
2 uien, in halve ringen
2 blikken tomatenblokjes (a 400 g)
300 g tagliatelle (pasta zak 500 g)
3 el wodka (fles 0.7 liter slijter)
100 g Parmezaanse kaas
is zonder de wodka (WTF WODKA?) best goedkoop
Gotan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Diconnected het volgende:
Conimex saus is duur voor zo'n klein flesje, wij hebben altijd Wo-Tan geloof ik.
dat is gewoon 67% suiker?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Conimex bevat 67 gram suiker per 100 ml. No way Jose.
Yeah, is echt bizarquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
Conimex bevat 67 gram suiker per 100 ml. No way Jose.
ik hoef voorlopig niks met ketjap of soyasaus, traumaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah, is echt bizar
Maar ik gebruik ook vaak gewoon ketjap, ook lekkor
ketjap =/= soyasausquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik hoef voorlopig niks met ketjap of soyasaus, trauma
nee maar die soyasaus shit die overal overheen zat was met suiker oid aangemaakt en ingedikt zodat het ketjap achtig leek.quote:
hoezo zat dat overal overheenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee maar die soyasaus shit die overal overheen zat was met suiker oid aangemaakt en ingedikt zodat het ketjap achtig leek.
Hij moet nog vastgezet worden, maar hij staat al wel bij zijn bed, want anders wordt het kind boosquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef bleiblei het volgende:
Icantrix! Id de trap al in gebruik? Of issie afgekeurd.
had je nog gemaild?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja over elk warm gerecht, en de soep was dat maar dan aangelengd met water
Nog 3uquote:
quote:
D'awwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag in de stad onwijze bazen-rolschaatsen en moest direct aan jou denken
Dat pasta arrabbiata is gewoon sjiek de friemel voor spaghetti in tomatensaus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik denk pasta arrabbiata met salade met tonijn
Het is wel een soort tomatensaus. Maar je 'hoort' het met penne te eten. Ik vind spaghetti niet overal lekker bijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat pasta arrabbiata is gewoon sjiek de friemel voor spaghetti in tomatensaus?
same shit, different shapequote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is wel een soort tomatensaus. Maar je 'hoort' het met penne te eten. Ik vind spaghetti niet overal lekker bijpenne
tuurlijk, spaghetti zijn lange dunne slierten en penne zijn korte dikke pijpjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind spaghetti -> penne wel anders hoor
naja ik vind het ook anders smaken. Penne kun je beter al dente koken dan spaghetti en de saus blijft er beter om zitten ermnermquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk, spaghetti zijn lange dunne slierten en penne zijn korte dikke pijpjes
Dat eerste is een hoax, dat tweede klopt. Italianen eten spaghetti met roomsauzen en bij tomatensauzen zullen ze eerder penne of fussili pakkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naja ik vind het ook anders smaken. Penne kun je beter al dente koken dan spaghetti en de saus blijft er beter om zitten ermnerm
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
en ik kijk er naar uit want mijn haar zit vol dooien punten
je zegt wat ik bedoel maar dan dat het klopt voor mensen die niet in mijn hoofd kunnen kijken einzquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat eerste is een hoax, dat tweede klopt. Italianen eten spaghetti met roomsauzen en bij tomatensauzen zullen ze eerder penne of fussili pakken
Het mondgevoel is ook anders. Maar de wezenlijke smaak is exact hetzelfde
Ik laat me altijd knippen door Veerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Heb je je poetel nog geen naam gegeven?
Nee?
Ga je naar Elf elf?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je zegt wat ik bedoel maar dan dat het klopt voor mensen die niet in mijn hoofd kunnen kijken einz
Veerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat me altijd knippen door Veer
Naam voor poetel... Suggesties?
dat is een grote hoax van communicatie studeren. Je hoeft jezelf helemaal niet te kunnen uiten om succesvol te zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
en dat studeert dan communicatewetenschappen
Altijd als ik daar ben dan komt Elfie met een speeltje aan en moet ik gooien enzo, heel handig als je in de wastafel hangtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VeerWe hadden afgelopen zondag training van veer
Thehehehe het moet wel bij Wim passen
hehehe, ga je het mij uitleggen ja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dat is een grote hoax van communicatie studeren. Je hoeft jezelf helemaal niet te kunnen uiten om succesvol te zijn
Dat mag toch wel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet ook naar de kapper maar het moet ook geverfd, nog even over nadenken.
nee maar serieus IEDEREEN denkt datquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ga je het mij uitleggen ja?
hoezo maar meh?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, zit geen model meer inen wil eigenlijk weer kort maar meh
och, we leven gelukkig inmiddels al in een tijd dat mensen niet meer denken dat je ISDN-lijnen legtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee maar serieus IEDEREEN denkt datkrijg je altijd van die poepopmerkingen en dan zit ik van
![]()
![]()
![]()
neeee
de kapper toch wel!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik weet dan niet wat voor model
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, we leven gelukkig inmiddels al in een tijd dat mensen niet meer denken dat je ISDN-lijnen legt
Ja maar ik wil het eerst zien, dan heb ik beetje een idee hoe het eruit zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze dan MINDER DAN 100 KCAL PER PAKJE mogen zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waarom zitten daar nog maar 2 in? 3 was precies goed
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze dan MINDER DAN 100 KCAL PER PAKJE mogen zeggen!!
Sultanas van Lidl zijn lekkahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
Eigen merk sultana's. Ik eet ze as we speak.
wat zat eronder?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja.
Water drinken uit een flesje helpt ook niet echt natuurlijk.
Ja, na ontbijt, lunch, anderhalf flesje water en 7 koffie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar das wel al na de lunch zonder tussendoor te hebben bijgewerkt?
Gewoon een Sleek lipstickquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geen liptar? en wat voor lipstick maakt ook veel verschil
Das wel een mooie score toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, na ontbijt, lunch, anderhalf flesje water en 7 koffie.
uiteraard! Alles in mijn hutkoffer!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel een mooie score toch?
Heb je het wel bij je om het bij te werken, of alleen de lipstick?
Creamy, maar extreem afgeblot. Is het gek dan, dat het nu begint te slijten?quote:
Eentje van Sabonquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb goedkopere geprobeerd maar die vind k niet fijnwelke gebruiken jullie?
nee maar matte blijft wel 10x beter zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard! Alles in mijn hutkoffer!
[..]
Creamy, maar extreem afgeblot. Is het gek dan, dat het nu begint te slijten?
het zijn van die kleine witte plastic bekertjes en ik pak altijd de dubbele espresso, dus dan zittenz e halfvol ofzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah ok
Niet dat ik er wat van kan zeggen, ik drink 3 van die mega mokken elke werkdag
Ik heb er een van de body shop.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb goedkopere geprobeerd maar die vind k niet fijnwelke gebruiken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |