quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Glanzend? Hebben we het over dezelfde?
moeten we doorvragen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:
Ah, mystery solved. Het onbekende pakketje is voor mijn blog
oh dat is wel matig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
Uh das flink balen. Kun je bellen voor verduidelijking?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
O dat is wel heel erg kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik moest lachenquote:
Shit, dat is wel zwaar klotequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag uurtje eerder naar huisCollega's vonden het prima
Anders red ik het niet met m'n make-up
![]()
Ze moesten lolleren
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik moet vanavond nog een carnavalsmani maken
Maar als je die nog krijgt vanuit een branch waar je niet meer werkt, maakt het dus niet uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
55% doorbetaald tijdens ouderschaps?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
Dat doe ik ook altijd zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: hm.. m'n deo is op
Ik: Ik haal wel nieuwe!![]()
![]()
Koop ALLES van de kruidvat![]()
![]()
Kijk mij jou een plezier doen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo![]()
Of 'ik moet toch ff naar de stad, heb jij ook nog wat nodig?'
Faal alles
Het tikt wel aan, maar af en toe is het ook gewoon wel ff lekker om die dingen te kunnen doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:15 schreef Incantrix het volgende:
en, tbh, heb ik de teugels de afgelopen maand te ver laten vieren qua geld, dus onze spaarpot is ook niet zo vol meer. Mooie nieuwe kamer voor Stef, nieuwe garderobe en aankleding van de kamer voor Isabel, een wii u, wat leuke uitjes, nieuwe kookplaat + pannen enz enz tikt wel aan ja..![]()
Ja, hallo, doe eens pic dan!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat moet je nog maken?
Heb ik gisteren al gedaan... Maar das niet zo moeilijk qua zombie nagels.. gewoon zwart en rood er overheen sponsen. En dan liefst niet netjes zodat je vingers ook rood zijnAlhoewel ik het gisteren toch wat gecleand heb; want kon dat toch niet maken voor het werk
Dus vanavond nog wat op m'n vingers sponsen thehehe
Jepquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk mij jou een plezier doen!
Mwhahaha
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: hm.. m'n deo is op
Ik: Ik haal wel nieuwe!![]()
![]()
Koop ALLES van de kruidvat![]()
![]()
Van m'n nagels? Zo apart zien ze er niet uitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, hallo, doe eens pic dan!
Dat vermoed ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als je die nog krijgt vanuit een branch waar je niet meer werkt, maakt het dus niet uit?
Maar bij personeelskorting wel? Balen
Ik wilde neon skittles doen met een French in een andere kleur neon. Of zo, denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat moet je nog maken?
Heb ik gisteren al gedaan... Maar das niet zo moeilijk qua zombie nagels.. gewoon zwart en rood er overheen sponsen. En dan liefst niet netjes zodat je vingers ook rood zijnAlhoewel ik het gisteren toch wat gecleand heb; want kon dat toch niet maken voor het werk
Dus vanavond nog wat op m'n vingers sponsen thehehe
Dat is ook wel.. En ook wel met het gevoel van 'we hebben er ook hard voor gewerkt' enzo, maar nu voelt het wel zuur. Al was die kookplaat wel nodig en verbouwen als er een baby komt is ook niet gek natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het tikt wel aan, maar af en toe is het ook gewoon wel ff lekker om die dingen te kunnen doen
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en enquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb vorige keer zelfs niks van nagellak gekocht toen ik er was
Vond ze niet zo apart eik...
Hmm baas is er niet.. manager ziek... niemand heeft hier zin om te werken
[..]
Van m'n nagels? Zo apart zien ze er niet uit
Wij hebben Warme Truiendag want dat bespaart energie!quote:
Maar jij vond UD Naked zwaar tegenvallen, waarom denk je dat Catrice Nude dan beter gaat bevallen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en en
Oeh wel tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wilde neon skittles doen met een French in een andere kleur neon. Of zo, denk ik
Pehehehe nahhhh... en jongeuh je gebruikt je naked pellet niet eens; waarom wil je die quatro danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil Rimmel BB cream proberen en Rimmel apocalips-dingen en dat catrice quatro dat Lin op haar blog had staan en dat catrice nude ding en en en en en
quote:
Tuurlijk is dat nu zuur, als er ineens zo'n rekening binnenploft. Maar er is ook hard voor gewerkt en sommige dingen waren ook gewoon nodig tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ook wel.. En ook wel met het gevoel van 'we hebben er ook hard voor gewerkt' enzo, maar nu voelt het wel zuur. Al was die kookplaat wel nodig en verbouwen als er een baby komt is ook niet gek natuurlijk
Ja, mijn carnavalsmani's zijn altijd veel werkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh wel tofVelen werk though
![]()
[..]
Pehehehe nahhhh... en jongeuh je gebruikt je naked pellet niet eens; waarom wil je die quatro dan![]()
*disenabler*
Ik dacht het echt he?quote:
Truequote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat nu zuur, als er ineens zo'n rekening binnenploft. Maar er is ook hard voor gewerkt en sommige dingen waren ook gewoon nodig toch
Die Wii U technisch gezien misschien niet, maar af en toe jezelf ff kietelen...
Maar die zijn ook gewoon nodigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Truemaar ik probeer dan heel erg de verantwoorde ouder te zijn, maar faal soms redelijk
ik heb ook net halo hues besteld, I was so ashamed
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar die zijn ook gewoon nodig
Moet ik B ook nog ff van overtuigen
Had hem ook al overtuigd dat ik andere dingen nodig had, dus moet het ff doserenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Stuur hem hier even langs anders, wij weten het allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |