quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Glanzend? Hebben we het over dezelfde?
moeten we doorvragen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Dwyn het volgende:
Ah, mystery solved. Het onbekende pakketje is voor mijn blog
oh dat is wel matig...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
Uh das flink balen. Kun je bellen voor verduidelijking?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
700 voor 2 maanden ja. Volgens de nota in elk gevalal ben ik heel bang dat alleen de periode verkeerd staat weergegeven en we uiteindelijk het bedrag wel moeten betalen, als het is wat ik denk dat het is.. En dan gaat al mijn voor loon-aanvulling tijdens ouderschapsverlof gespaarde geld daarheen en moet ik ineens over iets meer als een maand alweer gaan werken
Ze kwamen er onlangs achter dat mijn ziektekostenpolis nog op personeelskorting staat, terwijl ik al bijna 5 jaar uit die branche ben. De tussenpersoon heeft gevraagd dat aan te laten passen per 1-1-2013, maar ik vermoed dat ze hebben gekeken wanneer het bedrijf waar ik werkte stopte en me nu met terugwerkende kracht het verschil laten betalen. In dat geval ben ik dus fucked, want degene die de portefeuille van mijn werkgever overnam gaat natuurlijk niet liegen over een niet-bestaand dienstverband en mijn toenmalige werkgever is dood, dus die kan ook nog maar weinig doen voor me
O dat is wel heel erg kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik moest lachenquote:
Shit, dat is wel zwaar klotequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:57 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag uurtje eerder naar huisCollega's vonden het prima
Anders red ik het niet met m'n make-up
![]()
Ze moesten lolleren
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik moet vanavond nog een carnavalsmani maken
Maar als je die nog krijgt vanuit een branch waar je niet meer werkt, maakt het dus niet uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
55% doorbetaald tijdens ouderschaps?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:11 schreef Incantrix het volgende:
Jah, maar de collectiviteitskorting is een andere korting, dir heb ik gewoon nogen SQ, ik krijg 55% doorbetaald, dus het gaat om aanvulling op 1 maand en ik heb natuurlijk maar een parttime-salaris (en een simpele mensen-baan
). Ik heb ongeveer 600 euro nodig om mijn salaris aan te vullen voor die maand. Het zal wel lukken uit een ander potje hoor, maar ik zou er heel erg van balen als ik aan 'ander' geld moet komen voor zoiets stoms. Ik had niet voor niets gespaard voor mijn ouderschapsverlof.
Dat doe ik ook altijd zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred: hm.. m'n deo is op
Ik: Ik haal wel nieuwe!![]()
![]()
Koop ALLES van de kruidvat![]()
![]()
Kijk mij jou een plezier doen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd zo![]()
Of 'ik moet toch ff naar de stad, heb jij ook nog wat nodig?'
Faal alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |