Ik heb echt geen intentie om naar Randstadistan te gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:22 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat? Blijven wij weg met dat kutfeest, blijven jullie de rest van het jaar lekker daar.
Mooi zo. Ook niet stiekem daar gaan werken dan he?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:27 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb echt geen intentie om in Randstadistan te komen.
Ik praat geen Turks, Marokaans ect. Dus ik word toch niet aangenomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi zo. Ook niet stiekem daar gaan werken dan he?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef valek het volgende:
[..]
Ik praat geen Turks, Marokaans ect. Dus ik word toch niet aangenomen.
Blijkbaar ook geen Nederlandsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef valek het volgende:
[..]
Ik praat geen Turks, Marokaans ect. Dus ik word toch niet aangenomen.
Ik snap ook niet dat ze dan naar de Randstad gaan. Veel te druk, bah, moet er niet aan denken. En tevens goor bier. Verder kunnen mensen van boven de rivieren niet tegen drank en worden ze meteen agressief als ze teveel op hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Blij dat ze hier geen carnaval vieren. Alleen die muziek al, je moet toch wel wat chromosomen missen wil je daar van uit je dak kunnen gaan. Maar ik irriteer me ook aan die heikneuters met hun boers accent die dan zonodig koninginnedag moeten komen vieren hier in de stad. Die mogen van mij ook wegblijven.
Zijn er echt mensen die zeggen dat ze zichzelf kunnen zijn metquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mooiste zijn die gasten die zeggen dat je met carnaval pas echt jezelf kunt zijn.
Okee, dus je bent een lallende randdebiel met een ondergezeken pruik op je kop, eigenlijk, diep van binnen
Dat is een opmerking die ik meerdere keren te horen heb gekregen ja. Moet er wel bij zeggen dat het voornamelijk wat oudere mensen zijn die dat zeiden, maargoed, die zijn net zo erg hoor, met carnavalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die zeggen dat ze zichzelf kunnen zijn metcarnaval
?
Hoe weet je dat als je er nooit komt? Ik spreek tenminste uit ervaring. Ik heb eens een tijd onder de rivier moeten verblijven. Ik vond die carnaval echt niks. Vastelaovend op zijn boers toch? Nou moet je ze eens zien zo halverwege de avond. Lallend en kotsend, totaal de weg kwijt over de straat, de gemiddelde uitgaansscene van Engeland is er niets bij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dan naar de Randstad gaan. Veel te druk, bah, moet er niet aan denken. En tevens goor bier. Verder kunnen mensen van boven de rivieren niet tegen drank en worden ze meteen agressief als ze teveel op hebben.
Ja want alle goede banen zijn in de randstad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi zo. Ook niet stiekem daar gaan werken dan he?
Ik zie al weken niets anders dan hoofdstampende papen bij opsporing verzocht anders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dan naar de Randstad gaan. Veel te druk, bah, moet er niet aan denken. En tevens goor bier. Verder kunnen mensen van boven de rivieren niet tegen drank en worden ze meteen agressief als ze teveel op hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |