Ik krijg meldingen dat je aan het stalken bent. Laat ze gewoon met rust. Of vraag of ze in zin hebben in een date en accepteer het antwoord.quote:
stalkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg meldingen dat je aan het stalken bent. Laat ze gewoon met rust. Of vraag of ze in zin hebben in een date en accepteer het antwoord.
QFT_!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Stalken of niet stalken, je bent wel irritant.
QFT 2!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Stalken of niet stalken, je bent wel irritant.
Geen IDEE wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:44 schreef LizzyAdam het volgende:
Trouwens, ken je dat gevoel dat je thuis bent en helemaal niet het idee hebt dat je dronken bent maar zo'n onbedwingbare drang hebt een ex/flirt te sms'en, en je daaraan herkent dat je toch echt dronken bent?
Of ben ik daarin de enige?
lekker lomp ...quote:Op zondag 24 februari 2013 03:54 schreef LizzyAdam het volgende:
Dan neem je een date mee naar een gala, staat ze na een half uur met een andere vrouw te bekken.
Pics or it didn't happen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef LizzyAdam het volgende:
Mwah. Het was niet echt bedoelt als een date-date, maar het was wel een mooie meid. Ah well.
On a positive note... Ik zag er echt zo super tof uit dat ik de hele avond complimenten kreeg, er onwijs met me geflirt werd en 2 andere vrouwen mij probeerde te zoenen.
Mijn ego is nu zo groot dat ik nauwelijks in mn kamer pas.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte foto, but hey. Er zaten nog bretels onder het jasje. Het thema was jaren '20, en ik heb me gestijld naar Marlene Dietrich. (Die eigenlijk populairder was in de jaren '30, maar i don't care)
[ Bericht 13% gewijzigd door LizzyAdam op 24-02-2013 17:08:27 ]Lesbosapiens
Bij zo'n thema zou ik me in een goddelijke jurk laten hijsen en me eens uitleven met make up.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Omdat.. Nee. Die ene, de hele vereniging zit zo ongeveer achter haar aan. Ze is lang en heeft lang blond haar en mega tetten en... Ja. Das niet helemaal mijn type zeg maar. Helemaal niet, eigenlijk. En die ander was zo straalbezopen dat ze zo ongeveer tegen me aan viel toen ze me probeerde te zoenen.
Tijdelijke pic, kijk ff uit met het quoten;
Slechte foto, but hey. Er zaten nog bretels onder het jasje. Het thema was jaren '20, en ik heb me gestijld naar Marlene Dietrich. (Die eigenlijk populairder was in de jaren '30, maar i don't care)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |