quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Hoi
Weten jullie nog, die ene keer dat ik een pizza was? Ja nee dat klopt nou niet meer, want nou ben ik een bureaustoel. Maar nog steeds zonder olijven.
Lang zo leuk nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:04 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]wat zou het leven zijn zonder olijfloze bureaustoelen
Zelf gemaakt of staat het echt ergens op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:55 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wilde even met jullie delen dat ik hier altijd om moet gniffelen:
[ afbeelding ]
Maar ik heb er hier niet op geklikt, hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:27 schreef skunkasaur het volgende:
Is echt! Bij Settings > Overig > "'TVP' in plaats van 'Volg Topic'".
Hai
*gniffel*quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:55 schreef skunkasaur het volgende:
Ik wilde even met jullie delen dat ik hier altijd om moet gniffelen:
[ afbeelding ]
Maar ik heb er hier niet op geklikt, hoor.
Nuchter, mevrouw!quote:
quote:
quote:
Maar zo funky niet. Zit er in die bij jullie ook een hond?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen hond, italiaanse rat (maar hij is wel aardigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:05 schreef LizzyAdam het volgende:Maar zo funky niet. Zit er in die bij jullie ook een hond?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop