Gelukkig bestaat internetquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef ChilllayD het volgende:
We mogen vanavond volgens de tvgids maar een uurtje genieten van wat korte samenvattingen......
Internet jounguhquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef ChilllayD het volgende:
We mogen vanavond volgens de tvgids maar een uurtje genieten van wat korte samenvattingen......
Ik heb 3 kinderen en die liggen om 8 uur ale 3 rustig in bed. Waar heb je het in godsnaam zo druk meequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:33 schreef ChilllayD het volgende:
Vrouwtjuuuuh![]()
Maarmaarmaar, 22u tot 'eindtijd' komt hier veel beter uit, chaos nog om 20u. Kindje naar bed, voor ik op de bank plof is het meestal pas later op de avond. En en en ik wil van Gerwen wel op tv zien als ze het uitzenden en niet om 20:10 al voor Barney bij de laptop duiken.
Dus jaja ik zeur (eigen schuld) en dat ze Ajax uitzenden prima maarStuttgart en huppeldepup Genk
en dan nog dat suffe nabeschouwingsgeleuter.
Bahik vond het net zo heerlijk vorige week die hele donderdag avond/nacht Darts!!!
rtl7live.nl altijd, en via Frombar.tv kun je altijd wel een stream vinden met het commentaar van Sky Sportsquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hoe laat komt het darts op tv vanavond? Sommigen zeggen 22.00uur maar op rtl7 teletekst staat 23.30uur.
Zijn er nog andere zenders of streams? bedankt!
weet je het nog steeds niet?quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef icloud het volgende:
Zijn. Er ergens live statistieken te volgen?
nooit eerder van gehoord, kijk normaal zonder ipad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet je het nog steeds niet?
www.live.dartsdata.com
Werkt op het moment niet bij mijquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
herstel
http://live.dartsdata.com/
Nu werkt de site wel bij mij.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Werkt op het moment niet bij mij
Of zijn ze nog niet begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |