denk het wel, hoeft hij ook niks te mixenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Neem het mee in de notulen!
5 minuten is toch lang genoeg voor die oude meuk?
Scheelt weer al beginner zijnde!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk het wel, hoeft hij ook niks te mixen
ah, gelukkig maarquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Scheelt weer al beginner zijnde!
Nee wordt echt vet! Heb er zin in!!
Ik ga ze zo ook even meenemen, bedankt!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Ik heb deze twee:
2-Motion - Detijdmachinewaskneitervet [2007 Legendary Fok!ing Classics Mix]
2-Motion - Ikhebzinindetijdmachine [2005 Special]
En ik ben ze nu aan het uploaden en upgeload naar Wetransfer: Download link: http://we.tl/neU8ghpqut bestanden zijn beschikbaar tot 27 februari
Present!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef DjThera het volgende:
Nog mensen uit forum aanwezig morgen bij HardClassics?
Moet helaas werken, maar kom je wel even gedag zeggen op de Dancefair!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef DjThera het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef DjThera het volgende:
Ik zie de naam nog wel geregeld voorbij komen. Bijvoorbeeld hardfest of kroegen zoals Bills bar oid.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
even mijn vraag van laatst herhalen; iemand enig idee hoe het met de carrière van D-Block & S-te-Fan (DBSTF) is?
optredens ongetwijfeld, maar nieuw werk eigenlijk niet (veel) toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ik zie de naam nog wel geregeld voorbij komen. Bijvoorbeeld hardfest of kroegen zoals Bills bar oid.
Nee dat Alphaverb komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van mijn post?
en Tom heeft meer dan gelijk, Alphaverb is de ultieme naam voor zo'n feest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken
Ook de top comments bevallen mij wel
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
eensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook de top comments bevallen mij wel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MC DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het goed te maken
Ook de top comments bevallen mij welZo`n geweldige vent
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |