Nee, ik breng je gewoon weer terug naar het stationquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Sorry.
Als je echt in dat hotel wilt slapen, dan kan ik misschien iets anders proberen te regelen?
[..]
Welkom terug meneer het forumboefje.
Anders heb ik deze hele fucking post gemist...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat waren we nog jong ... Emporium '08 - die met de Donkey's in de regen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
whahaha, zie die jonge Boy
en DR in de regen; legen... (wait for it) dairyIk denk dan meteen weer aan de set van Deepack die voor het eerst "like thiz' draaideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:
Wat een afgrijselijke trackquote:
die post zomaar missenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Anders heb ik deze hele fucking post gemist...
[..]
Ik denk dan meteen weer aan de set van Deepack die voor het eerst "like thiz' draaide
wat een toevalquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
kennen jullie deze nog?
Uiiiitverrrkoooooocht
vind hem een beetje saai, beetje eentonig...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zeg dat deze alweer een vooruitgang is
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:50 schreef KeesBromfiets het volgende:
Zal mij benieuwen wat scantraxx nu doet na dat nieuwsbericht van laatst. Misschien gaan ze stoppen met goedkope commercie en gaan ze goede platen maken.
dit schaar jij onder hardstyle?quote:
Oude AVIOquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
kennen jullie deze nog?
Uiiiitverrrkoooooocht
toen Alphaverb "inviel" voor Zatox?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oude AVIOWat was dat lekker zeg, op In Qontrol bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
kennen jullie deze nog?
Uiiiitverrrkoooooocht
Nee, het jaar ervoor, mijn eerste keer AVIO livequote:
Dit was echt zo vet! Was geloof ik ook al om 11.30 of 12.00 maar iedereen die er was ging ook echt mooi los. Zelden zo'n vette opening op een festival gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
kennen jullie deze nog?
Uiiiitverrrkoooooocht
Haha mooie herinneringen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
kennen jullie deze nog?
Uiiiitverrrkoooooocht
haha wordt gruwelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 01:47 schreef T-Force het volgende:
Jij kwam toch ook langs ofniet? Wordt volgens mij weer een ouderwets grote FOK!meet![]()
The FOK!king Reunionquote:Op zondag 24 februari 2013 01:47 schreef T-Force het volgende:
Jij kwam toch ook langs ofniet? Wordt volgens mij weer een ouderwets grote FOK!meet![]()
Echt zo veel zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |