Geef het wat tijd. Zoals gezegd is EU recht niet het makkelijkste dat er isquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Krabs het volgende:
[..]
Hoorcolleges zijn van de week net begonnen. Volgens de planning moesten er al wel 150 pagina's gelezen zijnMisschien nog even afwachten dan.
Jij zit op de RuG?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Krabs het volgende:
[..]
Hoorcolleges zijn van de week net begonnen. Volgens de planning moesten er al wel 150 pagina's gelezen zijnMisschien nog even afwachten dan.
Vaak zo in de eerste week dat er veel stof opgegeven wordt. Meerdere inleidingen plus een overzicht en dat soort linkse hobby'squote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ja, het is best wel een big deal waar men al een tijdje naar toe leefde. De meeste veranderingen in de Awb zijn cosmetisch van aard (de term administratieve rechter is vervangen voor bestuursrechter) maar het relativiteitsvereiste is nu ook ingevoerd en werkend in de vorm van artikel 8:69a Abw.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ooh oke. Thanks dat plaatst een en ander in perspectief
Precies. Eerst nog even naar de gym tochquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:16 schreef Aurelius. het volgende:
Ben nog niet eens begonnen in dat Europees boek, dit weekend maar doen.
Ja ik ga vandaag welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Precies. Eerst nog even naar de gym toch
Hoe ging het bij jou?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Strafrechttentamen zit er op. Maandag start het blok rechtsgeschiedenis op de EUR dus je zal wel wat novieten ( mij) te hoeden hebben
Me too. Al vrees ik dat daar niet aan toe kom aangezien het vaak druk is op vrijdagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja ik ga vandaag wel![]()
deadlifts op het programma
Het is hier echt bizar weer. Het ene moment schijnt de zon en is het blauw, het volgende moment sneeuwt het gigantisch hard en is alles donker en grijsquote:
Net als het levenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is hier echt bizar weer. Het ene moment schijnt de zon en is het blauw, het volgende moment sneeuwt het gigantisch hard en is alles donker en grijs
quote:
Ja maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd hier zie ik alquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ah we gaan het filosofische pad op.
Haha lijkt me fok ook niet het juiste podium voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:45 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt niet door iedereen gewaardeerd hier zie ik al
Ja wat moest je toen anders met je vrije tijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:53 schreef Aurelius. het volgende:
Aurelius was naast keizer ook filosoof.
Orgies houdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja wat moest je toen anders met je vrije tijd
Ik doe geen uitspraken meer, vorige keer dacht ik dat ik een hoog cijfer zou krijgen en haalde maar een zesje ( staats en bestuursrecht ). Wat had jij daarvoor?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou?
Pleitnota ging wel goed volgens mij, mc ook wel redelijk, open vragen helaas tot de helft afgekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |