Je moet er toch wel een beetje goed uitzien als je je bovenlijf ontbloot op vak 410?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef SaulGoodman het volgende:
He dat gedoe over trainen, word al moe als ik er aan denk. Laat mij maar gewoon voetballen.
Daar doe ik dus niet aan. Mafkezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je moet er toch wel een beetje goed uitzien als je je bovenlijf ontbloot op vak 410?
No comment.quote:
Ik heb het uiteraard niet over 1RM pogingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:10 schreef Aurelius. het volgende:
[..]ik doe eigenlijk nooit 1RM pogingen
130,160, 110
Niet zo heel veel. Ik ben gezegend met permanent krachtig onderstel, waardoor de bp altijd achter loopt.quote:
Bij mij was het altijd alsof m'n pezen zouden lostrekken van m'n heupen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:12 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb dat ook heul lang gehad met heupen, onderrug en enkels enzo vooral met Sq net zo'n oud wijf
maar doe nu wat flexibiliteitsdingen en gaat stukken beter, ook onderrug in het normale leven voelt beter
What, hoe heb je dat geflikt danquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat dat één keer daadwerkelijk is gebeurd. M'n pees scheurde af van m'n heup. Probeer dan maar eens te lopen.
Aaha, gebruik je wel een goede arch in je rug? Dat kan erg helpen je bench omhoog te krijgen, ook een beetje leg drive, heeft mij ook geholpenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet zo heel veel. Ik ben gezegend met permanent krachtig onderstel, waardoor de bp altijd achter loopt.
Blokjesvoetbal op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
What, hoe heb je dat geflikt dan
Inderdaad. Vooral de Caesar en de Tonijn. Ik ga zo weer aan de Tonijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:18 schreef Aurelius. het volgende:
Wat zijn die maaltijdsalades van de AH toch goed
Klinkt pijnlijk...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal op de middelbare school. Ik wilde een bal zo hard schoppen, dat de schopbeweging m'n pees van m'n heup los trok.
Nee, hij was gelukkig niet helemaal losgescheurd. Het 'groeide' dus weer aan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk...
Neem aan dat dat geopereerd moet worden?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:19 schreef Speedy_T het volgende:
Stiekem ben ik gewoon zon beachboy die een paar keer per jaar flink traint tot het moment dat de overhemden niet meer passen
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Blokjesvoetbal op de middelbare school. Ik wilde een bal zo hard schoppen, dat de schopbeweging m'n pees van m'n heup los trok.
Maharbal ging moonwalkend het leven doorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, hij was gelukkig niet helemaal losgescheurd. Het 'groeide' dus weer aan.
Best part: de pees scheurde los en nam een stukje bot mee.En een heup kun je niet in het gips gooien. Ik moest dus gewoon voorzichtig lopen en rust nemen. Ga maar eens lopen en bekijk dan wat voor functie je heup heeft. Je voelt je heup bij ELKE loopbeweging. Het resultaat was dat ik dus achteruit (door m'n been mee te slepen) beter kon lopen dan vooruit (omdat ik dan m'n been, via m'n heup, moest optillen)
³³³³
Wtfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, hij was gelukkig niet helemaal losgescheurd. Het 'groeide' dus weer aan.
Best part: de pees scheurde los en nam een stukje bot mee.En een heup kun je niet in het gips gooien. Ik moest dus gewoon voorzichtig lopen en rust nemen. Ga maar eens lopen en bekijk dan wat voor functie je heup heeft. Je voelt je heup bij ELKE loopbeweging. Het resultaat was dat ik dus achteruit (door m'n been mee te slepen) beter kon lopen dan vooruit (omdat ik dan m'n been, via m'n heup, moest optillen)
³³³³
Daar kwam het wel op neer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Maharbal ging moonwalkend het leven door
Heerlijk was dat. Kon je altijd lekker die irritante murken hard op de enkels trappen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
[..]ik voel de pijn
Ja blokjesvoetbal ging er bij ons ook altijd hard aan toe, net als trefbal overigens
Die tijd heb ik gehad op de middelbare school. Voedingsschema's, shakes.,. je kent het wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Nee ik neem het best serieus, vind het ook leuker dan wat dan ook
het gaat ook regelmatig voor de studie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |