PEC wordt trouwens niet verder onderzocht, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:17 schreef Aurelius. het volgende:
http://www.speld.nl/
dit is zo'n geniale site
[..]
Ja, met die live bets kan je goed geld verdienen, zeker als je van te voren een tip heb gekocht. Daar wordt goed in gehandeld. Volgens mij wist en weet men dan ook al jaren wie en waar corrupt was. Kwestie van de tips natrekken. Hoewel een goede voorspelling wellicht geen goede juridische basis biedt voor een diepgaand onderzoek. Het had ook gewoon toeval kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC wordt trouwens niet verder onderzocht, dat is wel fijnHad blijkbaar last minute iemand een klein fortuin gewed op gelijk en meer dan drie doelpunten bij PEC - Werder Bremen (eindstand 2-2, zat ook nog een onterechte penalty in
)
Zelfs met mijn in-ears overstem ik dan niet de muziek die daar gedraaid wordt.quote:
Ahaa oke. Dan was het voor jou wel redelijk essentieel van de ingangsdatum op de hoogte te zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, het is best wel een big deal waar men al een tijdje naar toe leefde. De meeste veranderingen in de Awb zijn cosmetisch van aard (de term administratieve rechter is vervangen voor bestuursrechter) maar het relativiteitsvereiste is nu ook ingevoerd en werkend in de vorm van artikel 8:69a Abw.
Sorryquote:
You know me so well.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry
Ik had ook kunnen zeggen dat ik vakantie heb maar dan zeg jij toch weer dat je hele studententijd één grote vakantie is dusjaa..dan maar zo.
Nee joh als je net zo doet als in dit topic niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Zou het opvallen als ik nu gewoon aan het bier ga?
Sneaking in and out?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee joh als je net zo doet als in dit topic niet.
Welnee. Kom je makkelijk mee weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
Zou het opvallen als ik nu gewoon aan het bier ga?
Staats en bestuur heb ik niet gemaakt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken meer, vorige keer dacht ik dat ik een hoog cijfer zou krijgen en haalde maar een zesje ( staats en bestuursrecht ). Wat had jij daarvoor?
Maar ik vond het een leuk tentamen, leuk om te maken en leuk om te lezen. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Nu hopen dat het cijfer net zo leuk isIk vond het wel prima te doen binnen de tijd, en dat is voor mij heel bijzonder want ik lees langzaam en ik schrijf langzaam en ik zoek heel erg veel op, ook bij mc's. Ik had alle open vragen wel af maar of je dan alle, of genoeg, punten pakt is nog maar de vraag.
Als je aan de studie twijfelt zou ik niet de keuze baseren op het wel of niet goed maken van een tentamen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staats en bestuur heb ik niet gemaakt.
Haha, vond het wel oke, leuk gaat me te ver![]()
Nja, het was best binnen de tijd te doen, was meer dat ik het antwoord niet wist en het bewaarde tot het einde (geen tijd meer voor doordat ik bijna alles uit de mc ging opzoeken(maar daar dus wel een grotere kans op dat het goed is))
Dit was wel het tentamen waarna ik zou beslissen of ik verder ga met rechten, even het cijfer afwachten, voldoende is wel gelukt denk ik, daar ging ik ook voor tbh.
Wel blij mee want rechtsgeschiedenis en de komende vakken lijken mij best interessant.
Ah, verstandig. Ja, als het geen resultaat oplevert kan je die extra studie uren aan iets beter besteden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:17 schreef Ayca het volgende:
Nah, rechten doe ik gewoon voor erbij. Als het lukt ga ik er verder mee, anders niet.
Jij wilt videolinkjes he smeerlapquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:22 schreef Paxcon het volgende:
Zeker geen Ruggers hier die deeltijder zijn?
Jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij wilt videolinkjes he smeerlap
Klaag ze aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Paxcon het volgende:
Ze moeten die dingen gewoon geven, echt zwaar irritant.
Matig. Niet kunnen liften vanwege pussies die constant staan te curlenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:49 schreef Aurelius. het volgende:
Hey Speedy ik heb lekker getraind hoor, jij?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Matig. Niet kunnen liften vanwege pussies die constant staan te curlen
Heb jij ook voldoende ruimte om te deadliften dan? Bij mij staat er slechts 1 powerrack ( en 2 smithsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]Ik heb ook nog gecurld (naast het squatrek)
maar pas na mijn compounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |