Had ook niet de behoefte om in deze staat een gesprekje aan te knopen, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:40 schreef Aurelius. het volgende:
Hallon Giku ik heb jou niet gespot gr gr
Jammer hoor ik dacht wij mede fokkers beginnen wel een gesprekjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Had ook niet de behoefte om in deze staat een gesprekje aan te knopen, zo ben ik dan ook wel weer
Laatst nog een top gesprek gevoerd bij een tentamen met een jongen die mij ineens aansprak en een FOK!ker bleek te zijn die ik niet kende.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jammer hoor ik dacht wij mede fokkers beginnen wel een gesprekjemaar ik heb nu weer college
groenten
Sorry man, ik spreek je wel een keer random aan, dan krijg je van die awkward situaties zoalsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:55 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jammer hoor ik dacht wij mede fokkers beginnen wel een gesprekjemaar ik heb nu weer college
groenten
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst nog een top gesprek gevoerd bij een tentamen met een jongen die mij ineens aansprak en een FOK!ker bleek te zijn die ik niet kende.
Die gast vertelde ook niet dat hij een FOK!ker was. Gewoon samen naar de tentamenzalen lopen terwijl we over het vak praatten (en ik dus geen idee had wie hij was) en veel later hier DM'en dat hij dat wasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:58 schreef Giku het volgende:
[..]
Sorry man, ik spreek je wel een keer random aan, dan krijg je van die awkward situaties zoals
[..]
Dat was ik niet van plan, misschien wel grappig om dat toch te doen, komt wel een beetje stalkerig over denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast vertelde ook niet dat hij een FOK!ker was. Gewoon samen naar de tentamenzalen lopen terwijl we over het vak praatten (en ik dus geen idee had wie hij was) en veel later hier DM'en dat hij dat was
Heel erg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:04 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, misschien wel grappig om dat toch te doen, komt wel een beetje stalkerig over denk ik
Je kende hem wel al dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg.. Maar hij had ook al een keer gewhatsappt wat voor kleren in aan had en in welke trein ik zat.
Nee. Had een keer mijn nummer gegeven omdat hij een boek nodig had en dan zouden we op de faculteit ontmoeten maar dat ging niet door.quote:
En hij lurkt nu ook mee?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Had een keer mijn nummer gegeven omdat hij een boek nodig had en dan zouden we op de faculteit ontmoeten maar dat ging niet door.Goed verhaal begint dit te worden.
Niet dat ik weet. Althans, hij post hier nooit en ik zie 'm zelden in deze regionen. Maar je weet het maar nooit met 160 volgersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:26 schreef Giku het volgende:
[..]
En hij lurkt nu ook mee?
Please, continue.
Ik zat me al af te vragen wie er nou nog meer in onze werkgroep zat.quote:
Zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen. Kan ook moeilijk roepen: "yo wie post hier wel es op ut fok forum, mn nickname is killer2000 wie is jij?"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen wie er nou nog meer in onze werkgroep zat., heb jou niet gespot though!
Als er een vraag wordt gesteld antwoord je: 'in de wed' (met extra veel nadruk op de d) en dan kijk je wie er in de lach schiet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef ylSs het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen. Kan ook moeilijk roepen: "yo wie post hier wel es op ut fok forum, mn nickname is killer2000 wie is jij?"
Ik was zowaar van plan om dit te doen toen de meneer vroeg waar je dingen kon vinden (oid)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er een vraag wordt gesteld antwoord je: 'in de wed' (met extra veel nadruk op de d) en dan kijk je wie er in de lach schiet.
Ja, dat werkt natuurlijk niet zo. Je kan beter voor het hoorcollege even de microfoon vragen aan de docent en dat dan in de college zaal laten omroepen. Veel meer bereik en dan weet iedereen ook meteen wie jij bent.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef ylSs het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoe je dat zou kunnen. Kan ook moeilijk roepen: "yo wie post hier wel es op ut fok forum, mn nickname is killer2000 wie is jij?"
Ik begin alvast met haken voor mijn naamkaartje, kan dan mooi om mijn nek.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat werkt natuurlijk niet zo. Je kan beter voor het hoorcollege even de microfoon vragen aan de docent en dat dan in de college zaal laten omroepen. Veel meer bereik en dan weet iedereen ook meteen wie jij bent.
Dat ook, maar bovendien weet ik niet of naar mannetjes of vrouwtjes moet kijken. Als je een vrouwtje bent heb ik een idee, als je een mannetje bent, no clue (sorry dat ik dat niet weet hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef ylSs het volgende:
[..]
Weerzinwekkende formalistische rituelen.quote:
Mja mijn nickname heeft een verleden. dus snap dat je denkt dat ik vrouwtje ben. Maar ik ben dus een dude.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat ook, maar bovendien weet ik niet of naar mannetjes of vrouwtjes moet kijken. Als je een vrouwtje bent heb ik een idee, als je een mannetje bent, no clue (sorry dat ik dat niet weet hoor)
Klopt, volgende colleges zijn stuk nuttiger gelukkig. Daarom voelde ik me vandaag ook niet heel schuldig dat ik alleen fysiek aanwezig was.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Weerzinwekkende formalistische rituelen.
'Eerst wc niet aanwezig, verval recht op bonuspunt'
Half uur later stond ik weer buiten met 0,0 nuttige informatie in de pocket.
Oke cool, geen flauw idee dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:56 schreef ylSs het volgende:
[..]
Mja mijn nickname heeft een verleden. dus snap dat je denkt dat ik vrouwtje ben. Maar ik ben dus een dude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |