Liefde hier. Nog vier weken tot het tentamen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Al die haat op Rechtsgeschiedenis hier.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Liefde hier. Nog vier weken tot het tentamen.
Vertrouwen heb ik wel, er moet alleen nog een vrij grote berg werk verzet worden. Ik ruik het einde van het Novietenschap en dat motiveert.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vertrouwen heb ik wel, er moet alleen nog een vrij grote berg werk verzet worden. Ik ruik het einde van het Novietenschap en dat motiveert.
Dat is wel een mooie drijfveer jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vertrouwen heb ik wel, er moet alleen nog een vrij grote berg werk verzet worden. Ik ruik het einde van het Novietenschap en dat motiveert.
Ik was deze week weg op vakantie en dat helpt niet. Boeken mee maar ja....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie drijfveer ja
Ik moet eigenlijk alleen zelf even eenzelfde motivatie opbrengenmaar dan voor het einde van het studentschap
quote:
Eigenlijk zouden we net als de notaris van die mooie zegels en was moeten hebben om het document te authenticeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fuck de propedeuse. Het echte document is de verklaring van niet-Novietenschap.
Wel leuk gehad? Waar was je geweest?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik was deze week weg op vakantie en dat helpt niet. Boeken mee maar ja....
Een beetje deftige PDF is wel het minste natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zouden we net als de notaris van die mooie zegels en was moeten hebben om het document te authenticeren.
Op de Veluwe en ja het was leuk. Had alleen gedacht in de avonden wat te studeren en dat is flink mislukt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel leuk gehad? Waar was je geweest?
Helpt niet inderdaad. Ik heb nu vakantie, boeken liggen naast me maar ja...
Matia Bazar!quote:
Ik geloof dat ik m'n casussen over al die vragen bij notariële c.s. nog wel heb. Waren best leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef Joosie200 het volgende:
Dagje doorwerken aan de eerste opdracht binnen seminar. Over 8 uur en 54min weer verder in de JB. Gaat toch best wat werk zitten in een casus rondom voorwaardelijke makingen, voor het eerst sinds tijden [ afbeelding ]. Maar ook terecht, je moet nu alle opgedane kennis binnen de gehaalde vakken weten toe te passen. Dus dan moet je je er niet mee weg komen door niks te doen. En nu had ik zo waar die Otto laptopz best wel kunnen gebruiken lololo..Enfin.. oogjes dicht, want over 7 uur mag ik mijn nest alweer uit.
Kwestie van schouders eronder en de weken vliegen vanzelf voorbij zo!
Nog even en voor je het weet ben ik alweer jarig (en weet ik zo goed als zeker of ik seminar gehaald heb)
+ zit ik aan een tentamen fiscale aspecten van registergoederen!
Ah, jij bent dus ook zo iemand die met z'n auto (of later als je er één hebt) wel naar de garage gaat als er rook onder de motorkap vandaan komt? Onderhoud is verder toch onzin!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Tandarts ga ik nooit meer heen
Als er iets mis is bel ik ze wel want verder is het toch onzin.
'Goed' was 'ie niet te noemen, maar erg vermakelijk was 'ie wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Qua films sta ik eigenlijk voor alles open, als het maar goed is
Nu staat Dredd (2012) voor me klaar. Totaal wat anders, maar volgens een vriendje van me een bar goede film
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk zouden we net als de notaris van die mooie zegels en was moeten hebben om het document te authenticeren.
Kan natuurlijk altijd een seal of approval in de pdfquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Een beetje deftige PDF is wel het minste natuurlijk.
Misschien meld ik me wel aan als aspirant-novietenhoeder.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Kan natuurlijk altijd een seal of approval in de pdf
Nu niet te hard van stapel lopen hè.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien meld ik me wel aan als aspirant-novietenhoeder.
Ah leukquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op de Veluwe en ja het was leuk. Had alleen gedacht in de avonden wat te studeren en dat is flink mislukt.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Kan natuurlijk altijd een seal of approval in de pdf
Hohohoho.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien meld ik me wel aan als aspirant-novietenhoeder.
Ik ben afgestudeerd notarieel. Ik kan de statuten wel aanpassen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hohohoho.
Sideshow: er mogen toch altijd maar twee novietenhoeders tegelijkertijd zijn?
Hoeft niet hoor. En sinds wanneer ben je geroepen tot het ambt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd notarieel. Ik kan de statuten wel aanpassen.
Geroepen is een groot woord. Laten we zeggen dat ik opensta voor bijbeunen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. En sinds wanneer ben je geroepen tot het ambt?
Zit je in de buurt? Doe mij maar een Grande Java Chip Frappuccino.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |