Je hebt toch zelf mijn verhaal waargenomen? Die redenering van de HR is m.i. sluitend en ik zie ook geen strijd met het artikel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom?
Er staat in 342 lid 1 Sv, dat de getuige het zelf moet hebben waargenomen of ondervonden hebben. Door dit arrest kan jij mij iets vertellen en kan ik daar opeens mee gaan getuigen alsof ik het zelf heb waargenomen of ondervonden.
Verder zegt lid 2 dat bewijs dat uitsluitend van een verklaring van slechts 1 getuige komt, niet door de rechter kan worden aangenomen.
Ik snap wel dat het nuttig is tijdens oa de opsporing, waarbij de waarheid boven tafel moet komen, maar het is in strijd met dat artikel. Daarnaast kan ik dus als ik van plan ben om iemand aan te geven, er voor zorgen dat ik allemaal getuigen heb door ze het verhaal te vertellenDat vind ik er zo krom aan.
JVC was 3 dagen werk, bovendien werd er meer op de formaliteiten gelet dan op de inhoud volgens mij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik heb het steeds uitgesteld en echt alles op het eind gedaan
gehaald met een 7 blij dat ik er vanaf was
Het was me een waar genoegen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef Aurelius. het volgende:
[ afbeelding ]
AARDBEVING IN NOORD-GRONINGEN Geplaatst: 23:42 uur, donderdag 7 februari 2013
Er is zojuist weer een aardschok in Noord-Groningen geweest. Later meer
Geh... fixedquote:
Ja, de privaatrechtelijke vakken vind ik leuker, daarom doe ik nu ook de notariële richtingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:17 schreef Joosie200 het volgende:
Heb je al wel een beetje het idee welk rechtsgebied jouw ding is?Want dat had ik op voorhand al en/of werd op den duur vanzelf bevestigd
Zo zo, wat deed jou het licht zien?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:19 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Belasting vind ik ook leuk sindskort
Dat het op bepaalde punten toch niet zo kut was als ik dacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo zo, wat deed jou het licht zien?
Ik stel je wel een keer voorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:36 schreef Aurelius. het volgende:
En kerst/herfst vakantie ken ik sowieso niet
Dikke blauwe, hardcover. Wil je echt de auteur hebben?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:14 schreef Aurelius. het volgende:
Hee Tjok welk boek heb jij eigenlijk voor Strafprocesrecht
... wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:47 schreef Aurelius. het volgende:
Nee laatmaar johals het zo moet
Ik ga maar weer slapen
Corstens?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dikke blauwe, hardcover. Wil je echt de auteur hebben?
Liefde hier. Nog vier weken tot het tentamen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Al die haat op Rechtsgeschiedenis hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |