Dat zegt niets, kan ook gewoon cover fire zijn om de aandacht van Dorner te trekken terwijl ze aan de andere kant binnenvallenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze schieten flink zo te horen
Dat was eerder. Waarschijnlijk die schietpartij waar die ene dooie bij viel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze schieten flink zo te horen
Die zitten er standaard op gemonteerd lijkt me en niet speciaal voor deze gelegenheid even snel opgeschroefdquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:41 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja. SWAT wagens met van die bulldozer dingen voorop.
Weet ik niet, er werd iig gemeld dat ze gebruikt gaan worden om de muren omver te rijden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die zitten er standaard op gemonteerd lijkt me en niet speciaal voor deze gelegenheid even snel opgeschroefd
Serieus??quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Komen ze nog steeds op CBSnews met die onzin theorie dat hij op een paard is weggereden
Mooi tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Komen ze nog steeds op CBSnews met die onzin theorie dat hij op een paard is weggereden
In Mexico??quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:48 schreef FredVleespet het volgende:
Hij zit gewoon 200km verderop tv te kijken in een bunker.
Kan welquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:50 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja hij is op z'n paard gevlucht
Juist omdat hij een 'strijder' was is dit zijn manier om op een 'waardige' manier eruit te gaan. Beter dan door traangas granaten kuchend eruit gerookt te worden en direct neergesniperd te worden. Hij heeft met deze actie ZELF bepaald hoe zijn leven eindigt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
Zelfmoord lijkt me apart, want hij was wel een strijder, had verwacht dat hij tot het eind zou doorgaan.
Maar hoe dan ook, al het bewijs is weg. Misschien was hij al lang dood, misschien leeft hij nog. Misschien is dit een false flag met een vuur als reden voor geen bewijs.
Volgens mij zijn er geen gijzelaarsquote:Op woensdag 13 februari 2013 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet bijgelezen... Maar hij hield mensen gegijzeld? Zijn die bevrijd?
Daar heb je wel een punt inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Juist omdat hij een 'strijder' was is dit zijn manier om op een 'waardige' manier eruit te gaan. Beter dan door traangas granaten kuchend eruit gerookt te worden en direct neergesniperd te worden. Hij heeft met deze actie ZELF bepaald hoe zijn leven eindigt.
Zelfs na z'n dood heeft hij nog de touwtjes in handen want ze weten niet met zekerheid dat hij geen gevaar meer vormt dus gaan ze ook niet brandweer mensen sturen om het vuur te blussen.
Evengoed is dit een valstrik en zit hij binnen te wachten op nog wat mensen om af te schieten.
CNNquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ok.quote:Op woensdag 13 februari 2013 02:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen gijzelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |