Leuk!quote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Binnenkort weer een date en ze gaat voor me koken
Hoe: Ik denk met een pan.quote:
hoe: mbv een gasfornuis en potten en pannen, gok ikquote:
Wordt wel leuk johquote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat ze gaat maken is een verrassing. Eigenlijk doe ik dit niet als eerste date maar ik vind het wel een leuk avontuur. En als het helemaal nergens op uitloopt spreek ik een volgende keer weer keurig af voor een drankje in een café
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ja, wat ze gaat maken is een verrassing. Eigenlijk doe ik dit niet als eerste date maar ik vind het wel een leuk avontuur. En als het helemaal nergens op uitloopt spreek ik een volgende keer weer keurig af voor een drankje in een café
ik verhuis 1 maart dus vlak daarna. Duurt nog best lang maar dit is een leuk idee en in mn huidige huis is het geen optie dus ik moet maar even geduld hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwenquote:Op maandag 11 februari 2013 18:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Wanneer is de grote dag?
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwen
Ja ik zag het ookquote:Op maandag 11 februari 2013 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste regel en ik dacht dat er iemand ging trouwen
quote:ik: nou wat je ook van me mag vinden, ik vind iig dat je leuke foto's hebt!
zij: dank je, jij ook
maar ik moet iets eerlijk tegen je zeggen
en ga je waarschijnlijk niet leuk vinden
maar je lijkt onwijs op mn broer
quote:
Oefquote:
en we wonen niet in Alabama..of iets dergelijksquote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oef
Tenzij ze stiekem een crush heeft op haar broer!
Maar ik weet niet of je je daar in wil mengen
Yup, ze was niet online dus een berichtje had weinig zin. Of het had een "ja is goed" moeten zijn op haar vraag om een keertje te chatten...quote:Op maandag 11 februari 2013 21:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zei je ook niets na het accepteren? Gewoon op accepteren klikken en dan offline gaan?
Nou ja, als het een oneliner was kun je toch zeggen: ja, lijkt me leuk! Of zoiets? Béétje enthousiasme is ook wel fijn als je iemand op die manier benadert. Edit: maar eens met cue dat het voornamelijk het berichtje zelf is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:34 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Yup, ze was niet online dus een berichtje had weinig zin. Of het had een "ja is goed" moeten zijn op haar vraag om een keertje te chatten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |