Moslims luisteren echter wel naar die rare dingen in de Koran.... Misschien zouden zij dat ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er staan ook hele rare dingen in de bijbel. Daar luister ik ook niet naar. Zou jij ook eens moeten doen.
Rot toch eens op met je kutbijblel, gisteren ook zo'n figuur die bij alles zei, "ja maar hullie" katholieken en dan weer joden. Wat interesseert mij dat nou, ik probeer je toch geen bijbel te verkopen ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er staan ook hele rare dingen in de bijbel. Daar luister ik ook niet naar. Zou jij ook eens moeten doen.
Maar zijn christenen die de Bijbel niet altijd letterlijk nemen wel christenen ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Rot toch eens op met je kutbijblel, gisteren ook zo'n figuur die bij alles zei, "ja maar hullie" katholieken en dan weer joden. Wat interesseert mij dat nou, ik probeer je toch geen bijbel te verkopen ofzo?
Niet iedere moslim is even gelovig. En niet iedereen neemt het even serieus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Moslims luisteren echter wel naar die rare dingen in de Koran.... Misschien zouden zij dat ook eens moeten doen.
Handje schudden met een vrouw... hoofdoekje af waar gewenst
Nee. Christenen bestaan niet meer. Een echte christen is de christen die heksen verbrandt en alleen nog maar in kleding van dezelfde stof loopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar zijn christenen die de Bijbel niet altijd letterlijk nemen wel christenen ?
Je kent het woordje "ook" niet? Lees eens goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Moslims luisteren echter wel naar die rare dingen in de Koran.... Misschien zouden zij dat ook eens moeten doen.
Handje schudden met een vrouw... hoofdoekje af waar gewenst.
Hilarisch dat jij heel goed de bijbel kunt bekritiseren maar niet de koran.
gaat een beetje in tegen dat gelijkheidsbeginsel dat je met integratie toch wilt bewerkstelligen, niet?
Ik heb het slechts over wat de heilige geschriften en voorschriften over sommige zaken zeggen. Dat er stromingen zijn die dat heden ten dage steeds meer anders uitleggen, omdat ze ook wel zien dat het complete idioterie is, dat juich ik alleen maar toe, maar dat betekent niet dat het er niet staat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn tientallen stromingen in de islam maar er is er maar één die het bij het rechte eind heeft. Je klinkt als een salafist.
Tja, dat krijg je bij bepaalde mensen die enkel een bepaalde groep willen afbranden. Dag in dag uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Rot toch eens op met je kutbijblel, gisteren ook zo'n figuur die bij alles zei, "ja maar hullie" katholieken en dan weer joden. Wat interesseert mij dat nou, ik probeer je toch geen bijbel te verkopen ofzo?
Waren de christenen voor de vorming van de bijbel dan geen christenen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar zijn christenen die de Bijbel niet altijd letterlijk nemen wel christenen ?
Iedereen is een kind van God toch, of je wil of niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waren de christenen voor de vorming van de bijbel dan geen christenen?
Tja, dan volgt opnieuw de vraag waarom je in godsnaam teksten dusdanig letterlijk gaat lezen dat je het grotere geheel erachter mist.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het slechts over wat de heilige geschriften en voorschriften over sommige zaken zeggen. Dat er stromingen zijn die dat heden ten dage steeds meer anders uitleggen, omdat ze ook wel zien dat het complete idioterie is, dat juich ik alleen maar toe, maar dat betekent niet dat het er niet staat.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Noch neem ik genoeg met een dogma.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:15 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Iedereen is een kind van God toch, of je wil of niet.
Kop, spijker!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:12 schreef gnaeus het volgende:
We kunnen dus concluderen dat er een stuk of 1000 moslims zijn in Nederland. Vanwaar die ophef dan ?
Precies, mijn punt, ik ben blij dat er, zoals ik gisteren ook al zei, dat er ondertussen nogal wat "moslims" zijn die vraagtekens plaatsen bij de teksten van de Koran, etc. En i.p.v. dan te zeggen, eigenlijk ben ik geen echte moslim, want ik trek Allah's woord in twijfel, zeggen ze dan, ja, maar zo is het niet bedoeld .........okee, soit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij hè, want dan ben aardig ver van het padjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je bij bepaalde mensen die enkel een bepaalde groep willen afbranden. Dag in dag uit
En wat is je punt dan ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, mijn punt, ik ben blij dat er, zoals ik gisteren ook al zei, dat er ondertussen nogal wat "moslims" zijn die vraagtekens plaatsen bij de teksten van de Koran, etc. En i.p.v. dan te zeggen, eigenlijk ben ik geen echte moslim, want ik trek Allah's woord in twijfel, zeggen ze dan, ja, maar zo is het niet bedoeld .........okee, soit.
Ware het niet dat:quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niet iedere moslim is even gelovig. En niet iedereen neemt het even serieus.
Voor de rest: inderdaad, en laat ze toch
Ben blij dat jij niet aan het roer staat hier in Nederland. Ongelofelijk. Het liefst zet jij ze vast in kampen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ware het niet dat:
Christenen prima in staat zijn de uitwassen binnen het christendom te bekritiseren. Zo zijj Jehova's getuigen geen religie maar een sekte.
Moslims zijn echter een en al vergoeilijking naar de uitwaas een binnen de islam.
Als je zoon meisjes lastigvalt, ligt dat aan hoe de meisjes zich kleden.
Als een 13 jarige verkracht wordt, wordt dat dooe (wetserse rechters nb) zowat over het hoofd gezien vanwege een religieuze opvoeding.
Jij kunt mij toch niet vertellen dat dat integratie ten goede komt?
Je geeft een vinger ..ze nemen een arm, en erger we geven het...
Ik heb niets tegen integratie, Prima dat de Tukse bakker op zondag open is is en de Refo niet. Iedereen zijn zin. Laat een moslim fijn werken met de kerst en pasen en geef hem dagen wanneer zijn geloof / cultuurhistorie dat "vereist". (Maar niet en-en )
Laat een moskee oproepen tot gebed... 1x per week , gelijk de kerken.
We schieten niets op met prachtbuurten en kansenwijken.
Verplicht spreiden die hap.
Maximaal x niet west europese immigranten per vierkante kilometer .
Geen kliekjes vorming
Geen "perceived" (geen zin om wordenboek te pakken) overlast.
Want wat de boer niet kent dat vreet ie niet. het went makkelijker aan 1 turkse familie in de buurt dan 20 tegelijk, en het dwingt de immigrant sneller te integreren
Die vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:25 schreef gnaeus het volgende:
Heb je loden waterleidingen in je huis desiredbart ?
Vraag je dat aan mij?quote:
Wij van WC Eend...quote:Dat stelt het Haagse raadslid Hasan Küçük (Islam Democraten)
Extremisten ja. Maar ik denk toch niet dat gemiddelde moslim uit de straat een extremist is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij?
Iemand zegt; Ja hoor, het is de bedoeling dat Moslims hier gaan overheersen.
Mijn reactie: Van een deel zeker, of anderen ze uiteindelijk zullen volgen weet ik niet.
Klopt ook gewoon wat ik zeg, denk maar aan extremisten/salafisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |