Meestal aan de niet-bestaande CWquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
Waaraan kan je nep nikes (air max) herkennen? Een maat van me heeft zn beetje elke week nieuwe en zegt deze voor 70eur te kopen bij een winkel over welke ie me niet wilt vertellen(kansloos i know)
Nu is dus alleen de discussie ontstaan dat ik zeg dat ze waarsch nep zijn. Hij zegt van niet maar we weten beide niet waar je t wel aan kan zien.
stomme vraag maar wat is een cwquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Meestal aan de niet-bestaande CW
En het stylenumber wat op het label aan de binnenkant staat, dat hoort eruit te zien als 567891-100 en daar moet ook een bestaand model/cw achter zitten. Dat zou ik voor je kunnen checken
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef don-diablo het volgende:
Over kleurstelling gesproken.
[ afbeelding ]
Mooie kleurstelling.
ah ok :p ik zal eens kijken. Laatste die ie stuurde waren iig zwart wit blauw :p zal eens bij google images zoekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:05 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Colorway, dus de kleuren die eropzitten.
Ik ben een sneakernoob he :pquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nou Jimbo je leest al effe mee dat had je nu wel mogen weten
Misschien helpt ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok :p ik zal eens kijken. Laatste die ie stuurde waren iig zwart wit blauw :p zal eens bij google images zoeken
sorry, met Superstars scoor je geen punten bij BadAssBitchSmutquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben een sneakernoob he :p
Heb wel mn eerste paar air force en adidas superstars gekocht vd week
Haha nee inddquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
sorry, met Superstars scoor je geen punten bij BadAssBitchSmut
Ik zeg Gammaquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Die foto miss wel maar als je van een of andere ali op de hoek koopt zullen ze waarschijnlijk gewoon fake zijn.
Nee die budget versies heb je alleen in Azie en USA. Ik denk eerder gewoon hele oude modellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef Nezhi het volgende:
Wat zijn eigenlijk de Air Max 90s bij winkels zoals Sport2000... ongeveer hetzelfde maar dan met slechte budgetmaterialen?
Mooie cw maar niet mijn model.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef don-diablo het volgende:
Over kleurstelling gesproken.
[ afbeelding ]
Mooie kleurstelling.
Misschien is het "van de vrachtwagen gevallen" ik ken een aantal van dat soort gasten die zulke AM's verkopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:30 schreef Jimbo het volgende:
thnx iedereen. ik ga eens kijken met die gast. iets zegt me toch dat t fakes zijn. die prijs en zijn houding moet t bijna wel
hmm die moet ik ook maar eens leren kennen hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Misschien is het "van de vrachtwagen gevallen" ik ken een aantal van dat soort gasten die zulke AM's verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |