Collega weet antwoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef Mylene het volgende:
Bij de Action is ook een bepaald model populair, weet de naam niet.
quote:
Als je van Bjorn Borgs hield vanwege hun printjes/vorm/model kan ik je de ZiKi aanraden. ZiKi is per 2 te koop en kost 3.99 en doet in mijn ogen niet onder voor die van BB. Ik gebruik het nu een paar maanden naar volle tevredenheid en hij is onwijs populair bij veel FOK-users.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:05 schreef Pat_Jan het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alternatief voor Bjorn Borg boxershorts ik vind deze te duur en ze gaan vrij snel kapot.
Iemand tips of ideeen?
De mijne zijn maximaal 2 jaar meegegaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:46 schreef Killaht het volgende:
BB boxershorts snel kapot? Ik doe er gemiddeld 5 jaar mee.
Gast, zo af en toe eens naar buiten gaan heeft weinig mensen kwaad gedaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:08 schreef Pat_Jan het volgende:
Zeeman kun je niet online bestellen volgens mij. Ben toch wel lui, dus liever online bestellen. Makro is dat Gino Sante?
Daar lopen enge mensenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Gast, zo af en toe eens naar buiten gaan heeft weinig mensen kwaad gedaan.
Strakke boxers zijn ook niet meer in bij de heren. Het is nu stoer bij de boys om die losse, grote te dragenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef pietje9k het volgende:
Je moet niet van de strakke boxers dragen, slecht voor je ballen.
Koop gewoon bij de zeeman boxers voor een paar euro per stuk. Hebben zwarte boxers die prima zitten.
Trek je wel elke dag een nieuwe aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De mijne zijn maximaal 2 jaar meegegaan.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Trek je wel elke dag een nieuwe aan?
Dit. Vind ik persoonlijk ook veel leuker dan die strakke dingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:58 schreef acalaca het volgende:
[..]
Strakke boxers zijn ook niet meer in bij de heren. Het is nu stoer bij de boys om die losse, grote te dragenMijn vriendje en zijn vrienden dragen in ieder geval niet meer die ballenknellers !!!
Zoiets als dit dus [ afbeelding ]
Naast afknijpen dep jij zeker ook droog met wcpapier.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:46 schreef Killaht het volgende:
BB boxershorts snel kapot? Ik doe er gemiddeld 5 jaar mee.
Waar heb je het over? Ik heb geen kutje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Naast afknijpen dep jij zeker ook droog met wcpapier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |