quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:42 schreef David_Micheal het volgende:
zichzelf opblazen omdat mensen zeggen dat ze agressief zijn
was het maar alleen zichzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:45 schreef David_Micheal het volgende:
[..]
was het maar alleen zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
#freefrederike
En als je hetzelfde doet ben je meteen een racist, ja ik ken het.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef Adames het volgende:
wat ik ook zo kut vind is dat ze altijd ons generaliseren
ja zo zijn ze, je moet echt oppassen met wat je zegtquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En als je hetzelfde doet ben je meteen een racist, ja ik ken het.
quote:
Want wij Hollanders eten nooit iets dat niet van oorsprong uit ons eigen land komtquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
Kudarabieren die niet snappen dat sambal iets Indisch is.
bij onze turk wel, hij heeft echte sambal als je er om vraagt. lekker pittig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:46 schreef IPA35 het volgende:
Die rooie saus bij de Turrek is echt geen sambal.
Wat het wel is weet ik niet maar niet dat. Dat ze het zo noemen is dom.
Curry is toch ook geen sambal???
De enige keer die ik er een tegenkwam was in een taxi en toen moest ik de politie bellen want Meneer Klootzak probeerde op te lichten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel van jullie Mongolen kent persoonlijk een Arabier? En dan bedoel ik echt Arabieren, geen Berbers of Turken.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
vrouwen slaan en straffen vind ik het enige goed aan de moslims.
Echt zo van:
je eten is niet lekker. ga maar op je knieën als straf.
halfuur later:
kom er maar uit, nu krijg je nog een paar zweepslagen met mijn riem.
klets
klets
klets
klets
klets
Als extra straf wordt je de hele nacht opgesloten in de bezemhok.
quote:
en ons uitmaken voor racistenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef Dawsen-Smiles het volgende:
Een haat hebben aan blanken, westerlingen, homo's, joden, vrouwen, lesbisch, transexuelen, ex-moslims, mensen die anders denken dan zij, christenen, negers, hindoe's
haha vieze joodquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
Hey fokkers,
Wat zijn nou typisch Arabische dingen? Ik begin er met een paar
- Op de grond eten zonder bestek
- Suikerfeest vieren met de hele familie
- Volkeren onderdrukken en tegelijk propaganda voeren alsof zij de onschuldigen zijn
- Vrouwen slaan
- Arabisch praten
Wie kent er nog meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |