Ik geef jou een harde stoot op je kaak en je ligt gestrekt op straat te bloeden G.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ChesterPerry het volgende:
nigger wil je beef ik geef je steek
Hoiquote:
dit is geen goede lycricquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geef jou een harde stoot op je kaak en je ligt gestrekt op straat te bloeden G.
keuzes...quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi
De Amerikanen waarderen Turkse pizza's
Moet nu nog kiezen waar ik morgen heen ga rijden
edit: Nvm geen sate menu maar iets bij de mac
Had me een halfuur vergistquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zou weggaan.
Maar ik ga, chillen bij vrienden en daarna schaatsen. Kusjes.
Nah, ze beginnen me hier een beetje te accepteren, en anders niet KLB maar VBLquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje zullen we andere SC uitkiezen? Bijv KLB SC dan gaan we roddelen over users en zo.
Dat is een line, ik kan ook zo een aantal line's uit mijn mouw schudden maar ze performen kan ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Op zondag 13 januari 2013 20:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Lil' AJ, no Armani Jeans maar Queen of the Queens.
Ben heel blij dat ik je wel kenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je klonk blij dat je me niet kon
weet ik ook wel hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is een line, ik kan ook zo een aantal line's uit mijn mouw schudden maar ze performen kan ik niet![]()
zegt dus niets
Aw oke, dat zoeken we wel weer in de supermarkt uit danquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weenie, ik was gewoon random
leuk joh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omdat ik morgen 15km moet lopen.
haha altijd met onsquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw oke, dat zoeken we wel weer in de supermarkt uit dan
Moeten we daar weer keuzes makengaat weer wat worden
Wij zijn gewoon de bazen van de keuzesquote:
Avondquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
Ik treed ook in, goedenavond dames en heren
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was even eten en me ID kaart ophalen
Hoe is het met appel?
quote:
Een magazijn waar ik tijdelijk 40 uur per week werk als niet beveiligerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Hallo meneer van de beveiliging![]()
Wat hebben we vandaag weer veilig gehouden?![]()
Oh, dat is minder, beetje spullen verplaatsen als beveiligerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een magazijn waar ik tijdelijk 40 uur per week werk als niet beveiliger
Stiekem wel zin in het festival seizoen
Film, Pizza en koffiequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh, dat is minder, beetje spullen verplaatsen als beveiliger![]()
Het mooiste lijkt mij toch wel met een collega een pand bewaken in de nacht, koffie drinken en films kijken dusOf komt dat nooit voor
?
Hmm, tsjah, evenementen is wel leuk alleen het gehoor gaat het denk ik niet zo leuk vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Film, Pizza en koffiekomt inderdaad wel eens voor
Heel zelden hoor..
Was op een locatie waar ik als enigste opdracht had alle auto's controleren die voorbij reden op gereedschap en bende van het bedrijf
(Was in de avond dus heb in totaal maar 8 auto's hoeven te visiteren)
Vind zelf de evenementen het mooiste
Maarja.. sta nu als beveiliger een beetje software op apparaten te gooien, te scannen en te sjouwenmaarja verdient wel leuk dus vind het wel best totdat ik wat anders fulltime heb
ik ga morgen pasfoto maken en volgende week aanvragen, dan ben ik geen 1,65 meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon de bazen van de keuzes
Yeuy vanaf vandaag geen 1.29M meer maar 1.78M volgens mijn ID
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zo'n lange tekst typen is net als extreem dikke mensen die de trap oplopen en moe zijn
ik ben nu 1,70 jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
1,65![]()
Dwergen in de mensenwereld
Dus jij bent ook een dwerg geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
1,65![]()
Klopt voor mijn gehoor is het alles behalve fijn, we zijn verplicht bescherming te dragen (oordopjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, tsjah, evenementen is wel leuk alleen het gehoor gaat het denk ik niet zo leuk vindenEn tegenwoordig met al die aggresieve jongeren en dan ook nog onder invloed van drank en drugs is ook niet zeldzaam. Enige wat mij wel leuk lijkt is de afwisselendheid, zal niet zo snel gaan vervelen. Plus de sprint die je moet maken nadat je opgeroepen word voor assistentie door een collega, al klinkt dat meer als politie.
Mij lijkt het coordieneren van politie/beveiliging bij bijv. grootte evenementen wel leuk, al kies ik toch waarschijnlijk voor een financieele baan![]()
Sjongejonge wat een tekst heb ik getypt, even bijkomen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga morgen pasfoto maken en volgende week aanvragen, dan ben ik geen 1,65 meer
Snooki is 1,45quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
1,65![]()
Op mijn ID stond tot vandaag 1.29, ga hatenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een dwerg geweest.
hahhahahhahha vieze dwerg!
terug de mijn in jijquote:
Ik was het, ben nu 1,80 nogwatquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus jij bent ook een dwerg geweest.
hahhahahhahha vieze dwerg!
ID aangevraagd op je 10e ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Op mijn ID stond tot vandaag 1.29, ga haten
Naw, was een typfoutquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
ID aangevraagd op je 10e ofzo?![]()
Ik haat niet, ben zelf ook niet de grootste.
Ja want dat wil ik ook echtquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:51 schreef Taexon het volgende:
[..]dan mag je weer legaal het land uit
Duitsland is ook niet in Nederland hequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want dat wil ik ook echt
En dat gingen ze niet eens herstellen?quote:
Nee ik had hem toen nodig omdat we naar Disneyland gingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat gingen ze niet eens herstellen?
Ik kreeg (eigenlijk wou) zelfs een nieuwe bankpas omdat mn geboortedatum er verkeerd op stond.
Duitslandquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Duitsland is ook niet in Nederland he
alsof ik binnen nu en een week naar Duitsland gaquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Duitsland is ook niet in Nederland he
Nee maar ik zeg alleen dat je vanaf dan weer legaal het land uit magquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof ik binnen nu en een week naar Duitsland ga
ik ben in mijn eigen land zelfs illegaal nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg alleen dat je vanaf dan weer legaal het land uit mag
Heb nergens gezegd dat je binnen nu en een week naar Duitsland gaat
Ben ik nu strafbaar omdat ik een illegale bij me laat slapenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben in mijn eigen land zelfs illegaal nu
Nee hoor, je voldoet alleen niet aan de wet legitimatie bij je hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben in mijn eigen land zelfs illegaal nu
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef AppelCake het volgende:
HALLON HALLON HEEFT HIER IEMAND EEN STRAFBLAD? xdxd
OF binnenkort XD XDquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef AppelCake het volgende:
HALLON HALLON HEEFT HIER IEMAND EEN STRAFBLAD? xdxd
wie weetquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben ik nu strafbaar omdat ik een illegale bij me laat slapen!?
Ja alleen ik moest hem in Oktober opnieuw aanvragen maar toen was er gewoon gekut met geld, ik bedoel 40 euro voor een stom stukje plastic wat je verplicht bentquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hoor, je voldoet alleen niet aan de wet legitimatie bij je hebben
xdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
Geachte heer Vd Berg, beste Joey,
Je bestelling is in ons magazijn verwerkt en verzonden met PostNL.
Indien er bij PostNL geen vertragingen zijn, dan zal het pakketje morgen bij je worden bezorgd.Hopelijk zijn ze wel optijd
Die weten de meeste mensen hier toch, en er zijn heel veel Joey van den Berg's in Nederlandquote:
Rijbewijs of paspoort is ook een officieel legitimatiebewijs in NL geloof ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen ik moest hem in Oktober opnieuw aanvragen maar toen was er gewoon gekut met geld, ik bedoel 40 euro voor een stom stukje plastic wat je verplicht benten nu heb ik wel geld om het aan te vragen maar ik ben bang voor een boete ofzo
Ja ik zag het op google.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die weten de meeste mensen hier toch, en er zijn heel veel Joey van den Berg's in Nederland
Zelfs een voetballer van PEC Zwolle
Paspoort heb ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Rijbewijs of paspoort is ook een officieel legitimatiebewijs in NL geloof ik.
Ga je naar Berlijn toe?
Yup klopt, mag ze gewoon gebruiken om zich te legitimeren dus ze kan geen boete krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Rijbewijs of paspoort is ook een officieel legitimatiebewijs in NL geloof ik.
Ga je naar Berlijn toe?
quote:
ohja want iemand zei je krijgt een boete als je legitimatie verlopen is ook al heb je een rijbewijsquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup klopt, mag ze gewoon gebruiken om zich te legitimeren dus ze kan geen boete krijgen
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor kan je geen boete voor krijgenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja want iemand zei je krijgt een boete als je legitimatie verlopen is ook al heb je een rijbewijs
Met mij Joey natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Paspoort heb ik niet
Rijbewijs wel
Wil ik wel ja, weet alleen nog niet wie/wat/hoe
Mijn vader heeft ook geen IDquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor kan je geen boete voor krijgen
Wat moet je echt gezien hebben in Berlijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Met mij Joey natuurlijk!
Ben er ook geweest, vraag maar raak
Och och wat zijn de Limburgers weer lief bezig enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Om geld op te zamelen voor kinderen in Mexico.
De museums.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat moet je echt gezien hebben in Berlijn?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind museums niet zo leuk
was ook maar een grapjequote:
Ik heb 11,25 ingezameld, is goed genoeg vind ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Och och wat zijn de Limburgers weer lief bezig enzo.
Ik bind je gewoon vast in mijn auto en verplicht je met mij mee te gaan naar Berlijn een keerquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie zegt dat jij mee mag
Top heur.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb 11,25 ingezameld, is goed genoeg vind ik.
Soms wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind museums niet zo leuk
Weet nu al dat als ik bij die muur sta ik hooguit zeg... "ow cool een muur" en dan alweer verder zoek naar wat leuks ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
was ook maar een grapje
Ga gewoon leuke dingen doen. Naar de muur en wink0llen en de bezienswaardigheden bekijken.
Gewoon oma enzo afbellen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga niet langs de deuren, dan kom ik arm over.
zozo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gwn van mijn moeder gekregen.
Lijkt me echt kut.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vond het natuur historisch museum in Maastricht wel leuk.
jeetje nog langer met dat in een auto zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bind je gewoon vast in mijn auto en verplicht je met mij mee te gaan naar Berlijn een keer
Hmm, dat stukje muur, stasi gevangenis (vond ik zeer interessant), Reichstag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De terugweg xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alsof je dat zo erg vondquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jeetje nog langer met dat in een auto zitten
Ja. Het Britney Spears museum in een kutdorp waar ze is geboren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze wil ook niet dat ik arm lijk.
[..]
Wtf.
die laatste paar wist ik al inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm, dat stukje muur, stasi gevangenis (vond ik zeer interessant), Reichstag.
Veschillende winkelcentrums/gebieden: alexanderplatz, potsdammer platz, Under den linden.
ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Museums in maastricht![]()
Historische museums
Maastricht
Maastricht is cool.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Museums in maastricht![]()
Historische museums
Maastricht
Ze is wel knap.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja. Het Britney Spears museum in een kutdorp waar ze is geboren.
Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Misschien blijf ik wel daar
Je hebt daar ook t grootste warenhuis (is iets als V&D, Bijenkorf) van Europa. KaDeWe.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die laatste paar wist ik al inderdaad
En de rest vind je zeker saai omdat er geen kleding en schoenen worden verkochtquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die laatste paar wist ik al inderdaad
tante van mijn moeder woont daar, maar valt wel mee, on overzichtelijk winkelen enzo ga ik toch liever naar utrechtquote:
Zou je bijna gelovenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zei het niet tegen je omdat ik anders geslagen zou worden
Ik vind het centrum daar echt gigantisch mooi en stijlvol enzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
tante van mijn moeder woont daar, maar valt wel mee, on overzichtelijk winkelen enzo ga ik toch liever naar utrecht
Ik ben niet zo oppervlakkigquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
En de rest vind je zeker saai omdat er geen kleding en schoenen worden verkocht
Daarom vond ik haar vroeger altijd zo lelijk, om die ogen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu je het zegt wel een beetje...
[ afbeelding ]
Maar wat is er dan mis met Miley?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daarom vond ik haar vroeger altijd zo lelijk, om die ogen.
Maar je hebt zeg maar tussen de winkels en het station een flinke afstand lopen en de maas liggen,quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het centrum daar echt gigantisch mooi en stijlvol enzo.
Make-up en tasjes mogen zeker ook nogquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oppervlakkig
godsammequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Make-up en tasjes mogen zeker ook nog
Hamster.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar wat is er dan mis met Miley?
Ja uhhh ze gaan in Maastricht die mooie wijken niet slopen voor een aidsgebouw als Hoog Catharijne utrecht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar je hebt zeg maar tussen de winkels en het station een flinke afstand lopen en de maas liggen,
dus het is niet ideaal om te gaan winkelen daar als je met de trein gaat, wat bij bijvoorbeeld utrecht toch wel beter is geregeld
Katy Perry? Avril Lavigne? Demi Lovato? Rebecca Black?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hamster.
En Rihanna big forehead
Jessie J is lesbo
P!NK is niet knap
Wie blijft over?
Beyonce.
metalbands.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Daarom female vocalists van metalbands
knap
goeie smaak muziek
hetero
Katy Perry is lelijk zonder make-upquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Katy Perry? Avril Lavigne? Demi Lovato? Rebecca Black?
Het is herrie, doet pijn aan m'n oren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Daarom female vocalists van metalbands
knap
goeie smaak muziek
hetero
Jij weet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is herrie, doet pijn aan m'n oren.
En de sletten van 3KB?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Katy Perry is lelijk zonder make-up
Avril Lavigne is niet m'n type - emo.
Demi Lovato heeft een gek hoofd & emo.
Rebecca Black =
Tess Milnequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Katy Perry is lelijk zonder make-up
Avril Lavigne is niet m'n type - emo.
Demi Lovato heeft een gek hoofd & emo.
Rebecca Black =
Zij is knap maar heeft geen leuke liedjes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Tess Milne![]()
Ze kan vast ook nog wel een beetje zingen.
je oren moeten niet zeurenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is herrie, doet pijn aan m'n oren.
Dan zing ik wel wat voor je als je dat zo graag wilquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij is knap maar heeft geen leuke liedjes.
Nicki Minaj is fake en was vroeger toen ze jong was wel mooi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat haar...
Maar Nicki Minaj en Lady Gaga dan?
Nee niet nodig, ik wil vrouwenstemmen horen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zing ik wel wat voor je als je dat zo graag wil
Vraag je moederquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee niet nodig, ik wil vrouwenstemmen horen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee niet nodig, ik wil vrouwenstemmen horen.
En nu blijft alleen nog maar Taylor Swift over...quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nicki Minaj is fake en was vroeger toen ze jong was wel mooi.
En Lady Gaga heeft een grote neus, dikke wenkbrauwen en is een klein wit scharminkel als ze naast Beyonce staat
Ik zou trouwens niet het video kijken want het is echt verschrikkelijk. Allleen Beyonce
Taylor Swift, was leuk geweest als ze niet zo weinig vrouwelijke vormen had.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En nu blijft alleen nog maar Taylor Swift over...
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vandaag nog naar de moskee geweest?
Verder weet ik er geen meer...quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Taylor Swift, was leuk geweest als ze niet zo weinig vrouwelijke vormen had.
Mijn top 5quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Verder weet ik er geen meer...
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
Dus
1. Beyonce
2. Kelly Rowland
3. Jessie J
4. Rita Ora
5. Katy Perry = omdat ze vrouwelijke vormen heeft en met make-up mooi is
1. Britneyquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
Dus
1. Beyonce
2. Kelly Rowland
3. Jessie J
4. Rita Ora
5. Katy Perry = omdat ze vrouwelijke vormen heeft en met make-up mooi is
Nee, dan word ik gehaat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
Een topic openen met een poll voor wie is de knapste vrouwelijke popster van nuAppel doe doe doe
Van deze 5 alleen zou ik de volgorde veranderen,quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
1. Britney
2. Miley
3. Nicki
4. Demi
5. Avril
Katy Perryquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe het als jij namen van popsterren in een rijtje zet.
Goed liedje, laat zien hoe moeilijk beschaafde vrouwen het hebben tegenwoordig tussen alle hoeren en slettenquote:
oh myquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef JRRY het volgende:
Een topic openen met een poll voor wie is de knapste vrouwelijke popster van nuAppel doe doe doe
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Goed liedje, laat zien hoe moeilijk beschaafde vrouwen het hebben tegenwoordig tussen alle hoeren en sletten
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
He zal ik anders alle pornosterren opnoemen die ik kan vinden, kunnen jullie nog wat talentloze dames aan die lijstjes toevoegen
waarom moet appel het dan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
k wil weten![]()
wie anderen het mooist vinden
Onze lijstjes zitten vol talentvolle vrouwen met gouden keeltjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
He zal ik anders alle pornosterren opnoemen die ik kan vinden, kunnen jullie nog wat talentloze dames aan die lijstjes toevoegen
Het past beter bij Appel om zo'n topic te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet appel het dan doen
want het schaadt jouw imago?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het past beter bij Appel om zo'n topic te maken.
Je weet toch hopelijk wel het verschil tussen muziek en katy perry he?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Onze lijstjes zitten vol talentvolle vrouwen met gouden keeltjes
Nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
want het schaadt jouw imago?
Katy Perry niet zozeer maar Beyonce heeft echt talent + een waanzinnige stemquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel het verschil tussen muziek en katy perry he?
Ja maak er maar een topic va.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:48 schreef AppelCake het volgende:
Is deze goed?
Poll: De knapste vrouwelijke popster van nu!
• Nicki Minaj
• Avril Lavigne
• Miley Cyrus
• Demi Loavto
• Britney Spears?
• Christina Aguilera.
• Beyoncé
• Lady gaga
• Rihanna
• Selena Gomez
• P!nk
• Kelly Clarkson
• Keri Hilson
• Adele
• Jessie J
• Rita Ora
• Katy Perry
• Kelly Rowland
• Azealia Banks
• Ke$ha
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gestemdquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:48 schreef AppelCake het volgende:
Is deze goed?
Poll: De knapste vrouwelijke popster van nu!
• Nicki Minaj
• Avril Lavigne
• Miley Cyrus
• Demi Loavto
• Britney Spears?
• Christina Aguilera.
• Beyoncé
• Lady gaga
• Rihanna
• Selena Gomez
• P!nk
• Kelly Clarkson
• Keri Hilson
• Adele
• Jessie J
• Rita Ora
• Katy Perry
• Kelly Rowland
• Azealia Banks
• Ke$ha
Tussenstand:
[ afbeelding ]
GC of ONZ ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben bezig, waar moet ik die inzetten?
nee die site doet ut niet bij mij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je mijn zangeresjes nou al bekeken?
http://www.dumpert.nl/med(...)eren_kudtnummer.html
NEE.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
Laten we de poll beïnvloeden door allemaal op één persoon te stemmen
all day, all night,quote:
beter dan psyquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Offtopic: Ik moet mijn ballen gaan likken volgens een Call of duty speler.
Het ging mij vooral om de chicks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazenliedquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
all day, all night,
i got the lights in my eyes and i'm falling for you!
(vanaf 0:45 ongeveer)
GC / Wie is de knapste vrouwelijke popster van nu?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:52 schreef JRRY het volgende:
AppelCake dat gaat een prachttopic worden.![]()
met zelfs een 2e deel ik zie het nu al voor me.
valsspelerquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Poll: Welke artiest(en) zijn beter
• Beyonce
• die andere rotzooi aka katy perry enzo
• hamerhaai
• De vrouwen van symphonic metalbands
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zo een accurate poll
Beyoncé is beturr.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je niet op hamerhaai stemt kom ik je opzoeken
Dan moet je niet misklikkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik drukte op beyonce en er kwam dat ik op iets van metal had gestemd
Ik vind ja toch beter dan ja, ja of jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook maar eens een poll gemaakt.
Poll: Vind jij nodig de beste fokker ooit?
• Ja
• Ja
• Ja
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beyonce staat als 1e optie en metalmeuk als laatste... HOE DE NEUK KAN IK DAN MISKLIKKENquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dan moet je niet misklikken![]()
en mij uitschelden voor valsspeler is dan eigenlijk gewoon smaad
Spasme?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Beyonce staat als 1e optie en metalmeuk als laatste... HOE DE NEUK KAN IK DAN MISKLIKKEN
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sorrykan je stem helaas niet terugdraaien
Succesquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik ga huilen in een hoekje nu
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:01 schreef AppelCake het volgende:
Money Money Money must be funny in a rich man's world
waaaaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypo wil je even stemmen voor me
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb die film samen gekeken met me sjattie,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |