?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
dafuqquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
nounouquote:
Nee veel minderquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kost jij ook 450 euro?
Uhu..quote:
Ja, inclusief btw.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kost jij ook 450 euro?
*zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik wilde in VA haar fobo
VA is een chick? ik mis veel hieroquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik wilde in VA haar fobo
Krijg je er wel gratis bami bij? XDXDquote:
Ik ben lesbischquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
VA is een chick? ik mis veel hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben lesbischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Nee nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je die jongen van kickboksen gedaan?
Ik heb haar niet meer gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AppleCake, Cecile al gefixed?
nee ze ligt nog steeds in stukjes op de grondquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AppleCake, Cecile al gefixed?
waarom ben je dan een baas?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Maar volgens mijn vriendin keek hij opvallend vaak naar mij.
xdxdquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ze ligt nog steeds in stukjes op de grond
Werzequote:
Waar heb ik gezegd dat ik een baas ben dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom ben je dan een baas?
Ja kan ook gewoon die badge kopen en op je eigen jas zettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Roald wanneer stone-island jassen halen dan?
geweldig danquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een baas ben dan?
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een spiegelfoto van Fauxwillen jullie hem zien???
Dat leid hij af uit je PIquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik een baas ben dan?
waarom :Squote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kan ook gewoon die badge kopen en op je eigen jas zettenzoals vele al doen.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Doe het lekker toch
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Doe het lekker toch
als ik ja zeg krijg ik zeker een of andere vos te zien?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
zie hierbovenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik ja zeg krijg ik zeker een of andere vos te zien?
pr gemachtquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Doe het lekker toch
Ik ben skere boy toch G.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom :S
Gewoon de real deal halen toch
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Faux. het volgende:
even in m'n FoBo doen hoor hamerhaaitje
ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had je die 5 euro nog gestort gekregen
dus je alcohol promillage ligt er hoog?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fantastisch.
Ik ben gewoon zo. Zit in mijn bloed.
Nee ik was broke dus hij had mijn treinkaartje betaaltquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Hier aan denken
Ja man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had je die 5 euro nog gestort gekregen
Dat topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Hier aan denken
dus je haat ijs, water, ramen, frisdrank en zo'n beetje alles wat zich in de koelkast bevindt?quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus je alcohol promillage ligt er hoog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geniaal hequote:
Fotoboek van Faux.quote:
Ja, daarom doe ik ook altijd alles in de oven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus je haat ijs, water, ramen, frisdrank en zo'n beetje alles wat zich in de koelkast bevindt?
Kan je jezelf ook niet in de oven doen dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik ook altijd alles in de oven.
ik doe ook altijd ijs in de oven jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik ook altijd alles in de oven.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]en toch geen ballen om die jongen een bj te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je jezelf ook niet in de oven doen dan?
Welke verhaal?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heeft Promi je dat verhaal verteld?
quote:
Nty.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je jezelf ook niet in de oven doen dan?
xd xd dan krijg je water en damp.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe ook altijd ijs in de oven ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platonisch. Hosselen doe ik niet meer aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Oké, vraag dat maar gewoon niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee?
Ro-ald, jong sc was toch te kinderachtig zei je??
Bijt je op je tong?quote:
Binnenkort oke.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en toch geen ballen om die jongen een bj te geven
Oké.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, vraag dat maar gewoon niet.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Platonisch. Hosselen doe ik niet meer aan.Foreveralone.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rarequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik lust ook geen vis en paprika.
Ja soms. Maar Hamerhaaitje post hier dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee?
Ro-ald, jong sc was toch te kinderachtig zei je??
waarom begin je er dan overquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké, vraag dat maar gewoon niet.
Moeilijke eter jij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ik lust alleen wortels als ze rouw zijn.
Ik dacht ze het al wist.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom begin je er dan over
lekker rellen en misdragen tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom begin je er dan over
oh jee opgepast allemaalquote:
En waarom weet ik dat nog niet dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat verhaal van die meloenen is ook echt rellen geblazen
Moet je wat anders doorslikken. zit niks anders op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb keelpijn, zelfs eten doorslikken doet pijn.
Medelijden aub.
ga ergens anders zeiken met je kleine probleempjequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Medelijden aub.
het was iets doms op TC wat al 2 maanden geleden was ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom weet ik dat nog niet dan?
Niet bij die turk op de hoek tegenover het station?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Ro-ald het volgende:
Okè ik ga patat halen bij mijn Aziatische vrienden XD XD
Zelfs water drinken doet pijn G.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wat anders doorslikken. zit niks anders op.
Ga dan naar de dokter G.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfs water drinken doet pijn G.
Cola is ook echt goorquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
O en ik eet ook geen konijnenvlees!
En drink geen cola.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga ergens anders zeiken met je kleine probleempje
Was wel leuk. ;$quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was iets doms op TC wat al 2 maanden geleden was ofzo
Nee ik ben nu in Almere- Haven G.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet bij die turk op de hoek tegenover het station?
sperma helptquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Medelijden aub.
Okee Gquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ben nu in Almere- Haven G.
geen opmerkingen pikken van anderequote:
neequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik weer een gif erover plaatsen dan?
ik zag jou reactie gewoon nog nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geen opmerkingen pikken van andere
Nee komt omdat je hommotje bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik zag jou reactie gewoon nog niet
helpt echt, wil je wel wat opsturen, is TNT post oke?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk gewoon griep toch.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut, ik val weer weg in negativeit. Even wat eten en zo werken![]()
![]()
heaumeauuuquote:
Een emo-eter?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut, ik val weer weg in negativeit. Even wat eten en zo werken![]()
![]()
Nee dankjewel, je mag het zelf hebbenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
helpt echt, wil je wel wat opsturen, is TNT post oke?
Nee kan niet werken op een lege maagquote:
quote:
Nou als ik het eenmaal in m'n mond heb zou ik het niet uitspugen eigenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hele slok doorgeslikt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
muziek uitzoeken voor op je ipod met je love (♥‿♥)
stoerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje zullen we tieneraccounts op Twitter gaan rellen?
Nee we maken er gewoon zelf een en jatten dan alle tweets van die level 69 tieneraccounts als rossen YS en mounirtweetsquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje zullen we tieneraccounts op Twitter gaan rellen?
Zo vies is cola nou ook weer niet neequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nou als ik het eenmaal in m'n mond heb zou ik het niet uitspugen eigenlijk
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee we maken er gewoon zelf een en jatten dan alle tweets van die level 69 tieneraccounts als rossen YS en mounirtweets
Wat moet ik daar nou meequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee dankjewel, je mag het zelf hebben
Doei VA
😼quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
He its okay to be gay. Let`s rejoice with the boys in the gay way. Hooray for the kind of man that you will find in the gay wayquote:
SLIKKEN NATUURLIJKquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee
het ging over spermaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo vies is cola nou ook weer niet nee
Dus je komt uit de kast?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He its okay to be gay. Let`s rejoice with the boys in the gay way. Hooray for the kind of man that you will find in the gay way
Geen bidon met sperma mee nemen naar de sportschoolquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand slikt zn eigen sperma
Oh jaweeeeeeelquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niemand slikt zn eigen sperma
Doe ik altijd, zometeen weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen bidon met sperma mee nemen naar de sportschool
Nee hequote:
sportschoolquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen bidon met sperma mee nemen naar de sportschool
ja ik hou ook van voetjes enzo AJ know`s it allquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee geloof me, fok-it is een uitzondering.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
ση∂єяѕтєвσνєη zιנη ναη נє [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] {♥_♥}
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik hou ook van voetjes enzo AJ know`s it all
Wat had jij voor een psycho als vriend johquote:
Viel wel mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had jij voor een psycho als vriend joh
GVD die tyfusmensen die het fucking Griekse alfabet fucking tyfus verkeerd gebruiken en ik dan iets fucking vercrackts lees ja jezus kutmensenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
ση∂єяѕтєвσνєη zιנη ναη נє [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] {♥_♥}
Jij spoort ook niet helemaal hequote:
Huh??quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooh dus dat doe je in het keldertjequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik hou ook van voetjes enzo AJ know`s it all
Jaja. zomaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Huh??
Ik had het over jou hoor.
AJ heeft geen kelder. alleen een zolderkamer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dus dat doe je in het keldertje
Ik heb haar helemaal uit elkaar getrokkenquote:
FOUT. HAquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AJ heeft geen kelder. alleen een zolderkamer.
Ja daar weet jij niet van, maar AJ heeft zeker weten een kelder. Met lekkages zelfs, voortdurend nat daarquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AJ heeft geen kelder. alleen een zolderkamer.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja daar weet jij niet van, maar AJ heeft zeker weten een kelder. Met lekkages zelfs, voortdurend nat daar
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb haar helemaal uit elkaar getrokken
Tongquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wie was dan de FOK!ker waar ze het mee deed?
psycho muchquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AppelCakequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wie was dan de FOK!ker waar ze het mee deed?
Vanaf nu geen commentaar meer op deze kwalijke zaak.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jaja met tong bij haar kelder, snap ik nu wel.
Maar jij was het dus?
Stoer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wie je vriend was
samen zelfmoord plegen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kan wel blijven hopen dat het ooit wat wordt tussen ons, maar hoe weet ik dat ik ook niet gewoon 1 van je vele exen word??
#diep #stilte
"grapjes" "sarcasme"quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoer.
En je weet dat het een grapje was van Fok-it, even voor de duidelijkheid aangezien je grapjes en sarcasme meestal niet begrijpt.
doeiquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Maar kinderen, schatjens en uitschot.
Ik gaat.![]()
![]()
groetjes aan je moeder en kusje aan je zusje
ik heb geen zusje maar doeiquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik gaat.![]()
![]()
Je mag hem nu wel hebben hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jeweet dushii ik ben jaloers
Weet ik schat. wederzijdsquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag hem nu wel hebben hoor![]()
Doei Fok-it, haat je.
Leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Toen ik je moeder gister deed vroeg ze nog het het met mijn moeder ging
Kusje terugquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik gaat.![]()
![]()
Goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk.
En, hoe ging het met jouw moeder?
maar hij wil Cecilequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag hem nu wel hebben hoor![]()
Doei Fok-it, haat je.
Je ging toch niet meer op mij reageren? XDXD.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stoer.
En je weet dat het een grapje was van Fok-it, even voor de duidelijkheid aangezien je grapjes en sarcasme meestal niet begrijpt.
Koppel hem terug aan ginger.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon Cecile vermoorden jwz. Vecht voor jouw man.
Daar hoef ik niet over na te denken 凸(¬‿¬)凸quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denken dat je nu cool bent
ja dat is waarquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon Cecile vermoorden jwz. Vecht voor jouw man.
En je zou hier toch ook niet meer posten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je ging toch niet meer op mij reageren? XDXD.
Hij post voor mij hoor :Squote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je zou hier toch ook niet meer posten?
aitquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohja, moest pas 6 uur beginnen ipv half 6
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, ik wil wel mee helpen enzo.
En je zou toch niet meer terugkomen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je zou hier toch ook niet meer posten?
Oh? Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En je zou toch niet meer terugkomen?
Gemeen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry was een inkoppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |