abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 15:38:41 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122597907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:37 schreef nomnom het volgende:

[..]

?

Ze stonden op het Malieveld omdat ze 60.000 kaarten konden verkopen voor Coldplay. Het kon dus niet in een stadion...
Volgens de mensen hier is dat dus niet mogelijk :') Er komt niemand naar een openlucht concert want de concertbezoekers zijn te verwend.

Dat de Kuip faalt in concerten naar de kuip halen wordt graag over het hoofd gezien, maar dat is natuurlijk allemaal veel beter als dat nieuwe ding er staat :Y

:O
pi_122597914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Laten we even 1 ding heel duidelijk maken. Zonder ONS is er geen club. Zonder bobo's heb je minder inkomsten, maar wel een club. Heb je een seizoenskaart?

Daarnaast kost een renovatie ook veel geld, maar veel minder terwijl hetzelfde effect (meer business-seats) bereikt kan worden. Daarnaast behoudt je de Kuip als voetbaltempel. Dus tja.

Nog steeds geen enkele reden voor nieuwbouw.
259 miljoen vind ik niet zoveel minder. Voor die 259 miljoen ga je ook nooit en te nimmer investeerders vinden denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122597929
quote:

[..]

Laten we even 1 ding heel duidelijk maken. Zonder ONS is er geen club. Zonder bobo's heb je minder inkomsten, maar wel een club. Heb je een seizoenskaart?

Daarnaast kost een renovatie ook veel geld, maar veel minder terwijl hetzelfde effect (meer business-seats) bereikt kan worden. Daarnaast behoudt je de Kuip als voetbaltempel. Dus tja.

Okee, dus dan maar alleen kijken naar de belangen / behoeften van de meest fanatieke Feyenoordsupporters, en maar minder kijken naar de behoeften van sponsors, waardoor je niet het optimale rendement haalt uit de mogelijkheden van Feyenoord, en dus op z'n best een 'sleeping giant' blijft, maar waarschijnlijker afzakt tot middenmotor op termijn. Maar wel met tevreden fanatieke supporters, dat dan weer wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122597977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens de mensen hier is dat dus niet mogelijk :') Er komt niemand naar een openlucht concert want de concertbezoekers zijn te verwend.

Dat de Kuip faalt in concerten naar de kuip halen wordt graag over het hoofd gezien, maar dat is natuurlijk allemaal veel beter als dat nieuwe ding er staat :Y

:O
Mojo is niet de enige reden dat De Kuip faalt in het aantrekken van nieuwe evenementen. Nogmaals, je kunt niet ontkennen dat de mindere voorzieningen daar mede debet aan zijn.

Maar goed, het organiseren van evenementen is wellicht een leuke bijkomstigheid, maar zeker geen hoofdreden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122598001
Waarom zou de nieuwe kuip het eigenlijk specifiek over "gewone supporters" hebben in het stukje kaartverkoop wat ten goede komt aan Feyenoord. Alle Businesseats ook gewoon voor NV De Kuip?
pi_122598026
quote:

[..]

Jep, zo'n 20 jaar al denk ik.
quote:

Maar even stel hè: jij hebt dus liever een Feyenoord wat steeds verder achterop raakt maar zonder seathouders (bobo's zoals jij het zegt) dan een Feyenoord dat blijft meedraaien in de top maar toevallig in een ander stadion?

Ik zeg 'stel' omdat het niet gezegd is dat we daadwerkelijk achterop raken etc.
pi_122598028
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Mojo is niet de enige reden dat De Kuip faalt in het aantrekken van nieuwe evenementen. Nogmaals, je kunt niet ontkennen dat de mindere voorzieningen daar mede debet aan zijn.

Maar goed, het organiseren van evenementen is wellicht een leuke bijkomstigheid, maar zeker geen hoofdreden.
Maar een grasveld midden in fukking Den Haag heeft die voorzieningen wel? _O- Hou toch eens op man :')
pi_122598060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:

[..]

259 miljoen vind ik niet zoveel minder. Voor die 259 miljoen ga je ook nooit en te nimmer investeerders vinden denk ik.
Je vindt ook geen investeerders? Die blijven gewoon Wij, gemeente en het rijk.
Wel vermoeiend overigens om mijzelf te blijven herhalen.

Ik geef aan dat een goedkoper alternatief hetzelfde kan bereiken, waarbij de uiteindelijke gebruikers stuk voor stuk tevredener zijn dan met het andere duurdere alternatief.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122598098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar een grasveld midden in fukking Den Haag heeft die voorzieningen wel? _O- Hou toch eens op man :')
Nee, maar je haalt wederom 1 voorbeeld aan.

Het Malieveld zal ook niet structureel en allerlei soorten evenementen aantrekken.

Diverse evenementen, diverse behoeften. Bovendien zorgt bijvoorbeeld een dak dat dichtkan er ook voor dat de evenementenkalender door kan lopen in het najaar.
pi_122598112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Weet je wat dat gekost heeft?

Jij denkt werkelijk dat ze al die voorzieningen daar op dat veld plaatsen omdat ze dat graag doen? Omdat mensen graag in de modder lopen? Ga toch weg.

De enige reden dat het daar op dat veld was, was omdat ze daar net even meer mee konden verdienen. Als er een stadion was geweest waar 60.000 man droog had kunnen zitten, met alle voorzieningen reeds aanwezig waren ze gewoon daar naartoe gegaan. Gegarandeerd. Dat was namelijk véle malen goedkoper geweest.
pi_122598113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef nomnom het volgende:

[..]

Jep, zo'n 20 jaar al denk ik.

[..]

Maar even stel hè: jij hebt dus liever een Feyenoord wat steeds verder achterop raakt maar zonder seathouders (bobo's zoals jij het zegt) dan een Feyenoord dat blijft meedraaien in de top maar toevallig in een ander stadion?

Ik zeg 'stel' omdat het niet gezegd is dat we daadwerkelijk achterop raken etc.
20 jaar?! dan geloof ik nauwelijks dat jij een nieuw stadion overweegt.

En ja. De kuip hoort bij Feyenoord. Bobo;s die maar komen en gaan niet. Makkelijk toch?
En Feyenoord zal altijd groot blijven, middenmoot of niet, dankzij ons & de Kuip.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_122598135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, maar je haalt wederom 1 voorbeeld aan.

Het Malieveld zal ook niet structureel en allerlei soorten evenementen aantrekken.

Diverse evenementen, diverse behoeften. Bovendien zorgt bijvoorbeeld een dak dat dichtkan er ook voor dat de evenementenkalender door kan lopen in het najaar.
Maar wij hebben er geen 1.. Minder voorzieningen zou je jezelf ook als goedkopere optie in de markt kunnen zetten. Er gebeurt echter helemaal niks. Dat geeft mij weinig hoop dat dit dan ineens wel het geval is met een nieuw stadion.
pi_122598141
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Je vindt ook geen investeerders? Die blijven gewoon Wij, gemeente en het rijk.
Wel vermoeiend overigens om mijzelf te blijven herhalen.

Ik geef aan dat een goedkoper alternatief hetzelfde kan bereiken, waarbij de uiteindelijke gebruikers stuk voor stuk tevredener zijn dan met het andere duurdere alternatief.
Daarmee kan niet hetzelfde bereikt worden, want minder uitbreidingsmogelijkheden zoals al meerdere malen is aangegeven. en dus minder inkomsten. Daarnaast is het niet zoveel goedkoper als Red de Kuip iedereen wilt laten geloven.
pi_122598188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

20 jaar?! dan geloof ik nauwelijks dat jij een nieuw stadion overweegt.

En ja. De kuip hoort bij Feyenoord. Bobo;s die maar komen en gaan niet. Makkelijk toch?
En Feyenoord zal altijd groot blijven, middenmoot of niet, dankzij ons & de Kuip.
Hoezo? Ik kom ook al 15 jaar in De Kuip. Dan kun je niet voor een nieuw stadion zijn?

Kortzichtig gejank. :')
pi_122598277
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef nomnom het volgende:

[..]

Weet je wat dat gekost heeft?

Jij denkt werkelijk dat ze al die voorzieningen daar op dat veld plaatsen omdat ze dat graag doen? Omdat mensen graag in de modder lopen? Ga toch weg.

De enige reden dat het daar op dat veld was, was omdat ze daar net even meer mee konden verdienen. Als er een stadion was geweest waar 60.000 man droog had kunnen zitten, met alle voorzienen reeds aanwezig waren ze gewoon daar naartoe gegaan. Gegarandeerd.
Oh ja? In Londen hebben ze het wembley maar worden ook nog steeds concerten gegeven in bv het hyde park.
pi_122598340
Jeetje, dat hele ReddeKuip gebeuren is nog amateuristischer dan ik al dacht. _O-

Die doorrekening is bijna schokkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122598344
Maar goed, het lijkt me duidelijk.

De Red de Kuipers lijken voor een Feyenoord alleen voor de eckte eckte Feyenoorders, en vinden het niet erg om desnoods af te zakken naar de middenmoot.

De voorstanders van een nieuw stadion hopen dat Feyenoord met een nieuw stadion kan aansluiten bij de top en hopen op een goed stadion voor iedereen. Al bestaan er geen garanties en kunnen de voorstanders er ook naast zitten.

Maar de onderbouwde plannen van Feyenoord verdienen wat mij betreft het voordeel van de twijfel.
pi_122598363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oh ja? In Londen hebben ze het wembley maar worden ook nog steeds concerten gegeven in bv het hyde park.
Dan zal daarmee wel meer verdiend worden hè. Of is er een andere reden?
pi_122598366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:50 schreef Caland het volgende:
Jeetje, dat hele ReddeKuip gebeuren is nog amateuristischer dan ik al dacht. _O-

De VarkenoordGroep 2.0.
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 15:52:11 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122598402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De VarkenoordGroep 2.0.
Geen verkeerd woord over de Varkenoord groep hé. Die hebben zeker e.e.a. weten te bewerkstelligen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122598418
quote:
4s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen verkeerd woord over de Varkenoord groep hé. Die hebben zeker e.e.a. weten te bewerkstelligen.
Ik zou niet weten wat eerlijk gezegd. :)

Maar waarschijnlijk heb ik dan wat gemist.
pi_122598432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, het lijkt me duidelijk.

De Red de Kuipers lijken voor een Feyenoord alleen voor de eckte eckte Feyenoorders, en vinden het niet erg om desnoods af te zakken naar de middenmoot.

De voorstanders van een nieuw stadion hopen dat Feyenoord met een nieuw stadion kan aansluiten bij de top en hopen op een goed stadion voor iedereen. Al bestaan er geen garanties en kunnen de voorstanders er ook naast zitten.

Godver :') _O-
pi_122598447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:50 schreef Caland het volgende:

Ik heb je al uitgelegd wat het plan van ReddeKuip als doelstelling had.
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 15:54:07 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122598466
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb je al uitgelegd wat het plan van ReddeKuip als doelstelling had.
Ja maar doe het dan op zijn minst proffesioneel. Je pretendeert het te zijn, so act like it.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')