abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_358449
Hey daar, zoals velen met mij (denk ik) heb ik niet altijd tijd of zin om naar de streams te gaan zitten kijken (alle lof voor de streamverslaggevers uiteraard) Zeker omdat ze driekwart van de tijd zo saaaaaai zijn. Nou krijg ik net ineens een briljant idee al zeg ik het zelf (als iemand anders er al op gekomen is gooien jullie hier maar weer een slotje op) Kunnen we niet een soort ICQ-ring opstarten waarbij de streamverslaggevers in één klap alle aangesloten leden een icq-message kunnen sturen met de boodschap "NU kijken , Ali gaat los !!!" Voor sms-berichtjes bestaan dergelijke services al, weet niet of dat ook voor BB geldt. Who's with me ?!?!
= godverdikkie hee =
  zondag 24 september 2000 @ 16:39:39 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_358454
Zeker wel een goed idee, inderdaad. Ik kijk eigenlijk ook alleen maar streams als ik uit de streamverslagen kan opmaken dat er een lekkere rel of ruzie bezig is....
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_358457
Ja, ik mis meestal de leukste momenten Dus zet mij er ook maar op. Wisten jullie eigenlijk dat Ali eigenlijk Mirzad zou gaan heten?? Ja,ja, dat heb ik vannacht gehoord, *trots* dat was direct ook het enige interressante (Ali's geboorteverhaal)
Hatsjoe!
  zondag 24 september 2000 @ 17:09:05 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_358481
Goed idee Kirk Olson.. count me in buddy.. heb helaas te weinig kennis en tijd om het op te zetten maar ik zou er graag in mee doen
I'm getting too old for this....
pi_358489
Zoiets heb ik al op m'n site, da's toevallig!
of is dit reclame?

Maar ik heb niet genoeg tijd om de streams 24 p/dag te volgen, dus sommige gebeurtenissen krijgen de geabboneerden niet op hun mobiel omdat ik dat op school ben ofzo! (helaas)

Misschien iemand die met me wil samenwerken?

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 24-09-2000 17:15]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_358601
Niemand?...een maal, ander maal...
| You should have no expectation of privacy! |
pi_358847
niet verkocht.

mooi , slotje.

zondag 24 september 2000 @ 23:45:16 #8
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_358912
Goed idee, die icq berichtjes. Ik heb de streams wel regelmatig aan, maar mis toch de leukste dingen vaak.
Ik hou me dus aanbevolen voor een icq berichtje als er iets bijzonders aan het gebeuren is.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_358995
Als ik online ben heb ik icq aan staan
net zoals ik de stream aan heb staan maar dan alleen het geluid Ik hoor vanzelf als het spannend word en kan dan gelijk naar het beeld gaan kijken Als je het via icq over brengt is het vaak al te laat en mis je net het leukste
Try anything once, twice to be sure
  maandag 25 september 2000 @ 00:26:07 #10
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_359014
Ik wil wel kijken of ik iets kan maken maar wie gaat de berichtjes versturen dan?
Als ik het on-line zet, heb je kans dat er vaak 'voor de grap' op de knop gedrukt gaat worden.

Al aan SMS'jes gedacht?
Dit is gratis... kweet alleen niet of het werkt. Iemand ervaring?

http://genietest.looksmart.co.uk/bigbrother.asp?FEED=BBRO

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')