die truiquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Een stijlvolle dame voor het topic
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
En de koe moehoee.
Je zal dat lied maar horen terwijl je aan het neuken bent
hahaha dan kan je het helemaal niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon vinger op de klitter van mr polska luisteren. weet hij meteen wat hij moet doen
quote:
Precies op dat moment dan ook diezelfde beweging maken en meezingen: VINGER OP DE KLITTERquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dan kan je het helemaal niet meer serieus nemen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind hem afgrijselijk
hahaha dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies op dat moment dan ook diezelfde beweging maken en meezingen: VINGER OP DE KLITTER
Beetje humor is juist leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dat zou wat zijn zeg
quote:
JAHAquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef JRRY het volgende:
Trouwens die broek had ook wel egaal wit gemogen
Oh sorry hoor, maar wat heb jij een vreselijke smaakquote:
steeds beneden moeten blijven terwijl je zin hebt lijkt me vreselijk irritantquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje humor is juist leukWeet nog wel keer met mijn ex dat we na eindeloos beneden hebben zitten te wachten eindelijk naar boven mochten. En op haar bed sprongen en meteen vol doorzakte
En, als die broek wit was?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, maar wat heb jij een vreselijke smaak
Ja ik weet niet, niet heel lelijk ofzo. gaat meer om die schoenen dan. en dat plamuur-hoofd erbovenquote:
Zou je moeten proberen, echt heel classy.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan vind ik het nog wel leuk maar niet iets waar ik mijzelf in zie lopen
Zo plamuur is het niet op deze foto.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, niet heel lelijk ofzo. gaat meer om die schoenen dan. en dat plamuur-hoofd erboven
ik heb geen classy figuur en mijn benen gaan niet in skinnyjeans dus gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zou je moeten proberen, echt heel classy.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo plamuur is het niet op deze foto.
Beetje mascara is leuk, verder hoeft van mij nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zo plamuur is het niet op deze foto.
Ja dus, Beyonce had op die pic alleen maar klein beetje mascara en mooie lippenstift, op gezicht alleen naturel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje mascara is leuk, verder hoeft van mij niet
Ahwquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen classy figuur en mijn benen gaan niet in skinnyjeans dus gaat hem niet worden
tsja na 10 jaar paardrijden willen die beenspieren welquote:
107 kilo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja na 10 jaar paardrijden willen die beenspieren welmet de legpress druk ik 107 kilo weg
Dat is bizar. ik vraag me af of de leg-press op mijn fitness überhaupt dat heeftquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja mensen kijken me raar aan alles
nicequote:
spijkerrokjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die broekik zou daar een spijkerrokje onder doen
denk het wel, legpress gaat tot heel zwaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is bizar. ik vraag me af of de leg-press op mijn fitness überhaupt dat heeft
Dit is gewoon vintage of haute couture hoe ze het noemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die broekik zou daar een spijkerrokje onder doen
nee manquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon vintage of haute couture hoe ze het noemenVoor fashion-shows, niet om dagelijks mee rond te lopen hoop ik
als je daar dagelijks mee gaat rondlopen ben je niet goed bij je aardappelquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon vintage of haute couture hoe ze het noemenVoor fashion-shows, niet om dagelijks mee rond te lopen hoop ik
okquote:
inderdaad. maar blijkbaar hoort het dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je daar dagelijks mee gaat rondlopen ben je niet goed bij je aardappel
toffe vriendin heb jequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/p47_0131_046R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[4214]&set=key[height],value[4928]&set=key[x],value[693]&set=key[y],value[274]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Stijl, stoer, classy![]()
Deze outfit heeft mn vriendin ook.![]()
Iets andere broek, wel ongeveer gelijk
die trui is vormloos dat is wel jammerquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/p47_0131_046R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[4214]&set=key[height],value[4928]&set=key[x],value[693]&set=key[y],value[274]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Stijl, stoer, classy![]()
Deze outfit heeft mn vriendin ook.![]()
Iets andere broek, wel ongeveer gelijk
blouses zijn altijd vormloosquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die trui is vormloos dat is wel jammer
nou ieder zijn dingquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
inderdaad. maar blijkbaar hoort het dus.
Nee, ik vind het wel leuk, maar al zoveel mensen lopen ermee, dan wil ik het niet meerquote:
Dat blijkt maar weer jaquote:
omg jaquote:
Ja mensen die alleen dingen dragen die in de mode zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe gewoon mijn eigen stijl
Die trui is leuk. die gele broek is afzichtelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P40_0102_999R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[4207]&set=key[height],value[4920]&set=key[x],value[417]&set=key[y],value[270]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb veel van deze dingen
En deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_2352_156R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[2710]&set=key[height],value[3169]&set=key[x],value[479]&set=key[y],value[564]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
jer, pics van jezelf dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P40_0102_999R_1.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[4207]&set=key[height],value[4920]&set=key[x],value[417]&set=key[y],value[270]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_2352_156R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[2710]&set=key[height],value[3169]&set=key[x],value[479]&set=key[y],value[564]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
iknowquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die trui is leuk. die gele broek is afzichtelijk
gele broekenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef JRRY het volgende:
En deze
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je in de midlifecrisis zit ja
witquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
iknow
ik heb alleen bordeauxrode, olijfgroene, bruine, zwarte, grijze, en witte.
ja ooit. nu in dm dan.quote:
leggings sowiesoquote:
op Zaterdag komen allemaal jonge bloempjes van 16quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat zitten veel van die kassamieps die de 50 ontstegen zijn ook dus
Als je niet ziet dat het een legging is, dus in je schoen gedaan ofzo, dan is het niet ergquote:
picsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op Zaterdag komen allemaal jonge bloempjes van 16
hoe wit?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
hjb is mn lievelingsbroek icm met een mooie blouse.
quote:
Leukleukquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op Zaterdag komen allemaal jonge bloempjes van 16
afgekeurdquote:
behquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
knalwit. maar ik heb ook nog grijs en knalzwart.
Oh laat dan maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zijn gewoon standaardchicks met nog meer make up dan een make updoos
Ook leuk. Truien en vesten zijn nice inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P40_0107_414R_2.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[3708]&set=key[height],value[4336]&set=key[x],value[40]&set=key[y],value[68]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze heb ik ook maar ik vond die kraag ineens zo lelijk.![]()
![]()
WBVAquote:
boks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook leuk. Truien en vesten zijn nice inderdaad.
Nee zulke kragenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef JRRY het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P40_0107_414R_2.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[3708]&set=key[height],value[4336]&set=key[x],value[40]&set=key[y],value[68]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze heb ik ook maar ik vond die kraag ineens zo lelijk.![]()
![]()
Dankje dankje.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Sowieso mannen met truien+1
whaha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
meisjes op fb die foto's plaatsen met als beschrijving
#nomakeup #onbewerkt
en dan zie je die spinnenpoten en bah
nog een keerquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
whaha.
ik vind meisjes die hun hoofd ELKE foto maar of op beeld hebben echt beetje stom. en dan zo'n kutduckface ofzo
mn vriendin moet het ook afleren![]()
He niet alleen op dames reagerenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Oh sorry, niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
het houdt maar niet opquote:
straks als avond etenquote:
Ditquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
jammer dat je geen gifs op fb kan plaatsen
was Hyver er nog maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef supersof het volgende:
jammer dat je geen gifs op fb kan plaatsen
ja helaas.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vanavond werken? BOKS
ik heb nog hyvesquote:
Da zouden mensen gek worden van de katten gifsquote:
Ditquote:
jerquote:
oh het bestaat nogquote:
Gelukkig was je niet verslaafd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
omg. mijn gemiddeld aantal posts per dag
Ik heb hele mooie maar ik hoef daar niet de nadruk op te leggen omdat ik niks beters te bieden hebquote:
nee 305quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh het bestaat nog![]()
hoeveel vrienden, 8?
niet in de zin van niemand wil jou als vriend maar in de zin van, er zijn toch geen hyvers meer![]()
Ik ben ook niet verslaafd.quote:
okokquote:
quote:
quote:
quote:
Als jij het zegtquote:
ohquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik lees niet alles binnen een milliseconde
quote:
huh wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:21 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ijkt-goedaardig.html
superr
ik het geen sophiequote:
niks? hij is alleen moe van het ronddraaien.quote:
Hoiquote:
STFU!!!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
heyhoi here she go lalalalala candy candy
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
stawppquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh oke.......quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik had het niet daarover maar over dat het gewoon goed nieuws is.
quote:
quote:
Dan zien ze je mooie lippen niet zo goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom een duckface als je ook gewoon een leuke lach op kan zetten?
Mijn lach is stom dus ik sta altijd gewoon chagrijnig op de fotoquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zien ze je mooie lippen niet zo goed.
Je UI is niet chagerijnig hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn lach is stom dus ik sta altijd gewoon chagrijnig op de foto
ik vind deze leukerquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef JRRY het volgende:
ik vind deze leuker dan de 'hit'-versie.
ikkie nietquote:
nee maar toch is mijn lach stomquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Je UI is niet chagerijnig hoor
Ik ben niet gekquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
moeje maar kijken, die clip van candie.
omdat dat moet van hun baasquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valt vast meequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar toch is mijn lach stom
*pooierquote:
mwa heb rare stomme witte plekjes op mijn voortandenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt vast mee
[..]
*pooier
ja, maar er is nog een opperbaas. Van de slettenvereniging.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt vast mee
[..]
*pooier
godverquote:
Wat een kutnummer van Shakiraquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar er is nog een opperbaas. Van de slettenvereniging.
Underneath your clothes ook welquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja whenever wherever hips dont lie en beautiful liar zijn de enige leuke.
en la tortura
Ja, maar toch wel grappigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot het irritante aan toe ja dat het in je kop blijft zitten
Lekkorrquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Yayy het hele weekend voor de vakantie vrij
beteurrquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat doe je goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Nee, dat is bijna met elk liedje though. Psy werd ook stom vervelend op een gegeven momentquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je hem te vaak hoort
wat doe je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Na vandaag nog 6 werkdagen hier. Vanmorgen was kut hier, veels te druk![]()
Ga dan La Tortura luisteren echt een tof nummer & is niet erg als ie in je hoofd blijft zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je hem te vaak hoort
Ik zit achter het raamquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat doe je eigenlijk?
Het kuiken piep is een vervelend lied tijdens de seksquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is bijna met elk liedje though. Psy werd ook stom vervelend op een gegeven moment
Ik ken dat hele liedje niet en dat wens ik graag zo te houdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het kuiken piep is een vervelend lied tijdens de seks
Dat is nu al de tweede keer dat je het zegt. Ik ruik ervaringquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Alles heeft een redenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een of andere Tsjech is tegen de brug in zutphen gevaren. Daarom moest ik dus langer reizen.
R. Kelly doet het toch met kleine meisjesquote:
Je verwacht toch niet dat dat leuk is tijdens seks?quote:
Ja in 1995 trouwde hij met Aaliyah(quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
R. Kelly doet het toch met kleine meisjes
Trouwdequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja in 1995 trouwde hij met Aaliyah(![]()
RIP) die toen 15 was.
Misschien wel een goeie mee beweeg-beatquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat dat leuk is tijdens seks?
Nee maar iemand zei zo je zal maar aan het neuken zijn en kuiken piep komtquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je verwacht toch niet dat dat leuk is tijdens seks?
Wat krankzinnig jong. Wist niet dat ze waren getrouwdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aaliyah
Ja, hij was de producer van haar 1e album.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat krankzinnig jong. Wist niet dat ze waren getrouwd
Dankje, ik nu ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar iemand zei zo je zal maar aan het neuken zijn en kuiken piep komt
Nu denk ik elke keer aan seks als dat lied komt
Hoe oud is ie?quote:
thrift shopquote:
16quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dankje, ik nu ook
[..]
Hoe oud is ie?
Hoe oud was hij toen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, hij was de producer van haar 1e album.
Godverdomme waarom is ze dood
Oh ik dacht kuikentje piep. Maarquote:
Ohja logisch dat zit in de leeftijd 13, dat soort 'muziek' leuk vindenquote:
hahahahaha graag gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dankje, ik nu ook
[..]
Hoe oud is ie?
tsss kuikentje piep is verleden tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht kuikentje piep. Maar
hij is 16quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja logisch dat zit in de leeftijd 13, dat soort 'muziek' leuk vinden![]()
Maar ik vind m ook wel leuk
Dat is zoooooo januariquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
tsss kuikentje piep is verleden tijd
Aardig wat verschil inderdaadquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is 16![]()
vind jij het leuk?!?!?!?!??!?
ja iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is zoooooo januari
NOquote:
Je bent zelf Januariquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is zoooooo januari
naaawhquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom knuffelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Waarom boosquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
snel doe in spoiler. anders wordt fokit weer boos
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik ben 20 januari 1995
Nee prom toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
Op die leeftijd niet neequote:
Doe niet zo kinderachtig zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
nee fokitquote:
quote:
omdat het godganse irritant is als die gifjes steeds geladen moeten worden+het gaat van je data af+ een paar is leuk maar het is geen gifjeschatquote:
Die is zeker niet lelijk neequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was natuurlijk wel een verdomd lekker 15-jarig meisje.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is zeker niet lelijk nee
Ooh, jullie zitten mobiel, ik snap hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het godganse irritant is als die gifjes steeds geladen moeten worden+het gaat van je data af+ een paar is leuk maar het is geen gifjeschat
maar normaal is het nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was natuurlijk wel een verdomd lekker 15-jarig meisje.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het godganse irritant is als die gifjes steeds geladen moeten worden+het gaat van je data af+ een paar is leuk maar het is geen gifjeschat
quote:
skyrimquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
opeens allerlei geluiden en muziek. is het mn broeder die skyrim speelt. nog nooit muziek daarvan gehoord
Nu al thuis?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
opeens allerlei geluiden en muziek. is het mn broeder die skyrim speelt. nog nooit muziek daarvan gehoord
beste muziek uit een game ooit. Ik luister het soms ook gewoon losquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef supersof het volgende:
nee uiteraard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar normaal is het niet
nou bij prom klonk het tenminste wat aardiger.quote:
Vind ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar normaal is het niet
Net niet zo hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nou bij prom klonk het tenminste wat aardiger.
godganse irritant is aardigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nou bij prom klonk het tenminste wat aardiger.
Ik ook nietquote:
Kan dit ook in .gifquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Beyonce was op dr 15e ook al erg mooi
Nee maar omdat zij zegt dat jij het aardiger tegen haar zegt dan ik, dat slaat nergens opquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat mag ik toch vinden? Vanmorgen vroeg ik gewoon of het op kon houden
ja eh dat weet ik ook niet, ik zeg gewoon nu wat ik ervan vindquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar omdat zij zegt dat jij het aardiger tegen haar zegt dan ik, dat slaat nergens op
Ik vond het ook niet zo vriendelijk klinkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar omdat zij zegt dat jij het aardiger tegen haar zegt dan ik, dat slaat nergens op
You go girlquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eh dat weet ik ook niet, ik zeg gewoon nu wat ik ervan vind
quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
jezus Sof hoe vaak moetj e het horen zeghou eens op met die gifs.
Ja waarom denk je dat die smiley erbij staat? iets met sarcasme enzo, en we vinden het beide irritant. dus hoe je het zegt maakt niet uitquote:
Ik post ze eigenlijk nooitquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
En het altijd maar lief vragen helpt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |