die truiquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Een stijlvolle dame voor het topic
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
En de koe moehoee.
Je zal dat lied maar horen terwijl je aan het neuken bent
hahaha dan kan je het helemaal niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]Gewoon vinger op de klitter van mr polska luisteren. weet hij meteen wat hij moet doen
quote:
Precies op dat moment dan ook diezelfde beweging maken en meezingen: VINGER OP DE KLITTERquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dan kan je het helemaal niet meer serieus nemen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind hem afgrijselijk
hahaha dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies op dat moment dan ook diezelfde beweging maken en meezingen: VINGER OP DE KLITTER
Beetje humor is juist leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha dat zou wat zijn zeg
quote:
JAHAquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef JRRY het volgende:
Trouwens die broek had ook wel egaal wit gemogen
Oh sorry hoor, maar wat heb jij een vreselijke smaakquote:
steeds beneden moeten blijven terwijl je zin hebt lijkt me vreselijk irritantquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje humor is juist leukWeet nog wel keer met mijn ex dat we na eindeloos beneden hebben zitten te wachten eindelijk naar boven mochten. En op haar bed sprongen en meteen vol doorzakte
En, als die broek wit was?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, maar wat heb jij een vreselijke smaak
Ja ik weet niet, niet heel lelijk ofzo. gaat meer om die schoenen dan. en dat plamuur-hoofd erbovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |