PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef Revontulet het volgende:
Inderdaad...raak je wel even stil van als je zulk droevig nieuws hoort. Ookal kennen de meeste elkaar niet persoonlijk, je heb toch een soort van "band" op een forum!
Zie hier: gekocht voor 150cquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Der_Rudi het volgende:
Iedereen op zoek naar een vroljkere noot?
Toch nog even sterkte gewenst heren!
Wat een handelsbaasquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie hier: gekocht voor 150c
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
40 coins pure winst.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha, en mensen maar vragen hier of er nog tradingstips zijn. Die zien dit soort posts dus nietquote:
Noublequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil deze gaan maken.. Wat denken jullie ervan?
Wat een grote faal weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NoubleIk zou Camargo niet als CAM doen en een andere LB.
Hadden jullie gezien dat er een nieuw toernooi aan komt? Het begint vanavond en je moet een 5 sterren team hebben, verder geen eisen behalve dat iedereen gold moet zijn.
Vind Cacares persoonlijk fijnerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Vinno het volgende:
Serie A teampje aan het maken, RB: Lichtsteiner?
Wat saai, gewoon gold cup dus. De naam Chinese new year zou nog leuk zijn als ze requirement deden van minstens 1 chinees in je squadquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NoubleIk zou Camargo niet als CAM doen en een andere LB.
Hadden jullie gezien dat er een nieuw toernooi aan komt? Het begint vanavond en je moet een 5 sterren team hebben, verder geen eisen behalve dat iedereen gold moet zijn.
Okay, vanwege workrates? (die precies andersom zijn)quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vind Cacares persoonlijk fijner
Waarom weet ik eigenlijk niet, heb ze allebei gehad in een team en Cacares lijkt altijd op de juiste plek te staan om te onderscheppen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:55 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay, vanwege workrates? (die precies andersom zijn)
Konkoquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Vinno het volgende:
Serie A teampje aan het maken, RB: Lichtsteiner?
Okay, dan ga ik ze allebei eens ff testenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waarom weet ik eigenlijk niet, heb ze allebei gehad in een team en Cacares lijkt altijd op de juiste plek te staan om te onderscheppen.
Ja die heb ik der nu in staan, voornamelijk door zijn prijsquote:
Niet waarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef Nickskuh het volgende:
PS4 word 20 februari onthuld.. ben benieuwd
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waarZe kondigen hem dan aan
Of ze hem dan gaan onthullen is nog lang niet zeker
Gewoon of IF?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Konko ideaal, hij heeft alle kwaliteiten van een aanvallende back, maar zonder het nadeel van de work rates die anderen hebben.
Caceres heb ik niet mee gespeeld, wel in Fifa 12 (heel veel zelfs, zowel de NIF CB als de IF RB), die is verdedigend ongetwijfeld beter, maar aanvallend wel minder.
Okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
NIF, de IF kwam nadat ik gestopt was.
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay
IF is ook nie zo duur zie ik... Keuzes keuzes
Okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkOnderschept veel
Ik heb ook een 4 3 3 serie a team.. nog nooit zo'n fijn team gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay
Heb nu dit gemaakt/gekocht:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5364437/
Naar aanleiding van post vorige topic van Poker geloof ik...
Was dus nu aan het kijken idd naar Konko... Of die vervangen, of de IF.
Moet ook wel, als je mijn team ziet met Coutinho ervoor met slechte defence of nie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkOnderschept veel
Messi zegt ie als hij net met FUT begintquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
Ik ga binnenkort eens voor het eerst beginnen met FUT.
Denk Tello op links en op rechts Walcott, pure snelheidduivels.
Messi in de spits zo niet Gomez maar die is in Fifa 13 echt veels te slecht vergeleken met 12.
De rest moet ik nog uitwerken.
Messi in de spits? hoeveel coins heb je ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
Messi in de spits zo niet Gomez maar die is in Fifa 13 echt veels te slecht vergeleken met 12.
Je hebt nog nooit FUT gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Messi zegt ie als hij net met FUT begint
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Messi in de spits? hoeveel coins heb je ?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:21 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit FUT gedaan?
Je weet dat je spelers moet kopen en niet zomaar kan uitkiezen?
IF Lamela is trouwens ook echt een aanrader!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Moet ook wel, als je mijn team ziet met Coutinho ervoor met slechte defence of nie?
triple link met Xavi, triple met schweinsteiger en triple met wilshire? Moet te doen zijn in een 4-3-3quote:
LB LM Pedro Alba en CM CAM elke triple link die je maar wilquote:
Gundogan is een goeie, wie op lb lm en cam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gundogan op CDM en dan wat dubbele linkjes verzamelen op LB, LM en CAM
Hoe duur is IF Pedro nu?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LB LM Pedro Alba en CM CAM elke triple link die je maar wil
Of De Rossi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gundogan is een goeie, wie op lb lm en cam?
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)quote:
Omdat de SIF een RM RW is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)
Dat lijkt me vreemd maar toch
Oh dan moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)
Dat lijkt me vreemd maar toch
Zoveel verschil ten opzichte van Palacio, qua investering?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
IF Lamela is trouwens ook echt een aanrader!
5 skills hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zoveel verschil ten opzichte van Palacio, qua investering?
Hennessey?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zilvere potjes tegen hem zijn echt vreselijk
Life as Pitroipa.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Zhano het volgende:
2 onterechte gele kaarten maakt onterecht rood, dankjewel EA
Dus die is +- 50k wel waard?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik speelde net tegen een Buffon die serieus alles tegen hield. Terwijl die er bij mij echt geen reet van bakte
Vind ik niet, zou ik eerder IF Marchetti kopen. Dit was eenmalig volgens mijquote:
Haha okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik niet, zou ik eerder IF Marchetti kopen. Dit was eenmalig volgens mij
+1quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het niet genoeg zeggen. Ilcay Gundogan op CDM is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo thorbiiquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
Hey Hugggggh
Weet iemand hoelang dat Ivoorkust/Ghana toernooi er nog is?
Zou jij toch ook doen ? Overigens zou ik de selectie komend jaar niet willen trainen als ik kampioen moet worden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Advocaat nu weer geld gaat ophalen in Rusland
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou jij toch ook doen ? Overigens zou ik de selectie komend jaar niet willen trainen als ik kampioen moet worden...
Mbia en Kaboul. Nani staat op de verkeerde plek amigo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
hey, ik heb dit team in gedachte maar weet niet goed welke verdedigers ik naast kompany moet opstellen. Hebben jullie suggesties?
www.futwiz.com/custom-squad/67615
Kaboul sowieso!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
hey, ik heb dit team in gedachte maar weet niet goed welke verdedigers ik naast kompany moet opstellen. Hebben jullie suggesties?
Ben arfa rm, kaboul en m'bia cbquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
Hoeveel geld denk je dat die gast heeft? Bovendien als Lens en Strootman vertrekken (grote kans) en Mertens/Toivonen, van Bommel stopt ermee dan mag je blij zijn dat je in de top 5 staatquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.
oke bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben arfa rm, kaboul en m'bia cb
Boeie, gewoon al je matties in laten vliegen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.
Hij heeft echt een hoop geld hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel geld denk je dat die gast heeft? Bovendien als Lens en Strootman vertrekken (grote kans) en Mertens/Toivonen, van Bommel stopt ermee dan mag je blij zijn dat je in de top 5 staatDat wil je toch niet coachen als je als doelstelling kampioenschap krijgt?
Meer inkomsten gaat vaak gepaard met meer kostenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hoop geld hoor![]()
Ja en ze kopen verder niemand terug natuurlijk van dat geld!!!!!!!! Ik heb het ook niet over dat hij bij PSV moet blijven trouwens, gewoon dat ik het nutteloos vind om weer in Rusland te gaan zitten
Ja maar niet van die hij in Rusland al heeft verdient, daarbij staan die waarschijnlijk niet eens hier op de bank.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer inkomsten gaat vaak gepaard met meer kostenBovendien vreten belastingen flink deel van je inkomen af, vooral hier... Het aankoop beleid is niet om geweldig te noemen daar, als je in 2 transfer periodes geen fatsoenlijke verdediger kan vinden en op jeugd kan je niet bouwen daar...
gewoon doeb #yoloquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
blijf twijfelen over die 'fake' shirtjes.
. Jammer dat ik niet zo makkelijk ben in het beslissen van zo'n aankoop. Terwijl het geen drol kost
Zou eerder Tevez gebruiken dan, Aguero heeft niet echt een super pass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Zou Aguero als CAM op 352 een beetje uit de voeten komen ?, dan kan ik Di Maria RM zetten
9football was dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon doeb #yolo
Ik heb er ook een paar, zijn prima om in te sporten.
Ja dat is zo, Tevez heb ik nog niet eerder op CAM geprobeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou eerder Tevez gebruiken dan, Aguero heeft niet echt een super pass.
Gast,alle aankopen die (behalve komst van van Bommel) zijn 2 seizoenen geleden gekomen en toen eindigde jullie lager dan Feyenoordquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar niet van die hij in Rusland al heeft verdient, daarbij staan die waarschijnlijk niet eens hier op de bank.
Ja als ze nu kampioen worden, is dat wel van al die aankopenEn als ze die nou met dikke winst gaan verkopen is er toch ook wel wat goed gedaan. Dus blijkbaar is er met deze verdediging dan kampioen te worden.
Daarbij vind ik dat PSV nu al een aardig fundament heeft staan om volgend seizoen op door te gaan, wanneer er veel wordt verkocht zou een goede middenvelder en een goede verdediger goed genoeg zijn daarbij.
Ja dat kan toch gebeuren? Vorig jaar was gewoon een heel slecht seizoen, met hele rare dingen in uitwedstrijden. Dat zijn nog steeds dezelfde spelers als die nu bovenaan staan in de Eredivsie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast,alle aankopen die (behalve komst van van Bommel) zijn 2 seizoenen geleden gekomen en toen eindigde jullie lager dan Feyenoord! Ik ben voor geen club in Nederland maar ik denk dat PSV een probleem gaat hebben als al deze bovengenoemde vertrekken...
Feyenoord wekt nou eenmaal meer sympathie op dan PSVquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ik vind toch wel altijd dat jij heel erg pro Feyenoord reageert (en anti-PSV) voor iemand die voor geen een club is
Pro Feyenoordquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat kan toch gebeuren? Vorig jaar was gewoon een heel slecht seizoen, met hele rare dingen in uitwedstrijden. Dat zijn nog steeds dezelfde spelers als die nu bovenaan staan in de Eredivsie.
Daarbij als Heerenveen niet moest verliezen van Feyenoord waren ze gewoon achter ons geeindigdEn ik vind toch wel altijd dat jij heel erg pro Feyenoord reageert (en anti-PSV) voor iemand die voor geen een club is
Dat Feyenoord boven PSV is geindigd ja. Dat PSV er volgend jaar geen reet van gaat bakken en dat Advocaat daarom nu maar weg moet, zoals jij beweerde, is dat niet en slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pro Feyenoord, het is toch een feit?
quote:
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Feyenoord boven PSV is geindigd ja. Dat PSV er volgend jaar geen reet van gaat bakken en dat Advocaat daarom nu maar weg moet, zoals jij beweerde, is dat niet en slaat helemaal nergens op
Hiljemark lijkt me een goeie vervanger voor Strootman. Depay een goeie vervanger van Mertens. Ik denk dat het wel meevalt zeker als ze nog een maher ofzo erbij halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?
Is wallyson goed?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 potjes met Wallyson gespeeld, 2x verloren in de 90e minuut. Zelfs tegen een bronze team met spelers van dezelfde club kon ik niet winnen. WAT IS DEZE
Toivonen waarschijnlijk ook, dus scoren wordt weer een probleem ...quote:
Nee man. Depay op links Matavz in de spits en Narsingh rechts en alleen maar voorzetten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toivonen waarschijnlijk ook, dus scoren wordt weer een probleem ...
Wat is je team?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 potjes met Wallyson gespeeld, 2x verloren in de 90e minuut. Zelfs tegen een bronze team met spelers van dezelfde club kon ik niet winnen. WAT IS DEZE
Depay is rechtsbenig net als Mertens...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee man. Depay op links Matavz in de spits en Narsingh rechts en alleen maar voorzetten.
Toivonen mis je niets aan dus die gaan ze ook niet missen. Het beleid van PSV nu lijkt heel erg op dat van Ajax een aantal jaren terug en dat heeft Ajax helemaal niets opgeleverd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Punt 1 het verdient beter: Dan had ie sowieso al naar elke club kunnen gaan, wat komt ie dan bij PSV doen? Dan speelt geld daarin dus blijkbaar geen rol. Punt 2 dat weet je toch nog helemaal niet. Je weet toch helemaal niet wie er gaan komen en wie er weggaan. Daarbij is er met Hiljemark echt al een goede vervanger van 1 van de 2 binnengehaald (wat ik tot nu toe van hem heb gezien ten minste) en die heeft nu al een halfjaar om te wennen, wat een voordeel is. Verdediging blijft pauperquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?
Juist niet, die blijft waarschijnlijk. Daarbij die doet nu ook al het hele seizoen niet mee en we hebben de meeste goals van Europaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist niet, die blijft waarschijnlijk. Daarbij die doet nu ook al het hele seizoen niet mee en we hebben de meeste goals van Europa![]()
Hij verdedigt blijkbaar goed mee. Ik vind Wijnaldum in potentie iig veel beter, en ben er ook niet bang voor dat hij hem weg speelt onder een andere trainer, hopelijk Cocu. Als Wijnaldum echt het vertrouwen krijgt gaat die zich dik en dwars uitbetalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.
PSV kan idd wel zonder hem maar ik als hij zijn niveau haalt vind ik hem wel wat toevoegen. Veel dreiging en scoort redelijk eenvoudig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.
En dat is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay -Matavz/Locadia/?-Narsingh
Maher-Wijnaldum-Hiljemark
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
In mijn ogen doe je dan zeker mee
Waar zal Mertens naar vertrekken denk je? Bundesliga?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
Met Strootman en van Bommel heb je al genoeg verdedigend vermogen op je middenveld dus daar hoef je Toivonen ook niet voor te houden. Wijnaldum heeft potentie maar als PSV Maher nu koopt dan maak je wel een statement naar Wijnaldum en zal die wel weg willen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij verdedigt blijkbaar goed mee. Ik vind Wijnaldum in potentie iig veel beter, en ben er ook niet bang voor dat hij hem weg speelt onder een andere trainer, hopelijk Cocu. Als Wijnaldum echt het vertrouwen krijgt gaat die zich dik en dwars uitbetalen.
JBGSquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ozquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Waar zal Mertens naar vertrekken denk je? Bundesliga?
PSV zou er goed aan doen om eens wat verdedigers te kopen of op te leiden ipv een middenvelder te kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Denk het niet. Maher en Wijnaldum kunnen toch gewoon samen op het middenveld? Zeker als zowel van Bommel als Strootman weggaan. In de zomer kan dat Wijnaldum echt wel duidelijk gemaakt wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Strootman en van Bommel heb je al genoeg verdedigend vermogen op je middenveld dus daar hoef je Toivonen ook niet voor te houden. Wijnaldum heeft potentie maar als PSV Maher nu koopt dan maak je wel een statement naar Wijnaldum en zal die wel weg willen.
Als je Strootman, Mertens en Lens verkoopt heb je wel genoeg geld om naast Maher een goede verdediger te kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV zou er goed aan doen om eens wat verdedigers te kopen of op te leiden ipv een middenvelder te kopen.
Klopt maar zouden ze dan voor van Dijk gaan bijvoorbeeld want hij moet er meteen staan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je Strootman, Mertens en Lens verkoopt heb je wel genoeg geld om naast Maher een goede verdediger te kopen.
Als je 4 jaar geen kampioen wordt dan denk je niet als speler: ''volgend jaar komt het wel''quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt 1 het verdient beter: Dan had ie sowieso al naar elke club kunnen gaan, wat komt ie dan bij PSV doen? Dan speelt geld daarin dus blijkbaar geen rol. Punt 2 dat weet je toch nog helemaal niet. Je weet toch helemaal niet wie er gaan komen en wie er weggaan. Daarbij is er met Hiljemark echt al een goede vervanger van 1 van de 2 binnengehaald (wat ik tot nu toe van hem heb gezien ten minste) en die heeft nu al een halfjaar om te wennen, wat een voordeel is. Verdediging blijft pauperook hier kan wat aan gedaan worden, daarbij doen ze het qua tegendoelpunten beterr dan de zo geprezen verdediging van Feyenoord en van Ajax.
Hoor je weer geklaag? Van wie dan die weg zouden willen en dat niet mogen? Ik hoor alleen maar, net als vorig jaar, juist dat spelers liever willen blijven omdat ze nog kampioen met PSV willen worden. Daarbij je gaat in je beredenatie er al vanuit dat ze het niet eens worden, terwijl ze daar nu toch zeker goede papieren voor hebben.
Ik denk het niet. Maar aangezien zijn prijs niet hoog is zou hij best kunnen komen en dat ze er dan nog eentje zouden halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar zouden ze dan voor van Dijk gaan bijvoorbeeld want hij moet er meteen staan?
Welke console ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn jullie erg goed in clubs? Zou wel eens mee willen doen, moet alleen eerlijk bekennen dat ik het 2x in Fifa 12 gespeeld heb en verder nooit er naar om gekeken heb
Hij kon bij Dinamo Moskou 5 miljoen per jaar gaan verdienenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je 4 jaar geen kampioen wordt dan denk je niet als speler: ''volgend jaar komt het wel''Advocaat heeft PSV aangenomen omdat het zijn enige reële optie was na het EK ( Rusland wou hem na de goede start in groepsfase een verlenging aanbieden maar hij faalde) en hij dacht met de huidige selectie van PSV grootste kans te hebben op een kampioenschap ( Advocaat heeft niet veel gewonnen als coach in alle jaren ( 4 kampioenschappen in 20 jaar en een Uefa Cup) en dit zou wel goed uitkomen
) Je zegt elke keer dat er iemand wel voor wordt teruggekocht maar wie dan ? Voor wie is PSV en reële optie om te komen als zij geen kampioen worden? Maher kiest liever voor Ajax dan...
clubs=quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn jullie erg goed in clubs? Zou wel eens mee willen doen, moet alleen eerlijk bekennen dat ik het 2x in Fifa 12 gespeeld heb en verder nooit er naar om gekeken heb
Niet erg goed. We zitten nu wel in divisie 1 maar met de vorige samenstelling de eerste 2 potjes al verloren ofzo. Dat we steeds met andere mensen spelen zal het niet erg bevorderenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Viergever zou misschien ook nog kunnen maar het lijkt me dat het een van die twee wordt uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar aangezien zijn prijs niet hoog is zou hij best kunnen komen en dat ze er dan nog eentje zouden halen.
Tijdelijk niet, ben wel op zoek naar zo'n goedkope. Mijne ligt nog in Nederlandquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet erg goed. We zitten nu wel in divisie 1 maar met de vorige samenstelling de eerste 2 potjes al verloren ofzo. Dat we steeds met andere mensen spelen zal het niet erg bevorderen
Heb je wel een headset?
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tijdelijk niet, ben wel op zoek naar zo'n goedkope. Mijne ligt nog in Nederland
Wellicht beter dan om eventjes te wachten..![]()
Potje zilvers no sweat allusz?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1)
Marcio Azevedo-Kanu-Juan-Nei
Richarlyson-Marcos Assuncao-Jucilei
Wellington Silva-Wallyson-Maikon Leite
Tijd om te ragesellen, 3 wedstrijden met Wallyson 3x verloren en ik heb zelfs geen 1x op voorsprong gestaan.
Nee begrijpelijk, mocht eens mee kunnen doen let me know!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Rijst deed de laatste tijd ook mee zonder headset maar ideaal is het niet.
[..]
En hoe speelde wallyon en leite?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1)
Marcio Azevedo-Kanu-Juan-Nei
Richarlyson-Marcos Assuncao-Jucilei
Wellington Silva-Wallyson-Maikon Leite
Tijd om te ragesellen, 3 wedstrijden met Wallyson 3x verloren en ik heb zelfs geen 1x op voorsprong gestaan.
Ik ga eerst dit team verkopen. Ik heb nog 1 ander silver team.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Potje zilvers no sweat allusz?
Jij zegt ook nooit watquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Rijst deed de laatste tijd ook mee zonder headset maar ideaal is het niet.
[..]
Meestal 's avonds, ik speel vanavond ook even denk ik. Als je online bent zal ik je een berichtje sturen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee begrijpelijk, mocht eens mee kunnen doen let me know!Speel ik nu even wat random wedstrijdjes
Ik denk dat het genoeg zegt als Marcos Assuncao het meest opviel.. ik had vanmorgen eerst nog Mazinho op ST en met hem ging het veel beter.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En hoe speelde wallyon en leite?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kon bij Dinamo Moskou 5 miljoen per jaar gaan verdienenDaarbij ze hebben het kampioenschap toch nog niet verloren? En is Maher de enige die te halen is? En gaat Ajax hem op zeker halen? PSV heeft ook nog een scouting waar blijkbaar Hiljemark ook uitgerold is, dus heel misschien staan er wel meer mensen dan alleen Maher op de lijst.
Als jij goed transferbeleid hetzelfde vindt als kampioen worden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Reële optie, begrijpend lezen... Advocaat wist zelf ook geen kampioen Dinamo Moskou en weer ontslagen zou worden na enkele maanden gezien de moordende concurrentie en dan is het lastiger om aan een goeie team te komen dan met een eventuele succes. Overigens acht ik Ajax meer kans te hebben op het kampioenschap dan elk ander ploeg omdat ze als team beter functioneren en er al een aantal jaar een visie achter het spel heerst. Als PSV geen kampioen wordt kiest Maher sowieso voor Ajax en verdedig je nog steeds het transfer beleid als ''goed'' van PSV ?
! ....
Ajax mengde zich toch ook in de strijd om hem en ik zeg dat Maher zou kiezen voor Ajax, niet zozeer dat Ajax hem dan zo erg zou willenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hohohoho wie zegt dat Ajax die arrogante mocro wil wij hebben Meleg,Andersen,Sereroen Fischer die allemaal op zijn positie kunnen spelen.
Waar lees jij dat weer ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij goed transferbeleid hetzelfde vindt als kampioen worden...
Ja daarom zou die nou van de zomer wel naar Dinamo Moskou gaan zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Reële optie, begrijpend lezen... Advocaat wist zelf ook geen kampioen Dinamo Moskou en weer ontslagen zou worden na enkele maanden gezien de moordende concurrentie en dan is het lastiger om aan een goeie team te komen dan met een eventuele succes. Overigens acht ik Ajax meer kans te hebben op het kampioenschap dan elk ander ploeg omdat ze als team beter functioneren en er al een aantal jaar een visie achter het spel heerst. Als PSV geen kampioen wordt kiest Maher sowieso voor Ajax en verdedig je nog steeds het transfer beleid als ''goed'' van PSV ?
! ....
Ik betwijfel of Ajax zich serieus voor hem heeft gemeld ze hebben alleen na vraag gedaan bij Heerenveen en AZ wat ze voor Djuricic en Maher wouden hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ajax mengde zich toch ook in de strijd om hem en ik zeg dat Maher zou kiezen voor Ajax, niet zozeer dat Ajax hem dan zo erg zou willen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar lees jij dat weer ?Jij als Arsenal fan mag niet eens meepraten over kampioen worden
Dan mag jij als Real fan niet meepraten over goed transferbeleidquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar lees jij dat weer ?Jij als Arsenal fan mag niet eens meepraten over kampioen worden
Ik vind hem er wel het type voor om meteen naar het buitenland te gaan zodra ze hem een dik contract voor zijn neus hangen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Het lijkt zo alsof Maher in de Eredivise blijft? Wie zegt dat hij niet voor het geld kiest en naar het buitenland gaat?
Want er gaan aanbiedingen voor hem komen denk ik.
Wat wordt het zalig als PSV niet kampioen wordt en ik deze post's tevoorschijn mag halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daarom zou die nou van de zomer wel naar Dinamo Moskou gaan zeker![]()
Dat kan en dat mag, maar dat ben ik niet met je eens. Om daar nu al conclusies over te gaan lopen maken wanneer PSV geen kampioen is gewoon onzin en dus geen argument. (als als als) En waar jij toch de wijsheid vandaan haalt dat Maher op zeker naar Ajax gaat als Ajax kampioen wordt weet ik ook niet. Zolang Eriksen niet weggaat zie ik dat niet gebeuren namelijk.
Goed argument weer. Ik zeg toch nergens dat PSV wel kampioen wordt ofwelquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat wordt het zalig als PSV niet kampioen wordt en ik deze post's tevoorschijn mag halen![]()
Meer goede transfers hier geweest dan bij Arsenal of PSVquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan mag jij als Real fan niet meepraten over goed transferbeleid![]()
Als ze Toivonen, Lens, Mertens etc verkopen met winst is het geen slecht beleidje geweest.
Ik haal me gelijk toch niet achteraf als ik het nu al beweer ? Als ik achteraf zou beweren oke naar ik kondig het nu aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed argument weer. Ik zeg toch nergens dat PSV wel kampioen wordt ofwelJij bent de enige die dat in al je argumentaties uitsluit met je ge als
Zo kan ik ook achteraf mijn gelijk halen
Wie vind je qua prijs/kwaliteit dan echt bijzonder?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer goede transfers hier geweest dan bij Arsenal of PSV
Ik denk galatasaray man, kampioenen ploeg in wording, over 2 jaar winnaar CL.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Dan ben je de 'any'quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik dacht dat je bij Clubs maar 1 speler was? Ik speel nu met ongeveer het hele middenveld en verdediging
Jawel, je zegt nu iets in een discussie wat helemaal nog niet de waarheid is, en doet daarmee de discussie af.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik haal me gelijk toch niet achteraf als ik het nu al beweer ? Als ik achteraf zou beweren oke naar ik kondig het nu aan
Albiol en Kaka zijn weggegooid geld, rest doet het primaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie vind je qua prijs/kwaliteit dan echt bijzonder?
Özil voor 15 miljoen is wel netjes...
Ik bespreek toch mogelijkheden lul, jij verdedigt jouw club ook met punten die ook nog niet zeker zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, je zegt nu iets in een discussie wat helemaal nog niet de waarheid is, en doet daarmee de discussie af.
Coentrao en Sahin vind ik voor die bedragen nou echt niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Albiol en Kaka zijn weggegooid geld, rest doet het prima
Modric speelt er pas een half seizoen en heeft aardig gespeeld voor zijn minutenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Coentrao en Sahin vind ik voor die bedragen nou echt niet echt bijzonder.
Andere basisspelers zijn bijna allemaal voor rond de 15 (Khedira, Özil) en 30 (Benzema, Di Maria, Alonso). Modric heeft nou ook nog niet geweldig gepresteerd.
Voor die bedragen kunnen andere clubs ook wel goede spelers halen ja.
Benzema voor 30 miljoen is een koopje is een van de beste spitsen in de wereld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Coentrao en Sahin vind ik voor die bedragen nou echt niet echt bijzonder.
Andere basisspelers zijn bijna allemaal voor rond de 15 (Khedira, Özil) en 30 (Benzema, Di Maria, Alonso). Modric heeft nou ook nog niet geweldig gepresteerd.
Voor die bedragen kunnen andere clubs ook wel goede spelers halen ja.
Hij heeft ieder heel seizoen meer dan 25 goals gemaakt in iedere competitie en dat is naast Ronaldo en Higuain best knapquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benzema voor 30 miljoen is een koopje is een van de beste spitsen in de wereld.
Mooi dat schelden erbijquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bespreek toch mogelijkheden lul, jij verdedigt jouw club ook met punten die ook nog niet zeker zijn
Ja ze doen het allemaal super goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Modric speelt er pas een half seizoen en heeft aardig gespeeld voor zijn minutenSahin was ik vergeten maar Coentrao doet het verdedigend goed
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ze doen het allemaal super goed.
Daarom staan ze zo goed in de competitie
Goed tegenargumentquote:
Je weet dat Real, PSV afdroogt in welke discussie je erover wilt starten ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed tegenargumentEcht een goede discussiepartner ben jij
En die 2 ploegen staan nu (jeweetwel actueel in plaats van oude koeien) boven Feyenoord
Haha, ga je nou serieus een discussie aan met BDIL? Die gast zit op niveau Vandermar, ken je beter niet aan beginnenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed tegenargumentEcht een goede discussiepartner ben jij
En die 2 ploegen staan nu (jeweetwel actueel in plaats van oude koeien) boven Feyenoord
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, ga je nou serieus een discussie aan met BDIL? Die gast zit op niveau Vandermar, ken je beter niet aan beginnen
Het ging toch over Real, toch niet over PSV wat je vertelde?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je weet dat Real, PSV afdroogt in welke discussie je erover wilt starten ?
Ja ik kap er ook maar meequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, ga je nou serieus een discussie aan met BDIL? Die gast zit op niveau Vandermar, ken je beter niet aan beginnen
Ik ben het met je eens dat hij naar Ajax gaat als hij kan kiezen. Ik vraag me alleen af of die keuze er komt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Voltreffer het volgende:
Denken dat Maher naar PSV gaat als ie ook naar Ajax kan.
Het enigste wat die jongen heeft lopen doe is, "Ik heb nog niks van Ajax gehoord, dus PSV is een optie". "Ik woon in Amsterdam, maar PSV is ook een mooie club".
Is het raar als ik die 2e zin niet snap?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:47 schreef Voltreffer het volgende:
Denken dat Maher naar PSV gaat als ie ook naar Ajax kan.
Het enigste wat die jongen heeft lopen doe is, "Ik heb nog niks van Ajax gehoord, dus PSV is een optie". "Ik woon in Amsterdam, maar PSV is ook een mooie club".
Aangezien er 2 fouten in staan en ook de leestekens niet kloppen snap ik je punt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het raar als ik die 2e zin niet snap?
Het is geen eens een punt, het was een legitieme vraagquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangezien er 2 fouten in staan en ook de leestekens niet kloppen snap ik je punt.
Het gaat erover dat Maher heeft gezegd in een Interview dat hij PSV een mooie club vond maar woont in Amsterdam. Dat hij een voorkeur had maar niet ging zeggen wat. Maar bleek wel dat Ajax die voorkeur was. PSV is tot nu toe alleen de enige die hem iets heet laten weten, dus daarom wil hij naar PSV atm.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is geen eens een punt, het was een legitieme vraagHeb m vijf keer gelezen en kan er niet veel van maken.
Precies hij kan slechts zeggen ik wil naar Ajax terwijl die hem niet willen zal leuk vallen bij PSV dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat erover dat Maher heeft gezegd in een Interview dat hij PSV een mooie club vond maar woont in Amsterdam. Dat hij een voorkeur had maar niet ging zeggen wat. Maar bleek wel dat Ajax die voorkeur was. PSV is tot nu toe alleen de enige die hem iets heet laten weten, dus daarom wil hij naar PSV atm.
Waarschijnlijk snapt hij dit ook niet en moet het nog makkelijkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het gaat erover dat Maher heeft gezegd in een Interview dat hij PSV een mooie club vond maar woont in Amsterdam. Dat hij een voorkeur had maar niet ging zeggen wat. Maar bleek wel dat Ajax die voorkeur was. PSV is tot nu toe alleen de enige die hem iets heet laten weten, dus daarom wil hij naar PSV atm.
Wat maakt dat uit... je bent toch gestopt met FUT?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
Gister trouwens met 1-3 gewonnen van az 1x gescoord.
Iemand die al Martinez IF heeft ?
Nee hoor, dit snap ik prima. Voor jou is het natuurlijk ook makkelijker om zinnen te lezen in gebroken Nederlands omdat je dat zelf ook schrijft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk snapt hij dit ook niet en moet het nog makkelijker![]()
oh snapquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, dit snap ik prima. Voor jou is het natuurlijk ook makkelijker om zinnen te lezen in gebroken Nederlands omdat je dat zelf ook schrijft.
Nee, logisch nadenken maar dat zit er niet in bij jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee hoor, dit snap ik prima. Voor jou is het natuurlijk ook makkelijker om zinnen te lezen in gebroken Nederlands omdat je dat zelf ook schrijft.
Vanavond clubs?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, logisch nadenken maar dat zit er niet in bij jou
Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, logisch nadenken maar dat zit er niet in bij jou
Ik toon gewoon belangstelling..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit... je bent toch gestopt met FUT?
Ik doe het nu, was het vergetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanavond clubs?
En heb je geld al overgemaakt?
Haha, Sulejmani helft van Ajaxquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Misschien wel wat voer voor de discussie hier, uit de VI van vorige week:
[ afbeelding ]
En volgend jaar kan daar ook nog 16 miljoen van Sulejmani vanafquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speelde best wel slecht, maar ik heb vannacht bijna niet geslapen dus ik ben ook niet scherp. Die eerste goal was eigenlijk wel sweaty want je gaf laag voor en je kon hem zo inschieten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]MOTM. Wat haat ik die vent hahaha
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, Sulejmani helft van AjaxSpeelt nooit,,
6 miljoen voor Castaignosquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? PSV is gewoon een koopclub en speelt bijna niemand uit eigen jeugd. Dat was toch wel bekendquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zit er dus een slot op je internet normaliterquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde best wel slecht, maar ik heb vannacht bijna niet geslapen dus ik ben ook niet scherp. Die eerste goal was eigenlijk wel sweaty want je gaf laag voor en je kon hem zo inschieten.
Ik verwacht wel aankopen van Ajax. Een type Djuricic of Maher. Misschien ook wel een spits erbij. Zullen ook wel wat spelers vertrekken daar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En volgend jaar kan daar ook nog 16 miljoen van Sulejmani vanaf
Ja, maar toch vind ik de letterlijke cijfers altijd wel mooi om te zien. Ik had geen idee dat ze zoveel voor Manolev en Engelaar hadden betaald..ik dacht dat die bij een Happy Meal zaten ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo? PSV is gewoon een koopclub en speelt bijna niemand uit eigen jeugd. Dat was toch wel bekend?
Nee, ik kon vannacht niet in slaap komen.. ik was niet te laat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom zit er dus een slot op je internet normaliter
Het was (deze keer) niet de bedoeling Ajax belachelijk te maken. Maar als je kijkt hoe klein zijn bijdrage is kun je zijn waarde er wel vanaf halen imho. Zelfde zal gelden voor bijv. een Engelaar.quote:
Nee was gewoon strakke voorzet en stonden echt 3 verdedigers naast Azevedo dus kon niet veel anders dan voorzetten. Jouw tweede goal was vaag, ik kon de verdedigers die ik nodig had niet selecteren dus je kon zo doorlopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde best wel slecht, maar ik heb vannacht bijna niet geslapen dus ik ben ook niet scherp. Die eerste goal was eigenlijk wel sweaty want je gaf laag voor en je kon hem zo inschieten.
Ik denk niet dat Ajax heel veer zal gaan voor Djuricic of Maher dan gooien ze eerder Meleg of Anderssen voor de leeuwen. Hopelijk blijft Siggy nu fit en heb je ook geen extra spits.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel aankopen van Ajax. Een type Djuricic of Maher. Misschien ook wel een spits erbij. Zullen ook wel wat spelers vertrekken daar.
Maar Ajax gaat never nooit 10 miljoen betalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Ajax heeft zelf wel echt veel spelmakers rondlopen in de jeugd, maar Maher is wel echt buitencategorie..dat liet hij gisteren toch ook wel weer zien.
Helaas wist ik dat welquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik de letterlijke cijfers altijd wel mooi om te zien. Ik had geen idee dat ze zoveel voor Manolev en Engelaar hadden betaald..ik dacht dat die bij een Happy Meal zaten ofzo
Kan die mooi ook naar Ajax daar krijgt hij wel de kansquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jong PSV trouwens 8-1 gewonnen van Jong NAC2 goals van Bakkali
Hoop eigenlijk dat die volgend jaar zijn kans zal krijgen, anders loopt die ook weer ontevreden weg
In FM gaat hij altijd weg, heb ik nu 3x gezienquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jong PSV trouwens 8-1 gewonnen van Jong NAC2 goals van Bakkali
Hoop eigenlijk dat die volgend jaar zijn kans zal krijgen, anders loopt die ook weer ontevreden weg
Ik heb de herhaling niet meer bekeken, voor mijn gevoel kon je hem zo in een leeg doel schieten. Ik had geluk dat ik na de aftrap meteen weer de gelijkmaker maakte, en voor rust leek het wel alsof er 10 minuten blessuretijd warenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee was gewoon strakke voorzet en stonden echt 3 verdedigers naast Azevedo dus kon niet veel anders dan voorzetten. Jouw tweede goal was vaag, ik kon de verdedigers die ik nodig had niet selecteren dus je kon zo doorlopen
Oeh wat een sneer ! !!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan die mooi ook naar Ajax daar krijgt hij wel de kans
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben daar wel al een hoop andere lopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan die mooi ook naar Ajax daar krijgt hij wel de kans
?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Bazoer doet het wel echt heel goed bij Ajax
Joh laat gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:11 schreef Jelle_96 het volgende:
Ik zou zulk soort diagrammatjes graag aan het einde van de volgende transferperiode willen zien. Strootman en Lens zullen voor veel geld weggaan. Op Mertens zal er ook zonder twijfel winst worden gemaakt.
Bakkali is geen verdediger toch? PSV zou er heel erg goed aan doen om gewoon zich meer te verdiepen in de jeugd daar moet genoeg te halen zijn in Brabant en Limburg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jullie hebben daar wel al een hoop andere lopenMaar dat wil ik dus juist dat ze voorkomen
Groter talent dan Bazoer dit
Vriendschappelijk mag hij gewoon mee doen en dat deed hij voortreffelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?Die mag pas volgend seizoen voor het eerst meedoen
Vandermar.. eh.. geld moet rollen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe meer geld je uitgeeft hoe beter !
PSV steunt tenminste de economie, Ajax is maatschappelijk zeer onverantwoord bezig door zo weinig uit te geven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriendschappelijk mag hij gewoon mee doen en dat deed hij voortreffelijk.
Nee maar je kan 2 spelers wel vergelijken op talent. Ben wel met je eens dat ze Bazoer gewoon meer vertrouwen hadden moeten geven, zeker met wat er bij PSV achterin staat nu had hij een mooie toevoeging kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bakkali is geen verdediger toch? PSV zou er heel erg goed aan doen om gewoon zich meer te verdiepen in de jeugd daar moet genoeg te halen zijn in Brabant en Limburg.
Bazoer doet het wel heel goed bij Ajax zelfs al een heel mooie goal gescoord en verdedigend ijzersterk doet me erg denken aan Vertonghen
Ik vind dat Benfica een goed transferbeleid heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
Wanneer heeft een club goed een transferbeleid btw?
Waarom?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind dat Benfica een goed transferbeleid heeft.
of Portoquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als er sportieve succes volgen zonder dat men financieel onverantwoord bezig is. Het blijft gaan om een sportclub die sportsuccesen moet behalen. Winst is niet belangrijk. Ik zeg hierbij niet dat PSV altijd financieel verantwoord is geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
En Porto ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maak je winst en lukt het toch om te groeien als club door een selectie die beter wordt..Dat is in ieder geval het streven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom moet een club winst maken? Alles investeren toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maak je winst en lukt het toch om te groeien als club door een selectie die beter wordt..Dat is in ieder geval het streven.
Chinees nieuwjaar bij HCquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zie iets over Chinees nieuwjaar met een pack en een tournament op de webapp....Uitleg iemand?
Dit. Tenzij je een beursgenoteerd bedrijf bent zoals Ajax, Galatasaray etc hoeft een club geen winst te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom moet een club winst maken? Alles investeren toch?
Wat kocht die? Vis? Kip? of toch een bossie bloemen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Op de markt gesignaleerd
Ja ben het met je eens hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stond laatst een heel artikel in de VI. Ze kopen spelers en verkopen ze voor veel meer door.
Haha wat een mallerd uit Venlo ben je tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat kocht die? Vis? Kip? of toch een bossie bloemen?
Ik vind het toch knap dat je na zo'n korte tijd bij een nieuwe club al zo makkelijk mee kan en aanvoerder bent dan kun je echt wel iets. Hij speelde foutloos de wedstrijden die ik van hem heb gezien die komt er echt wel. Hij is in potentie stukken beter dan iedere andere verdediger nu bij PSV.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar je kan 2 spelers wel vergelijken op talent. Ben wel met je eens dat ze Bazoer gewoon meer vertrouwen hadden moeten geven, zeker met wat er bij PSV achterin staat nu had hij een mooie toevoeging kunnen zijn.
Maar wat hij in een paar oefenwedstrijdjes laat zien vind ik niet echt bijzonderHij doet mij vaak denken aan Donk, nooit de hele wedstrijd geconcentreerd en dus foutjes. Niet dat de verdedigers die PSV nu heeft dat niet hebben, in potentie was hij de beste (met Koch misschien).
Valt denk ik best mee, 54 miljoen in een periode van 5 jaar is niet super goed vergeleken met bijvoorbeeld Benfica en Porto.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ben het met je eens hoorOok met de rest hierboven. Wilde gewoon even weten hoe jullie erover dachten. En Benfica en Porto zijn op dat gebied echt superieur. Ajax zou in dat lijstje ook hoog staan
Porto imo nog het meest. Winnen ook nog heel veel en komen europees ver, terwijl ze elk jaar veel moeten verkopen (voor heel veel geld ook) en er heel creatief nieuwe spelers voor halen die er meteen staanquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ben het met je eens hoorOok met de rest hierboven. Wilde gewoon even weten hoe jullie erover dachten. En Benfica en Porto zijn op dat gebied echt superieur. Ajax zou in dat lijstje ook hoog staan
Zeg smeerkees, ik kom niet uit Venlo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha wat een mallerd uit Venlo ben je toch
Als je geen winst maakt toch ook? Je moet gewoon je begroting omhoog halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
Je hoeft niet per se winst te maken. Maar doe je dat dan kun je wel groeien naar een grotere club, goede spelers langer vast houden etc.
Dat doe je toch juist door je 'winst' te investeren in spelers, stadion en trainingscomplex enz? Toch niet door op je geld te gaan zitten en winst te hebben? Je speelt voor supporters, die betalen een seizoenskaart, dan zorg je ook dat je het maximale eruit haalt met je financiele middelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
Je hoeft niet per se winst te maken. Maar doe je dat dan kun je wel groeien naar een grotere club, goede spelers langer vast houden etc.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe je toch juist door je 'winst' te investeren in spelers, stadion en trainingscomplex enz? Toch niet door op je geld te gaan zitten en winst te hebben? Je speelt voor supporters, die betalen een seizoenskaart, dan zorg je ook dat je het maximale eruit haalt met je financiele middelen.
Als je begroting klopt heb je daar niets aan. Zeker de supporters niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:24 schreef Voltreffer het volgende:
[..]. Een flinke buffer is niet verkeerd hoor.
Nee ok, zo bedoel ik het ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doe je toch juist door je 'winst' te investeren in spelers, stadion en trainingscomplex enz? Toch niet door op je geld te gaan zitten en winst te hebben? Je speelt voor supporters, die betalen een seizoenskaart, dan zorg je ook dat je het maximale eruit haalt met je financiele middelen.
Oke dan bedoelen we hetzelfdequote:
Ja hèhèquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dan bedoelen we hetzelfde
Ik vraag me dat bij Twente ook altijd af. Dat ze niet eens geld hadden voor Djuricic als Fer niet verkocht zou worden vind ik toch opmerkelijk als je zoveel verkocht hebt de afgelopen tijd en toch een stuk goedkoper teruggekocht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hèhè![]()
Vraag me bij Heerenveen eigenlijk wel af waar al dat Alves/Sulejmani geld heen is gegaan. Echt niet alleen aan Elyounoussi enzo
Is gewoon goed beleid ipv met geld strooienquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me dat bij Twente ook altijd af. Dat ze niet eens geld hadden voor Djuricic als Fer niet verkocht zou worden vind ik toch opmerkelijk als je zoveel verkocht hebt de afgelopen tijd en toch een stuk goedkoper teruggekocht.
Wat is deez, lekker vroeg. Heb je ook aan de woaguh geklust ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik ga de stad in, precarnvalluh.![]()
Fijne avond
Maar ze hadden een financieel probleem gehad als dat niet zo was, en dat snap ik niet zo goed. Je zou zeggen dat ze nog wel wat achter de hand hadden van die winsten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is gewoon goed beleid ipv met geld strooien
Nu al?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik ga de stad in, precarnvalluh.![]()
Fijne avond
Eerst eten met de Jaarclubquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is deez, lekker vroeg. Heb je ook aan de woaguh geklust ofzo?
Als ik je zie spreek ik je aanquote:
Kom jij ook in de Pallaz dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik je zie spreek ik je aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |