PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef Revontulet het volgende:
Inderdaad...raak je wel even stil van als je zulk droevig nieuws hoort. Ookal kennen de meeste elkaar niet persoonlijk, je heb toch een soort van "band" op een forum!
Zie hier: gekocht voor 150cquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Der_Rudi het volgende:
Iedereen op zoek naar een vroljkere noot?
Toch nog even sterkte gewenst heren!
Wat een handelsbaasquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie hier: gekocht voor 150c
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
40 coins pure winst.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha, en mensen maar vragen hier of er nog tradingstips zijn. Die zien dit soort posts dus nietquote:
Noublequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil deze gaan maken.. Wat denken jullie ervan?
Wat een grote faal weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NoubleIk zou Camargo niet als CAM doen en een andere LB.
Hadden jullie gezien dat er een nieuw toernooi aan komt? Het begint vanavond en je moet een 5 sterren team hebben, verder geen eisen behalve dat iedereen gold moet zijn.
Vind Cacares persoonlijk fijnerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Vinno het volgende:
Serie A teampje aan het maken, RB: Lichtsteiner?
Wat saai, gewoon gold cup dus. De naam Chinese new year zou nog leuk zijn als ze requirement deden van minstens 1 chinees in je squadquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
NoubleIk zou Camargo niet als CAM doen en een andere LB.
Hadden jullie gezien dat er een nieuw toernooi aan komt? Het begint vanavond en je moet een 5 sterren team hebben, verder geen eisen behalve dat iedereen gold moet zijn.
Okay, vanwege workrates? (die precies andersom zijn)quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vind Cacares persoonlijk fijner
Waarom weet ik eigenlijk niet, heb ze allebei gehad in een team en Cacares lijkt altijd op de juiste plek te staan om te onderscheppen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:55 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay, vanwege workrates? (die precies andersom zijn)
Konkoquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:52 schreef Vinno het volgende:
Serie A teampje aan het maken, RB: Lichtsteiner?
Okay, dan ga ik ze allebei eens ff testenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waarom weet ik eigenlijk niet, heb ze allebei gehad in een team en Cacares lijkt altijd op de juiste plek te staan om te onderscheppen.
Ja die heb ik der nu in staan, voornamelijk door zijn prijsquote:
Niet waarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef Nickskuh het volgende:
PS4 word 20 februari onthuld.. ben benieuwd
Ja dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet waarZe kondigen hem dan aan
Of ze hem dan gaan onthullen is nog lang niet zeker
Gewoon of IF?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Konko ideaal, hij heeft alle kwaliteiten van een aanvallende back, maar zonder het nadeel van de work rates die anderen hebben.
Caceres heb ik niet mee gespeeld, wel in Fifa 12 (heel veel zelfs, zowel de NIF CB als de IF RB), die is verdedigend ongetwijfeld beter, maar aanvallend wel minder.
Okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
NIF, de IF kwam nadat ik gestopt was.
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay
IF is ook nie zo duur zie ik... Keuzes keuzes
Okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkOnderschept veel
Ik heb ook een 4 3 3 serie a team.. nog nooit zo'n fijn team gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef Vinno het volgende:
[..]
Okay
Heb nu dit gemaakt/gekocht:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5364437/
Naar aanleiding van post vorige topic van Poker geloof ik...
Was dus nu aan het kijken idd naar Konko... Of die vervangen, of de IF.
Moet ook wel, als je mijn team ziet met Coutinho ervoor met slechte defence of nie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF Konko is echt de beste RB. Speelt geweldig, en ook verdedigend sterkOnderschept veel
Messi zegt ie als hij net met FUT begintquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
Ik ga binnenkort eens voor het eerst beginnen met FUT.
Denk Tello op links en op rechts Walcott, pure snelheidduivels.
Messi in de spits zo niet Gomez maar die is in Fifa 13 echt veels te slecht vergeleken met 12.
De rest moet ik nog uitwerken.
Messi in de spits? hoeveel coins heb je ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
Messi in de spits zo niet Gomez maar die is in Fifa 13 echt veels te slecht vergeleken met 12.
Je hebt nog nooit FUT gedaan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Messi zegt ie als hij net met FUT begint
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:20 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Messi in de spits? hoeveel coins heb je ?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:21 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit FUT gedaan?
Je weet dat je spelers moet kopen en niet zomaar kan uitkiezen?
IF Lamela is trouwens ook echt een aanrader!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef Vinno het volgende:
[..]
Moet ook wel, als je mijn team ziet met Coutinho ervoor met slechte defence of nie?
triple link met Xavi, triple met schweinsteiger en triple met wilshire? Moet te doen zijn in een 4-3-3quote:
LB LM Pedro Alba en CM CAM elke triple link die je maar wilquote:
Gundogan is een goeie, wie op lb lm en cam?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gundogan op CDM en dan wat dubbele linkjes verzamelen op LB, LM en CAM
Hoe duur is IF Pedro nu?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
LB LM Pedro Alba en CM CAM elke triple link die je maar wil
Of De Rossi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gundogan is een goeie, wie op lb lm en cam?
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)quote:
Omdat de SIF een RM RW is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)
Dat lijkt me vreemd maar toch
Oh dan moet dat wel lukken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens UDB zijn zowel de IF als de SIF ongeveer 60 (ene er net onder ander er net boven)
Dat lijkt me vreemd maar toch
Zoveel verschil ten opzichte van Palacio, qua investering?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
IF Lamela is trouwens ook echt een aanrader!
5 skills hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef Vinno het volgende:
[..]
Zoveel verschil ten opzichte van Palacio, qua investering?
Hennessey?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zilvere potjes tegen hem zijn echt vreselijk
Life as Pitroipa.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef Zhano het volgende:
2 onterechte gele kaarten maakt onterecht rood, dankjewel EA
Dus die is +- 50k wel waard?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik speelde net tegen een Buffon die serieus alles tegen hield. Terwijl die er bij mij echt geen reet van bakte
Vind ik niet, zou ik eerder IF Marchetti kopen. Dit was eenmalig volgens mijquote:
Haha okayquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik niet, zou ik eerder IF Marchetti kopen. Dit was eenmalig volgens mij
+1quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het niet genoeg zeggen. Ilcay Gundogan op CDM is echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo thorbiiquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef Thorb het volgende:
Hey Hugggggh
Weet iemand hoelang dat Ivoorkust/Ghana toernooi er nog is?
Zou jij toch ook doen ? Overigens zou ik de selectie komend jaar niet willen trainen als ik kampioen moet worden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Advocaat nu weer geld gaat ophalen in Rusland
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou jij toch ook doen ? Overigens zou ik de selectie komend jaar niet willen trainen als ik kampioen moet worden...
Mbia en Kaboul. Nani staat op de verkeerde plek amigo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
hey, ik heb dit team in gedachte maar weet niet goed welke verdedigers ik naast kompany moet opstellen. Hebben jullie suggesties?
www.futwiz.com/custom-squad/67615
Kaboul sowieso!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
hey, ik heb dit team in gedachte maar weet niet goed welke verdedigers ik naast kompany moet opstellen. Hebben jullie suggesties?
Ben arfa rm, kaboul en m'bia cbquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef kaka_rosmalen het volgende:
Hoeveel geld denk je dat die gast heeft? Bovendien als Lens en Strootman vertrekken (grote kans) en Mertens/Toivonen, van Bommel stopt ermee dan mag je blij zijn dat je in de top 5 staatquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.
oke bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben arfa rm, kaboul en m'bia cb
Boeie, gewoon al je matties in laten vliegen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer doen als ik al zoveel heb en vervolgens daar moet werken en verder niets daar hebben, terwijl je hier ook een heel mooi salaris verdient.
Hij heeft echt een hoop geld hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel geld denk je dat die gast heeft? Bovendien als Lens en Strootman vertrekken (grote kans) en Mertens/Toivonen, van Bommel stopt ermee dan mag je blij zijn dat je in de top 5 staatDat wil je toch niet coachen als je als doelstelling kampioenschap krijgt?
Meer inkomsten gaat vaak gepaard met meer kostenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft echt een hoop geld hoor![]()
Ja en ze kopen verder niemand terug natuurlijk van dat geld!!!!!!!! Ik heb het ook niet over dat hij bij PSV moet blijven trouwens, gewoon dat ik het nutteloos vind om weer in Rusland te gaan zitten
Ja maar niet van die hij in Rusland al heeft verdient, daarbij staan die waarschijnlijk niet eens hier op de bank.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meer inkomsten gaat vaak gepaard met meer kostenBovendien vreten belastingen flink deel van je inkomen af, vooral hier... Het aankoop beleid is niet om geweldig te noemen daar, als je in 2 transfer periodes geen fatsoenlijke verdediger kan vinden en op jeugd kan je niet bouwen daar...
gewoon doeb #yoloquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
blijf twijfelen over die 'fake' shirtjes.
. Jammer dat ik niet zo makkelijk ben in het beslissen van zo'n aankoop. Terwijl het geen drol kost
Zou eerder Tevez gebruiken dan, Aguero heeft niet echt een super pass.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
Zou Aguero als CAM op 352 een beetje uit de voeten komen ?, dan kan ik Di Maria RM zetten
9football was dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon doeb #yolo
Ik heb er ook een paar, zijn prima om in te sporten.
Ja dat is zo, Tevez heb ik nog niet eerder op CAM geprobeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zou eerder Tevez gebruiken dan, Aguero heeft niet echt een super pass.
Gast,alle aankopen die (behalve komst van van Bommel) zijn 2 seizoenen geleden gekomen en toen eindigde jullie lager dan Feyenoordquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar niet van die hij in Rusland al heeft verdient, daarbij staan die waarschijnlijk niet eens hier op de bank.
Ja als ze nu kampioen worden, is dat wel van al die aankopenEn als ze die nou met dikke winst gaan verkopen is er toch ook wel wat goed gedaan. Dus blijkbaar is er met deze verdediging dan kampioen te worden.
Daarbij vind ik dat PSV nu al een aardig fundament heeft staan om volgend seizoen op door te gaan, wanneer er veel wordt verkocht zou een goede middenvelder en een goede verdediger goed genoeg zijn daarbij.
Ja dat kan toch gebeuren? Vorig jaar was gewoon een heel slecht seizoen, met hele rare dingen in uitwedstrijden. Dat zijn nog steeds dezelfde spelers als die nu bovenaan staan in de Eredivsie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast,alle aankopen die (behalve komst van van Bommel) zijn 2 seizoenen geleden gekomen en toen eindigde jullie lager dan Feyenoord! Ik ben voor geen club in Nederland maar ik denk dat PSV een probleem gaat hebben als al deze bovengenoemde vertrekken...
Feyenoord wekt nou eenmaal meer sympathie op dan PSVquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ik vind toch wel altijd dat jij heel erg pro Feyenoord reageert (en anti-PSV) voor iemand die voor geen een club is
Pro Feyenoordquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat kan toch gebeuren? Vorig jaar was gewoon een heel slecht seizoen, met hele rare dingen in uitwedstrijden. Dat zijn nog steeds dezelfde spelers als die nu bovenaan staan in de Eredivsie.
Daarbij als Heerenveen niet moest verliezen van Feyenoord waren ze gewoon achter ons geeindigdEn ik vind toch wel altijd dat jij heel erg pro Feyenoord reageert (en anti-PSV) voor iemand die voor geen een club is
Dat Feyenoord boven PSV is geindigd ja. Dat PSV er volgend jaar geen reet van gaat bakken en dat Advocaat daarom nu maar weg moet, zoals jij beweerde, is dat niet en slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pro Feyenoord, het is toch een feit?
quote:
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat Feyenoord boven PSV is geindigd ja. Dat PSV er volgend jaar geen reet van gaat bakken en dat Advocaat daarom nu maar weg moet, zoals jij beweerde, is dat niet en slaat helemaal nergens op
Hiljemark lijkt me een goeie vervanger voor Strootman. Depay een goeie vervanger van Mertens. Ik denk dat het wel meevalt zeker als ze nog een maher ofzo erbij halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?
Is wallyson goed?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 potjes met Wallyson gespeeld, 2x verloren in de 90e minuut. Zelfs tegen een bronze team met spelers van dezelfde club kon ik niet winnen. WAT IS DEZE
Toivonen waarschijnlijk ook, dus scoren wordt weer een probleem ...quote:
Nee man. Depay op links Matavz in de spits en Narsingh rechts en alleen maar voorzetten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toivonen waarschijnlijk ook, dus scoren wordt weer een probleem ...
Wat is je team?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 potjes met Wallyson gespeeld, 2x verloren in de 90e minuut. Zelfs tegen een bronze team met spelers van dezelfde club kon ik niet winnen. WAT IS DEZE
Depay is rechtsbenig net als Mertens...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee man. Depay op links Matavz in de spits en Narsingh rechts en alleen maar voorzetten.
Toivonen mis je niets aan dus die gaan ze ook niet missen. Het beleid van PSV nu lijkt heel erg op dat van Ajax een aantal jaren terug en dat heeft Ajax helemaal niets opgeleverd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Punt 1 het verdient beter: Dan had ie sowieso al naar elke club kunnen gaan, wat komt ie dan bij PSV doen? Dan speelt geld daarin dus blijkbaar geen rol. Punt 2 dat weet je toch nog helemaal niet. Je weet toch helemaal niet wie er gaan komen en wie er weggaan. Daarbij is er met Hiljemark echt al een goede vervanger van 1 van de 2 binnengehaald (wat ik tot nu toe van hem heb gezien ten minste) en die heeft nu al een halfjaar om te wennen, wat een voordeel is. Verdediging blijft pauperquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij weggaat of moet, ik beweer dat hij zeker een punt zou kunnen hebben om te vertrekken; 1 het verdient beter en ten 2e selectie van PSV gaat achteruit. Gezien het feit dat PSV nu al moeite gaat hebben om kampioen te worden ( dat is de doelstelling die aan Advocaat is meegegeven) kan je verwachten dat Dick komend jaar liever niet PSV traint omdat zijn doelstelling halen veel zwaarder wordt. Een vervanger voor van Bommel en Strootman ga je niet 1,2,3 vinden en je verdediging blijft pauper....Bovendien bij geen kampioenschap hoor je weer geklaag van spelers binnen de club die uiten dat ze weg willen, dit maakt het minder aantrekkelijk voor goede spelers om naar PSV te komen. Je wilt desnoods wel kampioen worden als je die stap maakt als speler of niet?
Juist niet, die blijft waarschijnlijk. Daarbij die doet nu ook al het hele seizoen niet mee en we hebben de meeste goals van Europaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist niet, die blijft waarschijnlijk. Daarbij die doet nu ook al het hele seizoen niet mee en we hebben de meeste goals van Europa![]()
Hij verdedigt blijkbaar goed mee. Ik vind Wijnaldum in potentie iig veel beter, en ben er ook niet bang voor dat hij hem weg speelt onder een andere trainer, hopelijk Cocu. Als Wijnaldum echt het vertrouwen krijgt gaat die zich dik en dwars uitbetalen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.
PSV kan idd wel zonder hem maar ik als hij zijn niveau haalt vind ik hem wel wat toevoegen. Veel dreiging en scoort redelijk eenvoudig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom mensen hem zo geweldig vinden want PSV kan goed zonder hem en zijn salaris.
En dat is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay -Matavz/Locadia/?-Narsingh
Maher-Wijnaldum-Hiljemark
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
In mijn ogen doe je dan zeker mee
Waar zal Mertens naar vertrekken denk je? Bundesliga?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
Met Strootman en van Bommel heb je al genoeg verdedigend vermogen op je middenveld dus daar hoef je Toivonen ook niet voor te houden. Wijnaldum heeft potentie maar als PSV Maher nu koopt dan maak je wel een statement naar Wijnaldum en zal die wel weg willen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij verdedigt blijkbaar goed mee. Ik vind Wijnaldum in potentie iig veel beter, en ben er ook niet bang voor dat hij hem weg speelt onder een andere trainer, hopelijk Cocu. Als Wijnaldum echt het vertrouwen krijgt gaat die zich dik en dwars uitbetalen.
JBGSquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ozquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Waar zal Mertens naar vertrekken denk je? Bundesliga?
PSV zou er goed aan doen om eens wat verdedigers te kopen of op te leiden ipv een middenvelder te kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Willems-Derijck-CB?- RB?
Zoet
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Jelle_96 het volgende:
[..]
Waar zal Mertens naar vertrekken denk je? Bundesliga?
Denk het niet. Maher en Wijnaldum kunnen toch gewoon samen op het middenveld? Zeker als zowel van Bommel als Strootman weggaan. In de zomer kan dat Wijnaldum echt wel duidelijk gemaakt wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Strootman en van Bommel heb je al genoeg verdedigend vermogen op je middenveld dus daar hoef je Toivonen ook niet voor te houden. Wijnaldum heeft potentie maar als PSV Maher nu koopt dan maak je wel een statement naar Wijnaldum en zal die wel weg willen.
Als je Strootman, Mertens en Lens verkoopt heb je wel genoeg geld om naast Maher een goede verdediger te kopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV zou er goed aan doen om eens wat verdedigers te kopen of op te leiden ipv een middenvelder te kopen.
Klopt maar zouden ze dan voor van Dijk gaan bijvoorbeeld want hij moet er meteen staan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je Strootman, Mertens en Lens verkoopt heb je wel genoeg geld om naast Maher een goede verdediger te kopen.
Als je 4 jaar geen kampioen wordt dan denk je niet als speler: ''volgend jaar komt het wel''quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt 1 het verdient beter: Dan had ie sowieso al naar elke club kunnen gaan, wat komt ie dan bij PSV doen? Dan speelt geld daarin dus blijkbaar geen rol. Punt 2 dat weet je toch nog helemaal niet. Je weet toch helemaal niet wie er gaan komen en wie er weggaan. Daarbij is er met Hiljemark echt al een goede vervanger van 1 van de 2 binnengehaald (wat ik tot nu toe van hem heb gezien ten minste) en die heeft nu al een halfjaar om te wennen, wat een voordeel is. Verdediging blijft pauperook hier kan wat aan gedaan worden, daarbij doen ze het qua tegendoelpunten beterr dan de zo geprezen verdediging van Feyenoord en van Ajax.
Hoor je weer geklaag? Van wie dan die weg zouden willen en dat niet mogen? Ik hoor alleen maar, net als vorig jaar, juist dat spelers liever willen blijven omdat ze nog kampioen met PSV willen worden. Daarbij je gaat in je beredenatie er al vanuit dat ze het niet eens worden, terwijl ze daar nu toch zeker goede papieren voor hebben.
Ik denk het niet. Maar aangezien zijn prijs niet hoog is zou hij best kunnen komen en dat ze er dan nog eentje zouden halen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar zouden ze dan voor van Dijk gaan bijvoorbeeld want hij moet er meteen staan?
Welke console ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn jullie erg goed in clubs? Zou wel eens mee willen doen, moet alleen eerlijk bekennen dat ik het 2x in Fifa 12 gespeeld heb en verder nooit er naar om gekeken heb
Hij kon bij Dinamo Moskou 5 miljoen per jaar gaan verdienenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je 4 jaar geen kampioen wordt dan denk je niet als speler: ''volgend jaar komt het wel''Advocaat heeft PSV aangenomen omdat het zijn enige reële optie was na het EK ( Rusland wou hem na de goede start in groepsfase een verlenging aanbieden maar hij faalde) en hij dacht met de huidige selectie van PSV grootste kans te hebben op een kampioenschap ( Advocaat heeft niet veel gewonnen als coach in alle jaren ( 4 kampioenschappen in 20 jaar en een Uefa Cup) en dit zou wel goed uitkomen
) Je zegt elke keer dat er iemand wel voor wordt teruggekocht maar wie dan ? Voor wie is PSV en reële optie om te komen als zij geen kampioen worden? Maher kiest liever voor Ajax dan...
clubs=quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zijn jullie erg goed in clubs? Zou wel eens mee willen doen, moet alleen eerlijk bekennen dat ik het 2x in Fifa 12 gespeeld heb en verder nooit er naar om gekeken heb
Niet erg goed. We zitten nu wel in divisie 1 maar met de vorige samenstelling de eerste 2 potjes al verloren ofzo. Dat we steeds met andere mensen spelen zal het niet erg bevorderenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Viergever zou misschien ook nog kunnen maar het lijkt me dat het een van die twee wordt uiteindelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar aangezien zijn prijs niet hoog is zou hij best kunnen komen en dat ze er dan nog eentje zouden halen.
Tijdelijk niet, ben wel op zoek naar zo'n goedkope. Mijne ligt nog in Nederlandquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet erg goed. We zitten nu wel in divisie 1 maar met de vorige samenstelling de eerste 2 potjes al verloren ofzo. Dat we steeds met andere mensen spelen zal het niet erg bevorderen
Heb je wel een headset?
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tijdelijk niet, ben wel op zoek naar zo'n goedkope. Mijne ligt nog in Nederland
Wellicht beter dan om eventjes te wachten..![]()
Potje zilvers no sweat allusz?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1)
Marcio Azevedo-Kanu-Juan-Nei
Richarlyson-Marcos Assuncao-Jucilei
Wellington Silva-Wallyson-Maikon Leite
Tijd om te ragesellen, 3 wedstrijden met Wallyson 3x verloren en ik heb zelfs geen 1x op voorsprong gestaan.
Nee begrijpelijk, mocht eens mee kunnen doen let me know!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
Rijst deed de laatste tijd ook mee zonder headset maar ideaal is het niet.
[..]
En hoe speelde wallyon en leite?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben juist super goed, het lag gewoon aan de formatie (4-3-2-1)
Marcio Azevedo-Kanu-Juan-Nei
Richarlyson-Marcos Assuncao-Jucilei
Wellington Silva-Wallyson-Maikon Leite
Tijd om te ragesellen, 3 wedstrijden met Wallyson 3x verloren en ik heb zelfs geen 1x op voorsprong gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |