En hier moest ik heel hard om lachenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
supervet en mooi
Samzz, mag ik een ondertekende fotokopie van je tiet? Als je dan over een jaar of 5 beroemd bent, dan ben ik over een jaar of 30/40 stinkendrijk
Zo hard dat je bloes opensprong, bh afzakte, en je voorover op een fotokopieerapparaat viel?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef Samzz het volgende:
Bedankt, allemaal. Word er verlegen van
.
[..]
En hier moest ik heel hard om lachen.
Zou dat even handig zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Zo hard dat je bloes opensprong, bh afzakte, en je voorover op een fotokopieerapparaat viel?
Bieden op iets dat niet te koop is (en al helemaal niet voor 10 euroquote:
Ohquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bieden op iets dat niet te koop is (en al helemaal niet voor 10 euro) is nogal nutteloos, Bart
.
12,50 dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vandaag laat ik het hierbij. Morgen weer verder.
Ik heb op youtube wat speedpaints bekeken en ben eigenlijk gewoon aan de slag gegaan. Dus echt met een droge kwast schetsen/schilderen en zo de lagen opbouwen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je wat links van sites/filmpjes die jij handig vond? Het ziet er interessant uit, maar dry brush-techniek wordt nogal ruim gebruikt als term
zal wel genetisch bepaald zijn denk ik. misschien even wat foto's van zijn ouders opzoeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef emmyemmy het volgende:
Z´n gezicht is nogal lang en een beetje scheef
Oké.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef emmyemmy het volgende:
Z'n gezicht is nogal lang en een beetje scheef
Hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zal wel genetisch bepaald zijn denk ik. misschien even wat foto's van zijn ouders opzoeken?
Tofquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren naar aanleiding van dit schilderij een opdracht gekregen voor een schilderij in deze techniek, het valt in de smaak. Dus mijn volgende schilderij gaat een pony worden, zwart-wit. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken met deze techniek
.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef emmyemmy het volgende:
Z´n gezicht is nogal lang en een beetje scheef
Nee, hij is wel een beetje uitgerekt, maar maakt het niet minder indrukwekkendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[..]
zal wel genetisch bepaald zijn denk ik. misschien even wat foto's van zijn ouders opzoeken?
Dit is via Bokt.nl gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Tof. Hoe komen ze bij je, via FOK!?
Niet zo doenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
Omdat ik het wel mag zeggen, en dan zo de reactie al geweest is : "Bokt.nl_! "
Zo, dat ook weer gehad. Maar nice johsucces
Dank jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Godtje het volgende:
Ik zeg het niet snel... maar tof gedaan.
Zeker tof vergeleken met die stink knollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |