en nog belangrijker: wanneer ga je het weer doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef vaagjunior het volgende:
Wat heb je gedaan dat je zolang weg was?
Deze reeks.quote:
Ja, dit is wel een topic dat een beetje moeite van de lezer nodig heeft. Niks voor niks. Maar het is de moeite waard.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef Toradora het volgende:
[..]
Deze reeks.
Hoe kan het dat zweefteef een reeks heeft?
Hoe kan het dat ik geen dagboek verhaal gevoel heb?
Hoe kan het dat ik 10 minuten bezig ben om de halve OP uit te vogelen.
Allemaal vragen...
Ik ga de reeks maar eens lezen, onder het genot van moeder natuur die het mij laat roken.
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een topic dat een beetje moeite van de lezer nodig heeft. Niks voor niks. Maar het is de moeite waard.
Smokeze.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen.
Ik was maar een week weg deze keer hoorrquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef vaagjunior het volgende:
Wat heb je gedaan dat je zolang weg was?
hahaha neee neeequote:
blijft leuk natuurlijk # yoloquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen.
Uit welke steen ben jij vandaan gekomen? eeuwen geleden dat ik je gezien heb in ONZquote:
Je bedoeld vanonder welke steen..quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uit welke steen ben jij vandaan gekomen? eeuwen geleden dat ik je gezien heb in ONZ
alleen was ik vergeten te lerenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi hoi dagboek drukke dag gehad met leren. Morgen weer vroeg op #YOLO
Zeker hard aan het leren voor tentamens nu?quote:
neee nog niet week ernaa pasquote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeker hard aan het leren voor tentamens nu?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |