SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaat
[/quote]quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknars
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------[/spoiler]
Ik ben terug.![]()
Anders doe ik het hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef very het volgende:
zweefmuts, doe es foto posten van jezelf.People assume too much.![]()
Jaa ik wil ook wel s foto zien van de beroemde zweetteefSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
ik kan hier geen foto's doen, straks word ik herkend en denken ze dat ik autistisch ben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:47 schreef Speedfight het volgende:
Jaa ik wil ook wel s foto zien van de beroemde zweetteefIk ben terug.![]()
Niet eerlijk, ik krijg geen eigen dagboek topic en zij wel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Fok als dagboek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe triest kun je zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door dr.Qwak op 07-02-2013 22:11:24 ]I´ll send you the bill![]()
Zweetteef is gewoon speciaal weetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eerlijk, ik krijg geen eigen dagboek topic en zij wel![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zweetteef is gewoon speciaal weetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zweetteef is gewoon speciaal weetje![]()
Ik ben terug.![]()
Keertje samen zweten?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ze mag zweten in me bedIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik niet 05:45 wekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:58 schreef Zweetteef het volgende:
Hey hey ik ben morgen vrij lekker uitslapen![]()
![]()
slaap lekkurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga nu maar slapen, want straks gaat de wekker alweer
Fijne nacht
Ik ben terug.![]()
volgens mij is TS fokking lelijk.
Wie laat haar anders wachten op het station?People assume too much.![]()
de trein?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef very het volgende:
volgens mij is TS fokking lelijk.
Wie laat haar anders wachten op het station?
Ik ben terug.![]()
Je bent waarschijnlijk te lelijk voor de trein.quote:
Misschien zouden ze openbare vertoningstoeslag moeten vragen voor sommige mensen.People assume too much.![]()
Ja ook, veelste kortquote:Op zondag 10 februari 2013 14:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
goed hoor wel een beetje kortjij ook?
![]()
![]()
Nee nog niet!quote:Op maandag 11 februari 2013 00:13 schreef Zweetteef het volgende:
Ik moet morgen om 10 uur opnu al gaan slapen of nog niet ?
![]()
doosverwensing, ga toch doos.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
doosverwensing, ga toch doos.
Ik ben terug.![]()
Neh, 4 heb ik wel genoeg aan ondertussen. Maar bedankt voor je medelevenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan moet je nu slapen hoor!! Minimaal 8 uur slaap per dag
hopelijk slaap jij ook lekker!
![]()
huhquote:Op maandag 11 februari 2013 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neh, 4 heb ik wel genoeg aan ondertussen. Maar bedankt voor je medelevenhopelijk slaap jij ook lekker!
echt maar 4 uur?? Dankje jij okk slaap lekker
Ik ben terug.![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:29 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
huhecht maar 4 uur?? Dankje jij okk slaap lekker
werkt prima die 4 uur, maar dan wel in het weekend bijslapen natuurlijk
![]()
![]()
oh oke ik moet echt minimaal 7 maar 9 ben ik is beterquote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]werkt prima die 4 uur, maar dan wel in het weekend bijslapen natuurlijk
Ik ben terug.![]()
ga emigreren naar rustiger landquote:Op maandag 11 februari 2013 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geschikt voor deze maatschappij
Ik ben terug.![]()
Ja, maar het probleem is dat overal werk isquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ga emigreren naar rustiger land
Behalve op onbewoond eiland![]()
in spanje werken ze maar halve dagen met je 50ste met pensioenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is dat overal werk is
Behalve op onbewoond eilandIk ben terug.![]()
Ja, maar daar heb ik natuurlijk niet voor geleerdquote:Op maandag 11 februari 2013 23:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
in spanje werken ze maar halve dagen met je 50ste met pensioen![]()
okequote:Op maandag 11 februari 2013 23:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik natuurlijk niet voor geleerd
Ik ben terug.![]()
hang jezelf aan de kapstok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eerlijk, ik krijg geen eigen dagboek topic en zij welklassieke autist en zolderbewoner![]()
quote:![]()
wil je mij er persoonlijk aanhangen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
met gruwelijk veel plezier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]![]()
wil je mij er persoonlijk aanhangenklassieke autist en zolderbewoner![]()
Wat heb je gedaan dat je zolang weg was?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
en nog belangrijker: wanneer ga je het weer doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef vaagjunior het volgende:
Wat heb je gedaan dat je zolang weg was?If I had known it was harmless, I would have killed it myself.![]()
Deze reeks.quote:
Hoe kan het dat zweefteef een reeks heeft?
Hoe kan het dat ik geen dagboek verhaal gevoel heb?
Hoe kan het dat ik 10 minuten bezig ben om de halve OP uit te vogelen.
Allemaal vragen...
Ik ga de reeks maar eens lezen, onder het genot van moeder natuur die het mij laat roken.![]()
Ja, dit is wel een topic dat een beetje moeite van de lezer nodig heeft. Niks voor niks. Maar het is de moeite waard.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef Toradora het volgende:
[..]
Deze reeks.
Hoe kan het dat zweefteef een reeks heeft?
Hoe kan het dat ik geen dagboek verhaal gevoel heb?
Hoe kan het dat ik 10 minuten bezig ben om de halve OP uit te vogelen.
Allemaal vragen...
Ik ga de reeks maar eens lezen, onder het genot van moeder natuur die het mij laat roken.
Smokeze.![]()
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dit is wel een topic dat een beetje moeite van de lezer nodig heeft. Niks voor niks. Maar het is de moeite waard.
Smokeze.![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen..
![]()
Ik was maar een week weg deze keer hoorrquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef vaagjunior het volgende:
Wat heb je gedaan dat je zolang weg was?hahaha neee neeequote:
Ik ben terug.![]()
blijft leuk natuurlijk # yoloquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Begon interessant, bij pagina 8 werd het saai. Word het nog een leuk dagboek? Of blijft het onzin? Want dan stop ik met lezen.Ik ben terug.![]()
Uit welke steen ben jij vandaan gekomen? eeuwen geleden dat ik je gezien heb in ONZquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je bedoeld vanonder welke steen..quote:Op zondag 16 juni 2013 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uit welke steen ben jij vandaan gekomen? eeuwen geleden dat ik je gezien heb in ONZ![]()
alleen was ik vergeten te lerenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi hoi dagboek drukke dag gehad met leren. Morgen weer vroeg op #YOLOIk ben terug.![]()
Zeker hard aan het leren voor tentamens nu?quote:Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
neee nog niet week ernaa pasquote:Op maandag 24 juni 2013 20:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeker hard aan het leren voor tentamens nu?quote:![]()
Ik ben terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: