Ja ik dacht dan mis ik hem alsnog maar neequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
ik zag jou zo posten: lapo?
en daarna zo van oh
lol.
ja, maar wat voor vogels zijn het dan? Van die tropische ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook niks met vogels daarom is het saai
zag je die bilspleet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
agressieve kat is agressief
hij is gewoon speelsquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
agressieve kat is agressief
hihihihiquote:
ja en pinguins enzo die zijn dan wel leuk maar je hebt ook gewoon standaard dingen zoals eendenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar wat voor vogels zijn het dan? Van die tropische ofzo?
eendenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en pinguins enzo die zijn dan wel leuk maar je hebt ook gewoon standaard dingen zoals eenden
Nou, vind het best ver gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is gewoon speels
[..]
hihihihi
ja en er is geen reet te doen hier verderquote:
hahahaha. ik ga altijd met mn hond van de glijbaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en er is geen reet te doen hier verderdus zijn we maar van de glijbaan afgegaan
wowquote:
half 1 vertrekken we weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha. ik ga altijd met mn hond van de glijbaan
wanneer gaan jullie terug dan?
Oh nog een uurquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
half 1 vertrekken we weer
quote:
Oke ik stop!quote:
Ja ik snap het hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry maar zonder wifi duurt laden echt lang
arme poekiequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb school EN werk hoor
ik moet erheen fietsen om naar mn rooster te kijken. dat is gewoon kut.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb school EN werk hoor
quote:
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet erheen fietsen om naar mn rooster te kijken. dat is gewoon kut.
doen ze dat bij jullie niet op plaza?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet erheen fietsen om naar mn rooster te kijken. dat is gewoon kut.
neequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doen ze dat bij jullie niet op plaza?
hier ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doen ze dat bij jullie niet op plaza?
Liefquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit nu echt de hele tijd kattengifjes te kijken
Voel me wel een beetje vrouwelijk nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
nou enquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje vrouwelijk nu
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vrouwelijke in de man moet ook af en toe eens naar voren komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel me wel een beetje vrouwelijk nu
Ja ik kan er wel in enzo maar er staat verder nietsquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohplaza is vet handig als je niet geblokkeerd wordt
Het internet staat vol katjes, dus dat gebeurd vrij vaakquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het vrouwelijke in de man moet ook af en toe eens naar voren komen.
ja bij mij staat mijn rooster erinquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik kan er wel in enzo maar er staat verder niets
Trouwens is het erg als wij naar poesjes kijken nee toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het internet staat vol katjes, dus dat gebeurd vrij vaak
Elke (hetero) man doet dat toch ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Trouwens is het erg als wij naar poesjes kijken nee toch?
Ja daaromquote:
Wenie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke (hetero) man doet dat toch ?
Was gisteren al zo stalkertjequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja controleren of mn quote er al in stond.
5 keerquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja controleren of mn quote er al in stond.
Niet zeuren danquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
best koud in een tshirtmaar geen zin om een trui te pakken
ook zo luiquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
best koud in een tshirtmaar geen zin om een trui te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
je moet wat te zeuren hebbenquote:
ja echt wel. luiaards wijquote:
vast welquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elke (hetero) man doet dat toch ?
ik ook nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik had niet eens de moeite om mn haar te doen voordat ik naar beneden ging
zooooo populairquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef JRRY het volgende:
shit ik word gespamt op whatsapp 80 nieuwe berichten.
ik heb bijna nooit een whatsappquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef JRRY het volgende:
shit ik word gespamt op whatsapp 80 nieuwe berichten.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit een whatsapp
ja is wel handig, alleen gebruik het nauwelijks eigenlijkquote:
haihamerquote:
kei leuk zeggquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef JRRY het volgende:
oh k zie het al, ben ook toegevoegd aan een of ander groepsgesprek
ik ook hoar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik whatsapp alleen met coole mensen
ik las hoerquote:
echt nietquote:
ja een kwartier heen en terug. dus totaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
helemaal fietsen, wel 100 kilometer.
Geweldig tuurlijk dit is een van mn favoos van het album, ik luister t album nonstop op spot.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
jer wat vind je van deze? ik lees wel als ik terug ben.
Ja ik vind hem ook best wel leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geweldig tuurlijk dit is een van mn favoos van het album, ik luister t album nonstop op spot.
Beam Me Up is ook tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook best wel leuk
hahaahquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor
Zo grappig.. Al die amerikanen hier aan de turkse pizza's!
Amerikanen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hoor
Zo grappig.. Al die amerikanen hier aan de turkse pizza's!
Nah...quote:
jaquote:
WAAARquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
jer, ik zat op de fiets, en ik hoorde bug a boo
Maar waarom dequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
jer, ik zat op de fiets, en ik hoorde bug a boo
Ah ik krijg dan ook zo'n rot gevoel. Vooral als mensen gewoon hardop gaan zeggen dat ze het kut vinden enzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet huilen omdat ze zijn excursie niet leuk vonden, ik vond hem zo zielig weglopen net
Ik ben raar
op qmusic. Vanaf zondag draaien ze 90's top 500 ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
WAAAR
OMG so old and still living
ik hoorde hem laatst ook in de PRO (of was het footlocker), de LIVE versie
Ik ook ik heb ook altijd medelijden met mensen die iets 'leuks' organiseren en het wordt maar niks enzo haha of als een winkel net open is en alweer failliet gaat omdat er niemand komtquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ik krijg dan ook zo'n rot gevoel. Vooral als mensen gewoon hardop gaan zeggen dat ze het kut vinden enzo
Nee gewoon, verbaasdheid. eigenlijk wilde ik een andere doen maar wist niet welkequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar waarom desmiley
Oorgasme toch.
Ohja Bug A Boo is nog 90's he,quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
op qmusic. Vanaf zondag draaien ze 90's top 500 ofzo
hoezoquote:
Ja dat zeiden ze ook en ik vind het zo zieligquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ik krijg dan ook zo'n rot gevoel. Vooral als mensen gewoon hardop gaan zeggen dat ze het kut vinden enzo
Ja zo zieligquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook ik heb ook altijd medelijden met mensen die iets 'leuks' organiseren en het wordt maar niks enzo haha of als een winkel net open is en alweer failliet gaat omdat er niemand komt![]()
Als vrienden dat dan doen van me spreek ik ze wel aan hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook en ik vind het zo zielig
hahahaahquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij hoort ze op de radio ik noooit.
hoe moet je nu naar huis dan. met de bus ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik sta in Dieren, trein rijdt niet meer verder
Wtf waaromquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik sta in Dieren, trein rijdt niet meer verder
ja maar ik heb zo'n brok in mijn keel dat als ik wat zeg ik in janken uitbarstquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Als vrienden dat dan doen van me spreek ik ze wel aan hoor
Oh zo erg heb ik het dan weer niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik heb zo'n brok in mijn keel dat als ik wat zeg ik in janken uitbarst
ja maar ik heb ook een gevoelige week nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zo erg heb ik het dan weer niet.
oh fijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook een gevoelige week nu
ochochquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook een gevoelige week nu
Ja ik lees het nu op ns.nlquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kapotte spoorbrug bij Zutphen:')
awwwquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alles en iedereen is zielig nu
hmmquote:
dats kutquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kapotte spoorbrug bij Zutphen:')
waarom.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fijne legjepiemelrechtsdonderdag iedereen
naaawhquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vanaf nu heb ik een kutdag
beter dan dat je bitchmode aangaatquote:
Wordt je gepest door de NSquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vanaf nu heb ik een kutdag
Ik heb geeneens een bitchmodequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beter dan dat je bitchmode aangaat
kut ns, kut valentijnsgezeik. "Moet je niet weet eens achter de dames aan?"quote:
elke vrouw heeft diequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een bitchmode
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een bitchmode
ja gaat welquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef JRRY het volgende:
omg sof ik heb deze gestemd in de top 10 voor die qmusic week.
ns kan er niks aan doen dat ie opeens kapot gaat hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kut ns, kut valentijnsgezeik. "Moet je niet weet eens achter de dames aan?"
fuck off
jaa inderdaad ik heb nooit problemen met ns. alleen als er sneeuw ligt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ns kan er niks aan doen dat ie opeens kapot gaat hoor.
altijd maar dat gehaat op de ns.
prorail dan. Geen bus geregeld of wat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ns kan er niks aan doen dat ie opeens kapot gaat hoor.
altijd maar dat gehaat op de ns.
dat moet connexxion doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prorail dan. Geen bus geregeld of wat.
moet de ns/proeail wel communicerenquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ben ik te lief voor
Ja heel dicht op elkaar en alles enzo. Moet extra hard voor geregeld wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat mensen altijd maar de NS de schuld gevenNatuurlijk kunnen ze bij sneeuw er wat aan doen, maar ze sturen ook al een mailtje met mededeling dat aangepaste dienstregeling geldt dus ze doen er wel wat aan. En Nederland heeft gewoon een belachelijk groot spoorwegennet in verhouding met andere landen.
Ja iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja heel dicht op elkaar en alles enzo. Moet extra hard voor geregeld worden
ik ben geïrriteerd, laat mij een zondebok kiezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
Ik snap niet dat mensen altijd maar de NS de schuld gevenNatuurlijk kunnen ze bij sneeuw er wat aan doen, maar ze sturen ook al een mailtje met mededeling dat aangepaste dienstregeling geldt dus ze doen er wel wat aan. En Nederland heeft gewoon een belachelijk groot spoorwegennet in verhouding met andere landen.
ja oke, maar is zielig voor mensen van de NS die altijd de schuld krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben geïrriteerd, laat mij een zondebok kiezen
Arme mensen van NSquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar is zielig voor mensen van de NS die altijd de schuld krijgen.
het is ook prorailquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke, maar is zielig voor mensen van de NS die altijd de schuld krijgen.
okee ook zielig voor henquote:
ajbquote:
fb Open laten staan :pquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:01 schreef supersof het volgende:
huh zo'n gast op fb een status
i am gayvast een grap
denk het ook jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fb Open laten staan :p
Moet te doen zijn allemaalquote:
wowquote:
Ja ach. het hoeft ook allemaal niet in 1 jaarquote:
Nee, maar alleen die Siberische reis is al 20.000 ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach. het hoeft ook allemaal niet in 1 jaar
quote:
hm nee hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar alleen die Siberische reis is al 20.000 ofzo
echt?!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hm nee hoorhaal er maar een 0 vanaf
De trein instappen richting Zeelandquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Wat zou je doen als je wist dat je morgen dood zou gaan?
Naar mijn nichtje in eindhoven gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Met visa voor bepaalde landen 1300 euroquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar mijn nichtje in eindhoven gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaahhaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
coke snuivenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
iedereen die ik waardeer dat vertellenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
ja i know, hij kwam opeens in me opquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De trein instappen richting Zeeland
Nee ik heb echt geen ideeDat vind ik dus wel een kutvraag
Dan heeft het ook geen zin meer om spectaculaire dingen te doen. Is anders als je zegt: wat als je nog een maand hebt ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja i know, hij kwam opeens in me op
ja maar stel je krijgt vandaag te horen je gaat morgen dood dan kan je wel het belangrijkste doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin meer om spectaculaire dingen te doen. Is anders als je zegt: wat als je nog een maand hebt ofzo.
Dan is het belangrijkste je familie/vrienden/geliefde etc. etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar stel je krijgt vandaag te horen je gaat morgen dood dan kan je wel het belangrijkste doen
Sorry hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het belangrijkste je familie/vrienden/geliefde etc. etc.
Maar we hadden net een vrolijk onderwerp ja
even naar Australië gaan lukt dan niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar stel je krijgt vandaag te horen je gaat morgen dood dan kan je wel het belangrijkste doen
6. Als je er 7 eet krijg je aids.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:12 schreef supersof het volgende:
hoeveel koekjes mag je op een dag eten?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6. Als je er 7 eet krijg je aids.
aid by googlequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6. Als je er 7 eet krijg je aids.
alsof dat belangrijker is dan je familiequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even naar Australië gaan lukt dan niet meer
New Zealand, prachtigquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou omdat Sof altijd van die interessante levensvragen stelt ga ik er ook eens 1 voorleggen![]()
Als er nog maar 1 land op de wereld is wat je mag zien, naar welk land ga je dan?
Duitslandquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Nou omdat Sof altijd van die interessante levensvragen stelt ga ik er ook eens 1 voorleggen![]()
Als er nog maar 1 land op de wereld is wat je mag zien, naar welk land ga je dan?
Hoezo Duitsland?quote:
Mijn vragen zijn gewoon goede gespreksonderwerpen. Meestal dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
ik had het over de "spectaculaire dingen"quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof dat belangrijker is dan je familie
Maar allerlei andere fascinerende landen over de hele wereld interesseren je minder als Duitsland?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat dat een land is waar ik graag heen wil
Ja net als dat kind van Tom Cruise. walgelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
En gisteren in de stad zag ik een jongetje van drie of iets dergelijks en die had van die uggs aanEn die moeder supertrash paardrijlaarzen
Ja, maar sowieso jongens die uggs dragen, en meisjes eigenlijk ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja net als dat kind van Tom Cruise. walgelijk
Inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso jongens die uggs dragen, en meisjes eigenlijk ook.
Maar al zo jong verpesten
Ja het zijn sloffenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaadvreselijke schoenen
naja je mag het eigenlijk geen schoenen noemen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UggsMeisjes met vans of allstars
jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh ben jij er zo eentje?
capuchon alluszquote:
Sowieso.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso.
Meisjes die Ellen Page heten
Zijn er nog best veel op fbquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso.
Meisjes die Ellen Page heten
Zo vetquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:19 schreef supersof het volgende:
En gisteren in de stad zag ik een jongetje van drie of iets dergelijks en die had van die uggs aanEn die moeder supertrash paardrijlaarzen
Ik vind pumps leukerquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UggsMeisjes met vans of allstars
Of Taylor Momsenquote:
Gadver pumpsquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind pumps leuker![]()
Maar All Stars en Vans zijn bij sommigen ook wel leuk
pumps, meehhhquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind pumps leuker![]()
Maar All Stars en Vans zijn bij sommigen ook wel leuk
Ordinair.quote:
kapotquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Taylor Momsen
met muts.
[ afbeelding ]
Rawr.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, dankjewel voor die katjes, dankje
Huh bij mij niet?quote:
OMG JERquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar kleine jongentjes met UGGS![]()
Ik had zelf ook bijna UGGS gekocht.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar kleine jongentjes met UGGS![]()
Ik had zelf ook bijna UGGS gekocht.
zal er vast wel op kunnen lopen, maar ze zijn lelijkquote:
Oke gewoon knalrode dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
zal er vast wel op kunnen lopen, maar ze zijn lelijk
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ikweet maar een vriend van mij had ook UGGS.
Ik vond het wel stoer.
Nah. Ik loop liever gewoon op platte schoenen, anders moet je zo langzaam lopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke gewoon knalrode dan?Die zijn ook leuk
Oh het leek niet zoquote:
Oke ik weet nu ongeveer op welk type vrouw jij valtquote:
Als je netjes en stijlvol loopt alsop een catwalk maakt het toch niet meer uit als je sloom looptquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah. Ik loop liever gewoon op platte schoenen, anders moet je zo langzaam lopen
Watdan geef voorbeeld?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke ik weet nu ongeveer op welk type vrouw jij valt
Ik haat langzaam lopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je netjes en stijlvol loopt alsop een catwalk maakt het toch niet meer uit als je sloom loopt
Nou iemand die er classy bijloopt. elegant. althans ik noem dat ook vaak ordinair. Hoge hakken.stijl haar. make-up, enorm strakke broek zodat je maar goed genoeg haar kont zietquote:
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar allerlei andere fascinerende landen over de hele wereld interesseren je minder als Duitsland?
Alleen prom heeft het gezegd hoor. En die is nu weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
jezus Sof hoe vaak moetj e het horen zeghou eens op met die gifs.
Waarom dan?quote:
Dat is niet ordinair, ordinair zijn meisjes die zich ordinair gedragen en teveel make-up hebben en dik en vet zijn maar toch proberen er knap uit te zien. Wat ze dus niet lukt. Hoewel veel vmbo-jongens hier wel op vallen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou iemand die er classy bijloopt. elegant. althans ik noem dat ook vaak ordinair. Hoge hakken.stijl haar. make-up, enorm strakke broek zodat je maar goed genoeg haar kont ziet![]()
nagels netjes gelakt etc etc. beetje tutterig
Maar voor de rest heb ik gelijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is niet ordinair, ordinair zijn meisjes die zich ordinair gedragen en teveel make-up hebben en dik en vet zijn maar toch proberen er knap uit te zien. Wat ze dus niet lukt. Hoewel veel vmbo-jongens hier wel op vallen.
Oja stijl haar mag ook een enorme bos krullen zijn hoor net als Beyoncequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou iemand die er classy bijloopt. elegant. althans ik noem dat ook vaak ordinair. Hoge hakken.stijl haar. make-up, enorm strakke broek zodat je maar goed genoeg haar kont ziet![]()
nagels netjes gelakt etc etc. beetje tutterig
jij valt op boeren trienen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Ja dacht ik alok echt compleet tegenovergestelde smaak dan ik heb dus
jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij valt op boeren trienen?
Nou als dat het tegenovergestelde van classy isquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Genoeg stoere en stijlvolle meisjes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als dat het tegenovergestelde van classy is![]()
Nee ik val op stoer, sportief. gewoon casual. muts op, natuurlijke uitstraling zonder teveel make-up. geen hakken maar liever sportschoenen of Vans inderdaad.
Ja maar geen huppelkutjes die dus 1,5 uur voor de spiegel staanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Genoeg stoere en stijlvolle meisjes.
stijlvol is voor iedereen andersquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar geen huppelkutjes die dus 1,5 uur voor de spiegel staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |