Ja ik dacht dan mis ik hem alsnog maar neequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
ik zag jou zo posten: lapo?
en daarna zo van oh
lol.
ja, maar wat voor vogels zijn het dan? Van die tropische ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook niks met vogels daarom is het saai
zag je die bilspleet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
agressieve kat is agressief
hij is gewoon speelsquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
agressieve kat is agressief
hihihihiquote:
ja en pinguins enzo die zijn dan wel leuk maar je hebt ook gewoon standaard dingen zoals eendenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar wat voor vogels zijn het dan? Van die tropische ofzo?
eendenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en pinguins enzo die zijn dan wel leuk maar je hebt ook gewoon standaard dingen zoals eenden
Nou, vind het best ver gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is gewoon speels
[..]
hihihihi
ja en er is geen reet te doen hier verderquote:
hahahaha. ik ga altijd met mn hond van de glijbaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en er is geen reet te doen hier verderdus zijn we maar van de glijbaan afgegaan
wowquote:
half 1 vertrekken we weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha. ik ga altijd met mn hond van de glijbaan
wanneer gaan jullie terug dan?
Oh nog een uurquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
half 1 vertrekken we weer
quote:
Oke ik stop!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |