Oh,, kreeg ik er 2 vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
Gister Galleon gedaan met mijn priest.
Ik kreeg alleen een bag met 28g. :"(
Het is op zich hetzelfde. Als je een item ziet wat 'binds on pick up' heeft dan wordt het dus soulbound als jij het oppakt (en niet pas als je het equipped, zoals bij binds on equip). En dat betekent domweg dat niemand anders het meer kan equippen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is het verschil tussen binds when picked up of soulbound?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:41 schreef Evertjan het volgende:
op onze server verkopen ze golden challengemodes voor 200k gold
Klopt, het verschilt wat erin zit. Er is ook nog een epic rep item en soms zit er zowel blauw als epic in zo'n kist.quote:
Het is geen instance he :p en het zijn grote goude kisten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:16 schreef Xetran het volgende:
Ik heb ook twee van die dingen, maar die hele dungeon afgespeurd en niks gevonden. Hier verkopen ze trouwens pvp boosts, tot rond de 2k usd. Wel goeie business, met een hele grote playerbase uit UAE
Ik zei ook dungeon? Ik weet, ik las op wowhead iets met dat je beter revered kon zijn. iig werd ik na een tijdje een beetje gek van het lopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 03:09 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Het is geen instance he :p en het zijn grote goude kisten.
Dacht dat dungeon / instance het zelfde waren :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 03:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zei ook dungeon? Ik weet, ik las op wowhead iets met dat je beter revered kon zijn. iig werd ik na een tijdje een beetje gek van het lopen
Heb zelf een aantal keer zo'n key gevonden maar de chest was altijd goed bereikbaar, had hem binnen 1 minuut altijd wel gevonden. En het is geen dungeon/instance, het is gewoon een gebouw in dat gebiedquote:Op woensdag 20 februari 2013 03:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik zei ook dungeon? Ik weet, ik las op wowhead iets met dat je beter revered kon zijn. iig werd ik na een tijdje een beetje gek van het lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |