Waar zijn die donates precies voor dan? Ik zal wel wat gemist hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 01:48 schreef ZodiaX het volgende:
En bam,....weer een donatie van amhai naar Sodapoppin, van $7000
Edit: En het gaat maar omhoog.
[ afbeelding ]
Geen speciale reden, eerder draaide men advertisements op twitch tv voor wat geld, maar nu werkt men voornamelijk met donaties, meestal een paar dollars van verschillende mensen.quote:Op maandag 11 februari 2013 02:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Waar zijn die donates precies voor dan? Ik zal wel wat gemist hebben.
Wacht maar tot 20u, dan is het helemaal druk in trade.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:45 schreef Silmarwen het volgende:
Zo getransferred naar Draenor. Tis druk daar. O.o
Wat een idioot.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:57 schreef TwyLight het volgende:
http://www.twitch.tv/nosleeptv
Kijk deze gast![]()
layed?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand begint ineens tegen mij te whisperen. Complete role play. Fabulous Sorilea, I layed my eyes on you today in Ironforge. Blabla!
W.T.F.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Laid! Whatever!![]()
Snap niet wie die persoon is! Maar vindt het wel hilarisch!
Hij: Sweet Sorilea, where are you from, dare I ask
Ik: I come from this small, flat country. With the tullips and the wooden shoes. With the windmills and his farmers. Called the Netherlands. So where does my 2 ftt small gnome live?
Hij: Yay. I come from an equally, flat country. Not far away from Holland. Yet a lot of pigs roam free and beer flows like rivers. It is the land of Denmark.
Ik lig in een deuk hiero!![]()
![]()
Sylvanas is naar mijn weten toch echt een PvP server!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet naar een RP server gegaan bent?'Vroeger' maakte ik dit soort dingen wekelijks mee op Ravenholdt namelijk
Lijkt meer op PVPRPquote:Op maandag 11 februari 2013 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Sylvanas is naar mijn weten toch echt een PvP server!
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yay, exalted met Golden Lotus! Ik heel enthousiast naar de vendor om de mounts te halen. Ik dacht serieus ( vanaf moment dat ik GL rep ging levelen ) dat de exalted mounts flying mounts waren. Ik koop ze dus allemaal, en ze komen in mn collectie. Ik spring er bij een op de rug, en spring vervolgens naar beneden omdat ik ervan uitging dat hij toch zou vliegen. Maar nee hoor, ik donderde naar beneden xD Voordeel : m'n mage die rep op revered heeft kan de mounts al wel gebruiken dus dat is handigNu de Celestials dan maar levelen!
Dat ken ikquote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef lifeblind het volgende:
Wat ook zo leuk is, ergens op een hoge berg of hoog gebouw je flying mount mounten, en dan nèt iets te vroeg al naar voren lopen en op spatie drukkenHoe vaak ik daardoor al niet de afgrond ingestort ben is niet meer te tellen ondertussen
Ik heb vaker dat ik vlieg en dan op autorun wil, maar per ongeluk de knop ernaast druk... En dat is een spell... En dan val je ineens een paar honderd feet naar beneden... *splat*quote:Op maandag 11 februari 2013 15:44 schreef lifeblind het volgende:
Wat ook zo leuk is, ergens op een hoge berg of hoog gebouw je flying mount mounten, en dan nèt iets te vroeg al naar voren lopen en op spatie drukkenHoe vaak ik daardoor al niet de afgrond ingestort ben is niet meer te tellen ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |