Haha idd echt kutquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Mooi als er op dat moment reclame bezig is.
[..]
Dat is het ergste he? Als je met iemands hulp precies hetzelfde doet en het opeens wel lukt. Dan heb ik echt het idee, dat zij denken, dat ik niet helemaal 100 ben.
Had bij 't tankstation altijd zo'n kerel die vroeg om z'n BH'tjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Studeur het volgende:
net zo'n pakje gehaald die je uit kunt schuiven:
[ afbeelding ]
Wat kan ik me daar lang mee vermaken zeg
haha, dit wordt mn nieuwe merk, goedkoop (4,80), uitschuifpakjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had bij 't tankstation altijd zo'n kerel die vroeg om z'n BH'tje
Zet bij messages: "Blijf godverdomme met je gore poten van mijn peuken af! Gr gr"quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
dat vakje zit niet op mijn pakjequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zet bij messages: "Blijf godverdomme met je gore poten van mijn peuken af! Gr gr"
Ja vond ze ook wel okequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
haha, dit wordt mn nieuwe merk, goedkoop (4,80), uitschuifpakjeen af te korten als BH'tje
oja en ze roken ook best lekker
hommosquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat vakje zit niet op mijn pakje
Wat een slechte "grap"quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had bij 't tankstation altijd zo'n kerel die vroeg om z'n BH'tje
het was ook echt een faalhaas gast die altijd ellenlange lulkoek praat bleef houden over totaal oninteressante dingenquote:
Da's redelijk goedkoop ja. Ik rookte altijd Lucky Strike want die waren een tijdje terug nog 5 euro pp, maar die zijn inmiddels gestegen naar 5,30. En ik heb altijd gezegd: Als ik voor 5 euro geen pakje sigaretten meer kan halen stop ik met roken. Met BH kan ik dus weer ff doorquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vond ze ook wel oke
Is 4,80 tegenwoordig goedkoop, ja?
Toen ik begon met roken kocht ik altijd een pakje Camel met 20 sigaretten voor ¤ 3,50
Haha, heb zelf ook bij een tankstation gewerkt, oersaai werk en altijd de zelfde klanten, waarvan 1 precies zoals jij omschrijft haha!quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
het was ook echt een faalhaas gast die altijd ellenlange lulkoek praat bleef houden over totaal oninteressante dingen
En dan probeer je het weg te lachen, gaat hij bloedserieus door
nicequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
Da's redelijk goedkoop ja. Ik rookte altijd Lucky Strike want die waren een tijdje terug nog 5 euro pp, maar die zijn inmiddels gestegen naar 5,30. En ik heb altijd gezegd: Als ik voor 5 euro geen pakje sigaretten meer kan halen stop ik met roken. Met BH kan ik dus weer ff door
Er zitten altijd klapjosti's tussen waarvan je elke shift hoopt dat ze vandaag eens níét langs zullen komenquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Haha, heb zelf ook bij een tankstation gewerkt, oersaai werk en altijd de zelfde klanten, waarvan 1 precies zoals jij omschrijft haha!
Welke pomp werk je ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zitten altijd klapjosti's tussen waarvan je elke shift hoopt dat ze vandaag eens níét langs zullen komen
Dat ziet er wel baas uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:17 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalf jaar bij Haan en een half jaar bij Shell. Nu niet meer in de tankstationbranchequote:
Ah zo. Welke branche ben je werkzaam als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anderhalf jaar bij Haan en een half jaar bij Shell. Nu niet meer in de tankstationbranche
Retailquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah zo. Welke branche ben je werkzaam als ik vragen mag ?
Tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
RetailVerkoopmedewerkster.
In september weer studeren en dan wss weer terug naar de tankstations aangezien dat handig is met 's avonds uren maken enzo.
Maar nu ga ik echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |