Ik heb dat te vaak gedaan denk ik, koude pizza vind ik zo goorquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, maar dan gaat de sla enzo naar de kloten![]()
Pizza uit de koelkast is ook lekker, als 't niks is kan het nog altijd de magnetron in
heul niet, zei toch dat ik de laatste aflevering van widm 2012 aant kijken wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:54 schreef Midnight_snack het volgende:
Moira ligt met haar wang op haar laptop
Ik zou eigenlijk eens een keer zelf pizza moeten bakkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik heb dat te vaak gedaan denk ik, koude pizza vind ik zo goor
quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:54 schreef Midnight_snack het volgende:
Moira ligt met haar wang op haar laptop
chillste kandidaat eruitquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
heul niet, zei toch dat ik de laatste aflevering van widm 2012 aant kijken was
ja bij die van dit jaar jaquote:
ooh, ik denk nog steeds dat het nu 2012 isquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja bij die van dit jaar jamaar ben nu de mollenstreken van Anne-Marie van vorig jaar aant kijken
Zarayda is dit jaar de mol *denk ik of Paulien*quote:Op donderdag 7 februari 2013 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja bij die van dit jaar jamaar ben nu de mollenstreken van Anne-Marie van vorig jaar aant kijken
quote:Op donderdag 7 februari 2013 03:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ooh, ik denk nog steeds dat het nu 2012 is
Ohh da's ook goei voer jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet pitabroodjes met kaas. Jummie!
Sowieso Zarayda niet, de regie zou een mol zich echt niet zo laten gedragen. Ik denk Kees of Paulienquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zarayda is dit jaar de mol *denk ik of Paulien*
watquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso Zarayda niet, de regie zou een mol zich echt niet zo laten gedragen. Ik denk Kees of Paulien
Ja naja ik denk steeds bij de mol aan Zarayda maar ik vergeet Paulien steeds. Denk toch meer Paulien nu ik beter nadenkquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso Zarayda niet, de regie zou een mol zich echt niet zo laten gedragen. Ik denk Kees of Paulien
Misschien is het wel Daniëlquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik denk steeds bij de mol aan Zarayda maar ik vergeet Paulien steeds. Denk toch meer Paulien nu ik beter nadenk
Stukje lopen kan altijd wel prettig zijn idd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 03:06 schreef OllieWilliams het volgende:
joint is groter geworden dan ik had verwachtGaat nog een lange avond worden
Even een rondje lopen door de buurt, vind ik altijd fijn om te doen en soms kom je andere studenten tegen die ook een beetje van de groene kruiden zitten te genieten
Hier ook ja, wil eigenlijk ook naar bed dus dat komt wel goed uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Stukje lopen kan altijd wel prettig zijn idd.
Mijn spliff slaat ook hier best wel hard in btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |