PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
4-5-1, 4-3-2-1 en 4-1-2-1-2 vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ja maar je zal vast toch wel een voorkeur hebben voor 1/2/3 opstellingen?
probeer hem eens als linker-CM als dat kan i.v.m chemistryquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
Sissoko valt zwaar tegen als middelste CM in 4-3-2-1, ik moet hem aan de praat krijgen of een vervanger zoeken
Rechter kan welquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer hem eens als linker-CM als dat kan i.v.m chemistry
mm, daar vond ik hem ook tegenvallen, maar je kunt het proberen.quote:
Denk dat hij aardig wat geld krijgt voor zijn filmpjes en alle reclame die hij maakt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Virgingaming geeft KSI gewoon een snoepreisje naar Las Vegas cadeauDie vent kan nooit uit zichzelf dat ticket verdienen
Ja triest, die gier heeft genoeg om dat te betalenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Virgingaming geeft KSI gewoon een snoepreisje naar Las Vegas cadeauDie vent kan nooit uit zichzelf dat ticket verdienen
Echt zo'n nep filmpjequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Klopt, maar dan nog krijgt ie dat gewoonquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Denk dat hij aardig wat geld krijgt voor zijn filmpjes en alle reclame die hij maakt.
Daarnaast is het maar hoe jet het bekijkt. Je kan ook zeggen dat hij het wel zelf verdient heeft door zoveel reclame voor Virgin gaming te maken.
Dit. Dat ie weer normale Fifa filmpjes gaat maken en kapt met de domme lolbroek uit te hangen. Zijn broertje maakt nu ten minste toffe filmpjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja triest, die gier heeft genoeg om dat te betalen
2 aanraders, IF Paulinho en IF Filipequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
wil alleen wel Marcelo of IF Filipe Luis en Paulinho IF misschien...
[ afbeelding ]
Ja is gewoon afgesproken werk. Hij heeft toen die shit ook niet gelivestreamd toen hij won, alleen een toernooitable laten zienquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Echt zo'n nep filmpjeineens kan KSI niet meer verdedigen en loopt ie weg zodat die gast kan scoren. En dan die gemaakte celebrations
CSG is veel leuker
dankjequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 aanraders, IF Paulinho en IF Filipe
Ja niet echt, want ik speel niet echt op headingquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje
als je er nog wat aan hebt; IF Klose kopt ALLES, geen Felipe Santana/Ogbonna/Dede/iemand anders die hem in de weg kan staan
pacehoerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet echt, want ik speel niet echt op heading
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
pacehoerSweathoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Diarra van Real is fucking duur zet daar beter alonso neer ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Peefiee het volgende:
Wat denken jullie hiervan?:
[ afbeelding ]
Wil graag een team met Zlatan en Silva.
Misschien Alonso/Khedira > Diarra, Casilias/Valdes > Lopez ?
Iemand ervaring met 4-2-2-2?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sweathoer
ik sweat niet eens zo heel veel(alhoewel Lucas en Zarate daar wel mooi toe in staat zijn mocht ik tegen iemand met 5atb moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Ik geef vaak gewoon voor op een inrennende Klose, voige potje kopte hij er 1 in de kruising van buiten de 16
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hij kent al die spelers niet joh. Hij zette gisteren ook Porto Hulk in een teamquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Diarra van Real is fucking duur zet daar beter alonso neer ofzo
die wilde ik net noemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kent al die spelers niet joh. Hij zette gisteren ook Porto Hulk in een team
Crossers zijn nog erger dan sweaters..quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik sweat niet eens zo heel veel(alhoewel Lucas en Zarate daar wel mooi toe in staat zijn mocht ik tegen iemand met 5atb moeten). Ik geef vaak gewoon voor op een inrennende Klose, voige potje kopte hij er 1 in de kruising van buiten de 16
Nu je Hulk noemt. Hoe fucking vet zou het zijn als Hulk na de zomerstop in de eerste wedstrijd gelijk een hattrick maakt. EA moet hem dan een groene IF kaart geven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
dan ga ik wel sweaten, is ook mogelijk. Verder is Klose goed aanspeelpunt die kan combineren, vasthouden en draaien + schieten. gr gr x Joachim Löwquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Crossers zijn nog erger dan sweaters..
Excuses dat ik er niet zoveel verstand van heb als sommige hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zomerstop? Winterstop bedoel je? En ik denk niet dat ze dat doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nu je Hulk noemt. Hoe fucking vet zou het zijn als Hulk na de zomerstop in de eerste wedstrijd gelijk een hattrick maakt. EA moet hem dan een groene IF kaart geven.
Je weet toch wel dat Hulk niet meer bij Porto speeltquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:24 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Excuses dat ik er niet zoveel verstand van heb als sommige hier
Daar is het wel winterstop maar hun competitie is afgelopen daarom dacht ik aan de zomer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zomerstop? Winterstop bedoel je? En ik denk niet dat ze dat doen
[..]
Je weet toch wel dat Hulk niet meer bij Porto speelt
Competitie is niet afgelopen? Spelen voortaan volgens Europese agendaquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:27 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Daar is het wel winterstop maar hun competitie is afgelopen daarom dacht ik aan de zomer.
Ja maar dacht dat er wel een aantal kaartjes op de markt waren van hem bij Porto die niet al te duur zouden zijn, zeker omdat zo goed als niemand met een team uit de Portugese competitie speelt. Maar had het kunnen weten ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zomerstop? Winterstop bedoel je? En ik denk niet dat ze dat doen
[..]
Je weet toch wel dat Hulk niet meer bij Porto speelt
op PS3 was er gister nog eentje... voor 400kquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:28 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat er wel een aantal kaartjes op de markt waren van hem bij Porto die niet al te duur zouden zijn, zeker omdat zo goed als niemand met een team uit de Portugese competitie speelt. Maar had het kunnen weten ja!
Iets teveel van het goede....quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op PS3 was er gister nog eentje... voor 400k
Ik weet niet of Ibra-Benzema gaat werken...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Iets teveel van het goede....![]()
Zit echt te twijfelen dat 4222 team te maken met Ibra.. Veel geld maar wel een aantal bazen in het team
Lijken teveel op elkaar of wat? Het is dat er in Frankrijk niet nog een chille spits rondloopt als je het mij vraagt... Anders was het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ibra-Benzema gaat werken...
Remy is naar mijn mening fantastisch, maar weet ook niet of hij en Benzema een goed duo zijn...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Lijken teveel op elkaar of wat? Het is dat er in Frankrijk niet nog een chille spits rondloopt als je het mij vraagt... Anders was het een stuk makkelijker.
700-900k, maar het liefst zou ik dus Ibra en Thiago silva terugzien.quote:
dat moet wel goed zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Remy is naar mijn mening fantastisch, maar weet ook niet of hij en Benzema een goed duo zijn...
Heb je al je coins gekocht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:34 schreef Peefiee het volgende:
[..]
700-900k, maar het liefst zou ik dus Ibra en Thiago silva terugzien.
Liefst heb ik ook aanvallende spelers met 4-5 star skill move.
SPSSquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
Eerste keer dit schooljaar dat ik alle hoorcolleges op een dag heb gevolgd. MAar liefst van 1 tot 5 school gehad.
Wel gelijk de laatste keer dit blok gelijk dat ik naar hoorcolleges gaWel weer genoeg gedaan voor de komende 6 weken aan hoorcolleges. Verplichte spss uurtje elke week wel genoeg school.
[..]
dat moet wel goed zijn
Netjes bij elkaar gespeeld en zo'n ±300k met fitness kaartjes en contacts inkopen verdiend. Ben der niet zo eenquote:
ja echt, helaas krijgen we er ook een soort van tentamen/opdracht van en daar moet je een voldoende voor halen samen met het statistiek vak waar het bij hoort voor de puntenquote:
Volgens mij krijgen wij dat dit jaar ook nog bij statistiek. Ben wel blij dat ik er al een beetje ervaring mee hebquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt, helaas krijgen we er ook een soort van tentamen/opdracht van en daar moet je een voldoende voor halen samen met het statistiek vak waar het bij hoort voor de punten
Dramatisch programma.
Heb dit blok 3 vakken dat met Spss te maken hebben... Spss, Visio, Rationale, Freemindquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt, helaas krijgen we er ook een soort van tentamen/opdracht van en daar moet je een voldoende voor halen samen met het statistiek vak waar het bij hoort voor de punten
Dramatisch programma.
ahh oke nice, nja als je een beetje redelijk boek erbij hebt moet je er wel uit kunnen komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen wij dat dit jaar ook nog bij statistiek. Ben wel blij dat ik er al een beetje ervaring mee heb
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Heb dit blok 3 vakken dat met Spss te maken hebben... Spss, Visio, Rationale, Freemind![]()
verkoudheidsspel is het af en toe jaquote:
team2; Marcelo vervangen door Alba en Pastore vervangen door Sissoko...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:37 schreef Peefiee het volgende:
Ben een beetje team aan het maken, maar heb bij allemaal zo mijn twijfels:
http://www.futwiz.com/images/shared-squads/pitch-1063171.png
http://www.futwiz.com/images/shared-squads/pitch-1063064.png
Ja ga ik ook wel vanuitquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke nice, nja als je een beetje redelijk boek erbij hebt moet je er wel uit kunnen komen.
Welke opleiding deed je btw ook alweer? Bedrijfseconomie zeker?
Denk dat ik volgend schooljaar maar ga proberen een economische studie aan ERasmus erbij te doen, wordt wel grappig 2 studies tegelijk op 2 verschillende universiteiten danMaarja kan ik eerst zomervakantie gaan verspillen aan een wiskunde cursus
Dit iddquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkoudheidsspel is het af en toe ja
ah oke lastigquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ga ik ook wel vanuit
Ja BedrijfseconomieWat doe jij nu dan? En waarom 2 studies naast elkaar doen dan op 2 verschillende uni's? Verveel je je zo
?
Rechten kan je ook doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah oke lastigPsychologie. Ja zeker, en Leiden biedt voor zover ik weet geen goede economische studie aan. En om er nou sociologie/filosofie of iets dergelijks naast te doen lijkt me ook niet al te nuttig.
Oke, ja lijkt me ook wel veel van hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah oke lastigPsychologie. Ja zeker, en Leiden biedt voor zover ik weet geen goede economische studie aan. En om er nou sociologie/filosofie of iets dergelijks naast te doen lijkt me ook niet al te nuttig.
Zo kom ik dichterbij vdm dan goed voor een mens is.quote:
1 pasquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ja lijkt me ook wel veel van hetzelfdeWelk jaar zit je nu dan?
Heeft fifa ook andere dingen dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef BDIL het volgende:
Af en toe ? Speel divisie 1 maar met een normaal gold team en het enige wat je tegenkomt is dit: pace teams, sweaty goals, achterin rondtikken / tijdrekken, lucky rebounds en kluts ballen die je tegenstander meekrijgt
Flikkers die elke replay bekijken en filmpjes na de wedstrijd, sommige sturen nog berichten ...quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heeft fifa ook andere dingen dan?
ohja. en gasten die al die shit voor de wedstrijd kijken, zo irritant als je er net voor gaat zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Flikkers die elke replay bekijken en filmpjes na de wedstrijd, sommige sturen nog berichten ...
Ah oke, ja ik zit er ook weleens over na te denken om er iets naast te doen, maar ik zie dan echt op tegen de dubbele tentamenwekenquote:
hahah ja dan kan het wel te worden. Maar opzich als je maar 1x collegegeld hoeft te betalen lijkt mij het wel het proberen waard toch. Niks te verliezen, gewoon zorgen dat je eerste opleiding je hoofdopleiding blijft. En dan maar kijken of je er uberhaupt iets van bakt bij de 2e opleiding.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik zit er ook weleens over na te denken om er iets naast te doen, maar ik zie dan echt op tegen de dubbele tentamenweken
Ik ga mijn master fiscaal recht en fiscale economie doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik zit er ook weleens over na te denken om er iets naast te doen, maar ik zie dan echt op tegen de dubbele tentamenweken
Ja ach, ik denk dat ik BE bachelor eerst maar afmaak, kan ik altijd nog 2 masters gaan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ja dan kan het wel te worden. Maar opzich als je maar 1x collegegeld hoeft te betalen lijkt mij het wel het proberen waard toch. Niks te verliezen, gewoon zorgen dat je eerste opleiding je hoofdopleiding blijft. En dan maar kijken of je er uberhaupt iets van bakt bij de 2e opleiding.
Haha dit dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga mijn master fiscaal recht en fiscale economie doen
Of ja, dat ben ik nu van plan dat is natuurlijk geen garantie ergens voor moet eerst mijn P maar is halen
Ja ach, ik weet nu ook nog helemaal niet wat 2 masters doen met je positie op de arbeidsmarkt doet. Kijk het nog allemaal wel aan, maar wil sowieso wel 2 jaar aan me master bestedenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ach, ik denk dat ik BE bachelor eerst maar afmaak, kan ik altijd nog 2 masters gaan doen
[..]
Haha dit dusMaar dan Marketing en Finance ofzo
en sowieso niet Fiscaal dus
Maar idd, eerst maar zien
Als de economie sterk is doet dat je goed, maar nu is het wel lastig baan vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, ik weet nu ook nog helemaal niet wat 2 masters doen met je positie op de arbeidsmarkt doet. Kijk het nog allemaal wel aan, maar wil sowieso wel 2 jaar aan me master bestedenZo lang mogelijk studeren
Al die dingen die je noemt zorgen ervoor dat ik niet aan seasons begin.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Flikkers die elke replay bekijken en filmpjes na de wedstrijd, sommige sturen nog berichten ...
Bedoel je FUT seasons of normale seasons?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al die dingen die je noemt zorgen ervoor dat ik niet aan seasons begin.
FUT seasons. Normale seasons doe ik overigens ook niet, als ik geen FUT speel dan doe ik career mode of 2vs2 met een paar uit ons dorp (o.a. mijn broer)quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoel je FUT seasons of normale seasons?
Wtf? Verkeerd ingevuld?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:02 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Check die sprintspeed dan!
Ja, lijkt me wel. En nee, dit is FLUTWIZ.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf? Verkeerd ingevuld?
En is dat de layout van je site?
Ohja kloptquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als de economie sterk is doet dat je goed, maar nu is het wel lastig baan vindenHaha ja die tijd heb ik helaas al gehad
@ Poker, is 2de studie op de erasmus niet te zwaar? Want je moet dan P toch in 1 jaar halen?
Waarom 4321? Neem dan 4222 met balotelli en pato als CAMquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een Serie A 4-3-2-1 uitgebalanceerd team maken met genoeg pace +
skill en low budget?
Robinho Pato Palacioquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een Serie A 4-3-2-1 uitgebalanceerd team maken met genoeg pace +
skill en low budget?
Geen Abate, Noncerino en Lamela ?cquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Robinho Pato Palacio
Marchisio De Rossi Vidal
Armero Chiellini Ogbonna Lichtsteiner
Marchetti
Zo
Goeijen CAM's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waarom 4321? Neem dan 4222 met balotelli en pato als CAM
Zou er weer een gltich zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
WTF is er aan de hand joh, al 2de potje van de 5 vandaag waarbij op het moment dat ik achter kom de tegenstander quitScheelt mij wel een loss, maar is toch wel apart
Andere 3 1 gelijk 2 gewonnen overigens
Je kan Nocerino nemen ipv de Rossi. Lamela is wat minder pace maar meer skill, eigen keuze. Ik prefereer Lichtsteiner over Abatequote:
JA DAN MOET JE HET NIET AAN EEN ANDER VRAGEN HE KUTquote:
Ik heb geen idee, maar als deze ook in mijn voordeel is doen ze maar lekkerquote:
Zo was die vorige glitch met die 2e controller ook..dan duurde iedere wedstrijd tot de 1e goal..Dat is echt niet leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar als deze ook in mijn voordeel is doen ze maar lekker
Iedereen die hier om hulp komt vragen weet het vervolgens toch zelf beterquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JA DAN MOET JE HET NIET AAN EEN ANDER VRAGEN HE KUT
Nee klopt, maar dit waren dan ook nog wedstrijden tegen mensen waar ik gewoon beter was en dat je dan gefrustreerd raakt dat je op verliezen staat. Als je dan iig geen loss krijgt is dat wel goed voor je moodquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo was die vorige glitch met die 2e controller ook..dan duurde iedere wedstrijd tot de 1e goal..Dat is echt niet leuk.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JA DAN MOET JE HET NIET AAN EEN ANDER VRAGEN HE KUT
zie link, 10 min voor je verpestquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:23 schreef BDIL het volgende:
[..]Bedoelde als in waarom niet hun 3 maar iemand anders....
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:23 schreef poker4lifee het volgende:
Bdil zoiets? http://www.futhead.com/fifa/squads/5351068/
Ah oke, wou ook Robinho kiezen maar dacht misschien wordt het dan iets te duur.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:24 schreef BDIL het volgende:
[..]Alleen neem ik denk ik Robinho ipv Giovinco en Bonucci ipv Gamberini
Dan is het goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:23 schreef BDIL het volgende:
[..]Bedoelde als in waarom niet hun 3 maar iemand anders....
Leuke cdm, maar dan wordt het iets te smerigquote:
Gamberini is echt een eindbaas en heeft bazige workrates.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:24 schreef BDIL het volgende:
[..]Alleen neem ik denk ik Robinho ipv Giovinco en Bonucci ipv Gamberini
Zak maar lekker door door door (Prijs)quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Leuke cdm, maar dan wordt het iets te smerig
quote:
Ik heb mijn team al bijna af.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Dat gaat hard, en dat is nog PS3 ook
Even alle xbox prijzen checken
ziet er nice uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn team al bijna af.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn team al bijna af.![]()
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, wel sundquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou dit het moeten worden. IF Balotelli is echt heel duur, dus die laat ik zitten...
quote:
Ja, een mooie SMLENOquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]35k is ook wel heul goedkoop
Hee ben je er nogquote:
Ja, sinds vorige week toen het internet 's middags ineens uitvielquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee ben je er nogIs de lock van je internet af
?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, sinds vorige week toen het internet 's middags ineens uitvielDit ga ik mooi niet vertellen
Vind ik een meevaller, qua prijs. Maar ik denk dat ik zoiezo mijn PS3 nog een jaar gebruik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:17 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-kost-320-euro.dhtml
Herinnert mij aan het feit dat ik weer eens moet bellen voor een afspraakquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:15 schreef Dudeweiser het volgende:
En wie heeft er een afspraak bij de tandarts terwijl hij de eerste drie uur vrij heeft?
Ik moet over 1.5 week naar de mondhygieniste. Ik ben bangquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herinnert mij aan het feit dat ik weer eens moet bellen voor een afspraak
Altijd lente.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet over 1.5 week naar de mondhygieniste. Ik ben bang
Ik ben nog nooit bij een mondhygieniste geweest. Is dat eng?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet over 1.5 week naar de mondhygieniste. Ik ben bang
Nou, op zich ging het bij de preventie assistente wel chill. Alleen moet ik nu naar de mondhygieniste, want die heeft betere apparatuur. Dat ze ook onder je tandvlees kan schoonmaken. Dat klinkt als horror. Het is ook niet gek als je daar om een verdoving vraagt schijntquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een mondhygieniste geweest. Is dat eng?
Wat een termen allemaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, op zich ging het bij de preventie assistente wel chill. Alleen moet ik nu naar de mondhygieniste, want die heeft betere apparatuur. Dat ze ook onder je tandvlees kan schoonmaken. Dat klinkt als horror. Het is ook niet gek als je daar om een verdoving vraagt schijntHet is ook geldklopperij volgens mij, ik heb al 6 jaar geen gaatjes gehad, maar doe dit soort fratsen omdat ik goed voor het gebit wil zijn
quote:In our effort to continuously improve the EA SPORTS FIFA franchise, today we have released an update for FIFA 13 on PC. Available for download now, please see below a list of items that have been addressed in this update. The console (PS3 & Xbox 360) updates will follow in later days; follow us on Twitter @EASPORTSFIFA to stay informed on any future updates.
In todays update, we addressed the following:
- Guest Play as an option in FIFA 13: Ultimate Team
- An error when trying to access Pro Clubs
- An issue to reduce disconnects to the EA Servers and in EA SPORTS Football Club while in menus or gameplay
- An issue in Creation Centre where some licensed kits were displayed incorrectly.
- Disconnects while viewing FUT Auction House search results
- Snow will again be a random weather option in Pro Clubs
We hope those affected by the above issues will be able to enjoy the full FIFA 13 experience. And once again, thank you for your patience and feedback.
Mijn record is 7 gaatjes bij een controlequote:Op donderdag 7 februari 2013 08:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een termen allemaal
Altijd bij de tandarts zegt ie van: 'je hebt goed gepoetst, alles ziet er schoon uit'.
Daarna: 'nog even schoonmaken'. 20 seconden later ben je nog eens 30 euro kwijt
Doe je goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn record is 7 gaatjes bij een controle
Was in mijn jonge jaren, toen vond ik 1x poetsen per dag genoegquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe je goed
Heb zelf nog nooit een gaatje gehad
Nou, ik zou ook best een kunstgebitje willen. Alleen omdat de pijn van de boor de ergste pijn is die ik ooit ervaren heb. Heb veel botbreuken gehad hoor, maar de pijn van de boor is niet te evenarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was in mijn jonge jaren, toen vond ik 1x poetsen per dag genoeg![]()
Overigens heb ik ook gewoon schandalig slechte tanden. Familiekwaaltje: mijn moeder had op haar 20e al een kunstgebit
Ik ben ook geen groot fan van een tandarts. Die 7 gaatjes moesten verdeeld over 2 afspraken gevuld worden. Ik heb in totaal wel 2 uur in de stoel gelegen, en die kerel maar borenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook best een kunstgebitje willen. Alleen omdat de pijn van de boor de ergste pijn is die ik ooit ervaren heb. Heb veel botbreuken gehad hoor, maar de pijn van de boor is niet te evenaren
De meeste zenuwen zijn ook gelocaliseerd bij je tanden daarom is het logisch dat je daar veel pijn krijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zou ook best een kunstgebitje willen. Alleen omdat de pijn van de boor de ergste pijn is die ik ooit ervaren heb. Heb veel botbreuken gehad hoor, maar de pijn van de boor is niet te evenaren
Vandaar dat ik ook altijd zo zenuwachtig benquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De meeste zenuwen zijn ook gelocaliseerd bij je tanden daarom is het logisch dat je daar veel pijn krijgt.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. 6 jaar geen gaatjes is goed te noemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
De meeste zenuwen zijn ook gelocaliseerd bij je tanden daarom is het logisch dat je daar veel pijn krijgt.
Ik ben al 1 jaar niet geweest. Ik moet binnenkort weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. 6 jaar geen gaatjes is goed te noemenEn heb nu een tandarts die ik vertrouw. Als hij boort en ik geef pijn aan stopt hij gelijk en zegt: oh, sorry
![]()
Dan spuit hij verdoving bij, net zo lang tot het geen pijn meer doet, een echte baas is het
Laatste tijd valt het bij mij ook mee. Paar gaatjes in de laatste 10 jaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het nu een stuk beter. 6 jaar geen gaatjes is goed te noemenEn heb nu een tandarts die ik vertrouw. Als hij boort en ik geef pijn aan stopt hij gelijk en zegt: oh, sorry
![]()
Dan spuit hij verdoving bij, net zo lang tot het geen pijn meer doet, een echte baas is het
Kun je gelijk ff door naar de bloedbankquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Tandsteen weghalen en dan gaat ie in je tandvlees zitten borenbloeden als een rund natuurlijk
Tandsteen heb ik ook standaard ja... Daarna de eerste 3 dagen "wennen" aan die spleetjes tussen je tanden, voelt vaag met je tong dan hahaquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Tandsteen weghalen en dan gaat ie in je tandvlees zitten borenbloeden als een rund natuurlijk
Dagen met een hoofdletter schrijven doe je maar in Duitsland.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel, want vandaag is het Donderdag.
lol, ik las verkeerdquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel, want vandaag is het Donderdag.
Germany is veryquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dagen met een hoofdletter schrijven doe je maar in Duitsland.
Stond zonet op Tweakers volgens mij, nu kan ik het niet meer vindenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:22 schreef pascal08 het volgende:
Wel mooi dat mensen al weten dat die PS4 in de zomer op de markt gaat komen, terwijl 'ie pas 20 februari aangekondigd gaat worden.
nu.nl las ik het vanochtend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond zonet op Tweakers volgens mij, nu kan ik het niet meer vinden
"Op het 'See the Future'-evenement dat Sony Computer Entertainment op 20 februari organiseert in New York, kondigt de consolefabrikant waarschijnlijk de nieuwe PlayStation aan. "quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Stond zonet op Tweakers volgens mij, nu kan ik het niet meer vinden
Dat worden briljante discussies hier welke console het beste gaat wordenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Op het 'See the Future'-evenement dat Sony Computer Entertainment op 20 februari organiseert in New York, kondigt de consolefabrikant waarschijnlijk de nieuwe PlayStation aan. "
Van Tweakers.
Als de geruchten waar zijn dan word de ps3 beter. Als je op dit moment dus puur naar de geruchten kijkt van wat komt er in kwa hardware.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat worden briljante discussies hier welke console het beste gaat worden
De ps3 ja?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als de geruchten waar zijn dan word de ps3 beter. Als je op dit moment dus puur naar de geruchten kijkt van wat komt er in kwa hardware.
Ja dat komt uit dit artikel, vanochtend stond er nog een nieuwere.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Op het 'See the Future'-evenement dat Sony Computer Entertainment op 20 februari organiseert in New York, kondigt de consolefabrikant waarschijnlijk de nieuwe PlayStation aan. "
Van Tweakers.
Meestal gaat Azië toch voorop met dit soort dingen, en volgt Europa een jaar later?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef Vinno het volgende:
http://www.nu.nl/games/31(...)omer-in-winkels.html
Lijkt me zeer sterk, aangezien er tussen de aankondiging van de PS3 en de release ervan ongeveer anderhalf jaar zat. Het blijft natuurlijk gewoon gissen als de console überhaupt nog aangekondigd moet gaan worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef Vinno het volgende:
http://www.nu.nl/games/31(...)omer-in-winkels.html
Zullen we allemaal dezelfde kopen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk, aangezien er tussen de aankondiging van de PS3 en de release ervan ongeveer anderhalf jaar zat. Het blijft natuurlijk gewoon gissen als de console überhaupt nog aangekondigd moet gaan worden.
Ik vraag me af of dat overhyped is. De gewone versie is al een beest, en kost (nu) 50k. Dan is 500k voor de IF-versie geen hele rare prijs.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:38 schreef over_hedge het volgende:
Die if balotelli word echt over hypedHij kost nu 600K
Bij Playstation zitten er altijd een paar maanden tussen ja, bij de Xbox niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meestal gaat Azië toch voorop met dit soort dingen, en volgt Europa een jaar later?
Ik kijk naar prijs, welke apparaten kunnen communiceren met de console. En extratjes, zoals bijvoorbeeld 3D/ultra HD ready etc etc. Dat social media hoeft van mij niet. Dan zien mensen hoe vaak ik Fifa speel. Dat zijn dingen die ik liever niet deel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik koop sowieso ps4. of de xbox nou beter word of niet. (mits je ps3 spellen er op kan spelen)
Jij reageert ook nog serieus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk naar prijs, welke apparaten kunnen communiceren met de console. En extratjes, zoals bijvoorbeeld 3D/ultra HD ready etc etc. Dat social media hoeft van mij niet. Dan zien mensen hoe vaak ik Fifa speel. Dat zijn dingen die ik liever niet deel.
Prijs zal xbox winnen waarschijnlijk. Van de rest klinkt alles van de ps4 erg goed. Xbox weet ik niet volg ik wat minder.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk naar prijs, welke apparaten kunnen communiceren met de console. En extratjes, zoals bijvoorbeeld 3D/ultra HD ready etc etc. Dat social media hoeft van mij niet. Dan zien mensen hoe vaak ik Fifa speel. Dat zijn dingen die ik liever niet deel.
Ben wel benieuwd wat jij dan allemaal goed vindt klinken van de PS4.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Prijs zal xbox winnen waarschijnlijk. Van de rest klinkt alles van de ps4 erg goed. Xbox weet ik niet volg ik wat minder.Maar heb geen zin om 30 ps3 spellen niet meer te kunnen gebruiken. En dat social media hoeft van mij ook niet.
Ik zat meer te wachten op de eerstequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zaten we in een jolige discussie?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij dan allemaal goed vindt klinken van de PS4.
Ik heb er de ballen verstand van. Maar ik wil met en tegen mijn vrienden kunnen gamen. Daarom heb ik nu een PS3, en waarschijnlijk straks ook een PS4.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij dan allemaal goed vindt klinken van de PS4.
En wat vind je dan precies zo geweldig?quote:
Dat is ook vaak het belangrijkste argument. Ik heb een Xbox gekocht omdat 'ie toen goedkoper was dan de PS3 en ik de controller fijner in de hand vond liggen. De specs zijn meestal maar van minimaal belang.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van. Maar ik wil met en tegen mijn vrienden kunnen gamen. Daarom heb ik nu een PS3, en waarschijnlijk straks ook een PS4.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En wat vind je dan precies zo geweldig?
Je weet wel wat daar staat hè? Of ben jij zo iemand die naar de MediaMarkt gaat en alle bordjes gaat vergelijken om te kijken welke computer de meeste gigahertzen heeft en vervolgens die koopt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DatEn de prijs 320 euro valt me heel erg mee. En nog wat dingen, maar weet niet meer precies wat er in het filmpje verteld werd. Kan nu even niet kijken omdat ik op mijn werk zit.
Computer bij de media markt kopenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet wel wat daar staat hè? Of ben jij zo iemand die naar de MediaMarkt gaat en alle bordjes gaat vergelijken om te kijken welke computer de meeste gigahertzen heeft en vervolgens die koopt?
Mijn ervaring is dat de gemiddelde Media Markt-verkoper ook niets beters kan dan datquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je weet wel wat daar staat hè? Of ben jij zo iemand die naar de MediaMarkt gaat en alle bordjes gaat vergelijken om te kijken welke computer de meeste gigahertzen heeft en vervolgens die koopt?
Denk dat 75% al een keuze gemaakt heeft voordat het ook maar bekend was dat er een nieuw console kwam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Er is nog helemaal niks bevestigd en iedereen maakt nu al een keuze gebaseerd op wilde geruchten
Precies. Gewoon lekker afwachten tot 20 februari.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Er is nog helemaal niks bevestigd en iedereen maakt nu al een keuze gebaseerd op wilde geruchten
De meeste mensen hebben de keuze idd al gemaakt. Merkentrouw, het kunnen spelen van oude spellen, het weigeren te betalen voor online gaming, vrienden die een bepaalde console hebben en houden etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Alles, behalve het fanboy- en vriendengedeelte, is nog niet zeker. Het zou kunnen dat PSN ook betaald wordt of dat PS3 spellen niet meer afgespeeld kunnen worden op de PS4. No one knows.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben de keuze idd al gemaakt. Merkentrouw, het kunnen spelen van oude spellen, het weigeren te betalen voor online gaming, vrienden die een bepaalde console hebben en houden etc.
koop gewoon een xbox 720 manquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Alsof je die ps3 spellen nog gaat spelen op de ps4, kom nou
Denk het wel. Als als de ps4 net uit is heb je er nog amper leuke games voor. En die games zijn duur. Dus dan is het wel zo fijn als je nog je ps3 games kan spelen. Sowieso zijn er een aantal games die ik leuk vind om te spelen met vrienden als we dronken zijn. Maar waar ik geen zin in heb om er nog een keer geld voor te moeten betalen dus er geen ps4 versie van hoef.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Alsof je die ps3 spellen nog gaat spelen op de ps4, kom nou
Te weinig IF Jackson.quote:
Dat zou balen zijn als ze niet compatible zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk het wel. Als als de ps4 net uit is heb je er nog amper leuke games voor. En die games zijn duur. Dus dan is het wel zo fijn als je nog je ps3 games kan spelen. Sowieso zijn er een aantal games die ik leuk vind om te spelen met vrienden als we dronken zijn. Maar waar ik geen zin in heb om er nog een keer geld voor te moeten betalen dus er geen ps4 versie van hoef.
Klopt. Als dat zo is kies ik misschien wel voor de xbox. Maar eerst maar eens afwachten wat er allemaal waar is van de geruchten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn als ze niet compatible zijn
Ik leg dan gewoon mijn controller neer, zoek het lekker uit dan maar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef Peefiee het volgende:
Sta na 23minuten 3-0 achter door doelpunten van Eminike, Pato en Ramires en nu speelt hij al 10 minuten de bal achter rond??? kan iemand hem voor me afschieten??
Dat zijn dus momenten dat ik de controller rustig naast me neerleg en even boodschappen ga doen, of even douchen, zoiets.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef Peefiee het volgende:
Sta na 23minuten 3-0 achter door doelpunten van Eminike, Pato en Ramires en nu speelt hij al 10 minuten de bal achter rond??? kan iemand hem voor me afschieten??
Klopt, daarom hebben ze subtiel zijn rating iets verder verhoogd zodat de UP eronder kanquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat die best in aanmerking kan komen voor een UP.
Volle bak jagen! De coins worden na de wedstrijd gedeeltelijk verdeeld aan de hand van je percentage balbezit. Hij verdient die coins niet!quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:18 schreef Peefiee het volgende:
Dat vinden dat soort gasten prima. Die spelen het echt niet omdat ze het spelletje nou zo leuk vinden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik leg dan gewoon mijn controller neer, zoek het lekker uit dan maar.
Jij kinderachtig doen, dan doe ik dat ook.
En nu een handeltje met hem beginnen een domme zet is, want waardedalingquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben ze subtiel zijn rating iets verder verhoogd zodat de UP eronder kan
Dat sowieso ja, tenzij hij echt ubercheap wordt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu een handeltje met hem beginnen een domme zet is, want waardedaling
Grapjasquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volle bak jagen! De coins worden na de wedstrijd gedeeltelijk verdeeld aan de hand van je percentage balbezit. Hij verdient die coins niet!
Oke, dan de serieuze noot: misschien moet je niet met 3-0 achter komen...*kuch kuch*amateur*kuch kuch*quote:
Haha, die uitspraak gebruik ik ook vaak als ze me toch een berichtje sturen, en ze zelf niets anders kunnen dan recht vooruit rennenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren speelde ik een 5atb helemaal zoek, maar scoorde ik pas in de 88e minuut de verlossende 2-0. Daarna kreeg ik de message: Luck.
Dus toen stuurde ik terug dat het idd lucky was dat hij met zijn 5atb niet met meer goals verschil verloor en de toevoeging Run Forrest, Run omdat hij alleen LB+Y gebruikte en toen ging hij me in 3 messages uitschelden en stuurde hij daarna: hahahahaha blocked
Ik zie dan echt zo'n schreeuwend kind voor me met 2 vingers in zijn oren
Goh je meent het.... Maar als hij kopdoelpunten uit corners met Ramires begint te maken kan ik er weinig aan doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan de serieuze noot: misschien moet je niet met 3-0 achter komen...*kuch kuch*amateur*kuch kuch*
Juist wel. Die gast is 2 turven hoog. Beter dekken is het devies, of goed uitkomen met je keeper.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Goh je meent het.... Maar als hij kopdoelpunten uit corners met Ramires begint te maken kan ik er weinig aan doen
Soms kan je er gewoon niks aan doen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Juist wel. Die gast is 2 turven hoog. Beter dekken is het devies, of goed uitkomen met je keeper.
Dekken met cornersquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Juist wel. Die gast is 2 turven hoog. Beter dekken is het devies, of goed uitkomen met je keeper.
Je kan zelf spelers selecteren voordat die genomen wordt hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dekken met cornersDat pijltje verspringt pas een halve seconde voor de bal arriveert
Hij praat in het meervoud: kopdoelpunten door Ramires met corners. Oke, dat hij een keer een corner binnenloopt is theoretisch mogelijk, maar 2 of 3 keer niet. En ik geef toe: dat achterin de bal rondtikken is zum kotsenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Soms kan je er gewoon niks aan doen hoor.
Dit. Ik selecteer standaard altijd het mannetje bij de 1e paal, want daar is de bal het eerst. Komt hij achterin, heb je iets meer tijd om te reagerenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan zelf spelers selecteren voordat die genomen wordt het
Klopt, en als de corner nou eens ergens anders uitkomt? En het komt ook voor dat bijvoorbeeld Maher in de dekking staat op Santana. Begin je echt geen tering aan hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan zelf spelers selecteren voordat die genomen wordt het
Elsontjequote:Op donderdag 7 februari 2013 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook wel eens een kopduel verloren van Hooi. Ja, Hooi die 1m60 is terwijl mijn verdedigers bijna 1.90 waren.
Of misschien tot de nieuwe Xbox ook bekend is?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies. Gewoon lekker afwachten tot 20 februari.
Wat een grove taalquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een griepspel is het toch ook![]()
Ik neem bij een voorsprong van 1 goal in de 88e minuut of later standaard mijn corners kort tegenwoordig..dat heeft me zoveel overwinningen gekost...gaan al die gekken ineens naar voren, valt de bal precies goed voor de counter en is het gelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een griepspel is het toch ookhij scoort de 2-2 en mijn verdediging leek het wel een goed idee om lekker voorin te gaan staan
Geojen tip!quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem bij een voorsprong van 1 goal in de 88e minuut of later standaard mijn corners kort tegenwoordig..dat heeft me zoveel overwinningen gekost...gaan al die gekken ineens naar voren, valt de bal precies goed voor de counter en is het gelijk
Ik ga ook vaak naar voren met 1 mannetje met een corner van de tegenstander. Vooral met Konéquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem bij een voorsprong van 1 goal in de 88e minuut of later standaard mijn corners kort tegenwoordig..dat heeft me zoveel overwinningen gekost...gaan al die gekken ineens naar voren, valt de bal precies goed voor de counter en is het gelijk
Mijn opa ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn hamster is overleden aan een verkoudheid
Boefje dat je er bentquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak naar voren met 1 mannetje met een corner van de tegenstander. Vooral met KonéLange steekbal naar voren en je hebt een 1 op 1
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn opa ookVan de trap geverkoudheid
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn opa ookVan de trap geverkoudheid
Colocciniquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
IF SUarez, IF Bale, IF Taraabt, IF Argentijnse CB met krullen, IF Kompany, SIF Fellaini als tegenstander. Maar ik heb SIF AltidoreBen benieuwd
Je hebt een racist tegen Altidore. Ontketende amerikaan pakt ze! Net als tegen Den Bosch. (Oké het was maar een penalty maar goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef Toefjes het volgende:
IF SUarez, IF Bale, IF Taraabt, IF Argentijnse CB met krullen, IF Kompany, SIF Fellaini als tegenstander. Maar ik heb SIF AltidoreBen benieuwd
Engels praten vanaf nu jongensquote:
quote:
Guten morgen diese morgen, herr Edgarquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Engels praten vanaf nu jongens
1-2 verloren. Gast kon op het eind alleen maar die bal wegrossen. Daarvoor heb je dan een miljoenenteam gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt een racist tegen Altidore. Ontketende amerikaan pakt ze! Net als tegen Den Bosch. (Oké het was maar een penalty maar goed)
Wij hebben een gast bij onze voetbalvereniging lopen die in zo'n huis voor minder begaafden woont (vroeger kwamen ze nog uit een land tussen China en Rusland, maar dat schijn je tegenwoordig niet meer te mogen zeggen). Die gast dient als ballenjongen, als er weer eens een bal over de omheining of vangnet gaat. Hoekvlaggen wegzetten, dat soort klusjes. Beetje met teams optrekken vindt-ie prachtig. Maar iedere keer als wij kleedkamerlol hebben om allerlei (niet altijd even vrouwvriendelijke) onderwerpen, moeten we ons inhouden voor hem. Dus tegenwoordig als hij het kleedlokaal inkomt, zegt iedereen tegelijk: " Ho, Engels praten"quote:
Ik heb hem in mijn BPL team, en daar is gelukkig geen IF-versie voor...anders had ik dezelfde verleiding gehadquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk niet dat ik het kan laten en vanaaf toch maar if balotelli koop.
Ik had hem eerst ook in een bpl team. En toen vond ik hem echt slecht. Alleen in mijn nieuwe team loopt hij 3 op 1quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn BPL team, en daar is gelukkig geen IF-versie voor...anders had ik dezelfde verleiding gehad
Hij speelt prima bij mij, samen met Tevez. Ik had eerst Aguero en RVP, maar dat was geen poremquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik had hem eerst ook in een bpl team. En toen vond ik hem echt slecht. Alleen in mijn nieuwe team loopt hij 3 op 1
Wet van vraag en aanbodquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:59 schreef leoon. het volgende:
Waarom zijn balotelli IF en NIF zo duur
De NIF AC Milan versie zit pas een week in packs. Die zijn er dus nog weinig, dus duur.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
De IF snap ik wel maar de NIF wil ik naast Falcao hebben
Oke op die fiets, die engelse versie is fucking cheap nu. 18k nog maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De NIF AC Milan versie zit pas een week in packs. Die zijn er dus nog weinig, dus duur.
hahaha..... Echte aanhouder!!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop wel dat die blessure bug met die update gefixt gaat worden. Geen idee hoeveel blessure kaarten ik heb, maar in elk geval 10 pagina's watchlist en de consumables pile a 75 zit helemaal vol. Het wordt nogal vervelend.
Haha, precies! Dit verhaal wordt bijna net zo grappig als de PF van Taiwoquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, precies! Dit verhaal wordt bijna net zo grappig als de PF van Taiwo
Edit: ken je die mop van die injuries?
Die kwamen niet
bronquote:Sony herhaalde zijn voorspelling dat het boekjaar 2012-2013 het eerste winstgevende jaar wordt na 5 jaren met verlies. Het bedrijf voorziet nog altijd een jaarwinst van 20 miljard yen.
Sterkte!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Half jaar geleden al een collega weggebracht. Overleden aan kanker. Net een appje gekregen dat een collega darm-en leverkanker heeft. De 6-0 gewonnen wedstrijd tegen een Duitser niet echt meegekregen eigenlijk
Oh das wel echt heel matig ja...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Half jaar geleden al een collega weggebracht. Overleden aan kanker. Net een appje gekregen dat een collega darm-en leverkanker heeft. De 6-0 gewonnen wedstrijd tegen een Duitser niet echt meegekregen eigenlijk
Damn.... Dat is ook niet misselijk....quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
Jezus man, dat is echt klote. Je bent zo machteloos tegen deze ziekte.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Damn.... Dat is ook niet misselijk....
Zit hier ook midden in de cyclus..... Vorige week gehoord dat me broertje Uitzaaiingen heeft in zijn Lymfe-klieren en dat het 30 tot 40% kans is dat het ook verder is uitgezaaid
Jezus hé...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zit hier ook midden in de cyclus..... Vorige week gehoord dat me broertje Uitzaaiingen heeft in zijn Lymfe-klieren en dat het 30 tot 40% kans is dat het ook verder is uitgezaaid
Te klotequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbijquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja je moet idd de percentages maar omdraaien ja, positief maken/bekijken/blijven...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbijWel 60 tot 70% kans dat het niet uit is gezaaid dan. Het blijft een ongrijpbare ziekte
Ja, zit ook op me werk als een dwaas.... pffff...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbijWel 60 tot 70% kans dat het niet uit is gezaaid dan. Het blijft een ongrijpbare ziekte
Dat is geen leeftijd inderdaad, voordeel van jong zijn is meestal wel de conditie waarin iemand verkeerd. Positief blijven, een positieve omgeving is heel belangrijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, zit ook op me werk als een dwaas.... pffff...
En ben zo en zo niet echt een prater... Dus krop alles lekker op!
Maar we houden ons ook vast aan de 60 a 70%
Maar ja... 25 jaar is toch erg jong!
@ iedereen thanxsssssss
Hij is in afwachting van een volgende operatie om de rest van de Lymfeklieren weg te halen..... Dus nog onbekend.. kan 4 weken duren of 6 weken!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is geen leeftijd inderdaad, voordeel van jong zijn is meestal wel de conditie waarin iemand verkeerd. Positief blijven, een positieve omgeving is heel belangrijkWanneer komt er uitsluitsel?
Lange termijn om zo in onzekerheid te zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:01 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hij is in afwachting van een volgende operatie om de rest van de Lymfeklieren weg te halen..... Dus nog onbekend.. kan 4 weken duren of 6 weken!
Ja, best frustrerendquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lange termijn om zo in onzekerheid te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |