Is dat zo? Volgens mij niet, hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:56 schreef Toverheks het volgende:
steeds vaker hoor je over jonge kinderen die dood ergens in een weiland liggen.
of je kind, of een kind die je kent van vrienden of uit je buurt, geen 1 kind hoor zo te gaan hemelen, de wereld is verrotquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef selam het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat het een kleinkind van je zou zijn heksie .
ja idd je kind of een kind van een bekende verliezen is het ergste wat er bestaat .quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of je kind, of een kind die je kent van vrienden of uit je buurt, geen 1 kind hoor zo te gaan hemelen, de wereld is verrot
marianne vaatstra was ook een kind, dat meisje jennefer of dat jongentje verstappen, hoeft niet in een weiland was bij wijze van, bedoelde steeds vaker hoor je dat kinderen op gruwelijke wijzen om gebracht worden, of dat kinderen jong nog zelfmoord plegen, zoals dat meisje laatst die voor de trein sprong omdat ze gepest werd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij niet, hoor.
Ja BB dat is waanzin hequote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef BendeBielzen het volgende:
Dat programma dat ze gaan Skispringen, die sterren... Nabestaanden krijgen 500.000 Euro in geval van overlijden... AAArgggghhhh... kromme wereld... Aan de ene kant vechten ze om te leven en zij spelen met hun leven...
Meen je niet pppfff echt te zot voor woorden dit !!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:01 schreef BendeBielzen het volgende:
Dat programma dat ze gaan Skispringen, die sterren... Nabestaanden krijgen 500.000 Euro in geval van overlijden... AAArgggghhhh... kromme wereld... Aan de ene kant vechten ze om te leven en zij spelen met hun leven...
ja ook dat is waar !quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is toch niet iets wat de laatste tijd opeens veel meer voorkomt? Hoe treurig ook, dat is van alle tijden. Door internet is de wereld wel kleiner geworden en het wereldleed dichterbij gekomen.
Gelukkig raadt iedere ervaren springer het af, 1 vertelde dat ze al een jaar heeft moeten trainen voor 60 meter, hun gaan van 70 meter springen in ? 6? weken? Ik betwijfel of dit programma doorgaatquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is toch niet iets wat de laatste tijd opeens veel meer voorkomt? Hoe treurig ook, dat is van alle tijden. Door internet is de wereld wel kleiner geworden en het wereldleed dichterbij gekomen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gelukkig raadt iedere ervaren springer het af, 1 vertelde dat ze al een jaar heeft moeten trainen voor 60 meter, hun gaan van 70 meter springen in ? 6? weken? Ik betwijfel of dit programma doorgaat
Wat een diepe zucht!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja ik loop m'n eigen posts te quoten ipv te editten lol
En voor de sportliefhebbers: er is ook darten. Dat wordt op dit moment fanatiek gevolgd op een niet nader te noemen stream..quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
straks Zembla ned.2 21.10
De bever, de otter, het korhoen, de korenwolf en de wisent. Ze waren (zo goed als) uitgestorven in Nederland. Maar natuurbeschermers zetten deze dieren steeds weer opnieuw uit in de natuur om zo de biodiversiteit te behouden. Dat gebeurt met wisselend succes. Zo kan de korenwolf, de Limburgse hamster, alleen in het wild overleven dankzij een fokprogramma. Uitgezette otters worden aan de lopende band doodgereden. Opnieuw ingebrachte korhoeders vallen binnen enkele dagen ten prooi aan roofdieren. Ondertussen wordt Nederland voorbereid op de, spontane, komst van de wolf. Zembla onderzoekt waarom ondanks slechte resultaten toch wordt doorgegaan met het herintroduceren van uitgestorven dieren.
Waar zit je? Sevilla? ( heb daar ook zo'n brug gezien)quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef pullup het volgende:
Ik spreek ondertussen ook een briljant woordje kroegspaans.
En links onder de brug is de roeiclub (foto van gisteren0
[ afbeelding ]
Oh, verder lezen yvonnequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm lekker.![]()
Er zijn veel meer mooie en/of interessante steden in die regio, dat Sevilla de tofste is dat zegt wel wat.
Ik ga in Juni zo'n trip makenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er slechts één keer gefeest, uh weest, een paar dagen, maar vond het een fantástische stad. De mooiste van het hele rijtje steden dat we tijdens een wekenlange Andalusië-trip aandeden.
Het was er alleen -eind mei- wel 40 graden. Dus 's ochtends op pad en dan vroeg in de middag enkele tapas met een glaasje fino en daarna een siësta, was een prettige manier van dagindeling.
Wat is het daar nu, graadje of 15?
Wat post jij weinig trouwens. Iets aan de hand?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga in Juni zo'n trip makenZin an.
Nou, in het kort, collegaatje was ernstig ziek, kanker, is overleden en afgelopen maandag begraven, en ik werk op dit moment erg veel. En in m'n route heb ik een ALS patient, man van mijn leeftijd, daar ben ik bijna 2 uur per avond mee bezig en dan ben ik echt moe.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat post jij weinig trouwens. Iets aan de hand?
Gecondoleerd nog. Ja, dat je nu een ALS patiënt onder je hoede had dat wist ik wel. Uit een klacht-topic over die ALS posters. Dat de verstikkingsdood helemaal niet zo erg is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, in het kort, collegaatje was ernstig ziek, kanker, is overleden en afgelopen maandag begraven, en ik werk op dit moment erg veel. En in m'n route heb ik een ALS patient, man van mijn leeftijd, daar ben ik bijna 2 uur per avond mee bezig en dan ben ik echt moe.
Maar ik hou van jullie hoor!!!!
Er leest niemand mee tochquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog. Ja, dat je nu een ALS patiënt onder je hoede had dat wist ik wel. Uit een klacht-topic over die ALS posters. Dat de verstikkingsdood helemaal niet zo erg is.2 uur per dag verzorging dat is geen goed teken voor die patiënt. Dan is het al (vermoed ik) al ver gevorderd. Toch mooi dat er zoiets is als thuiszorg. Kan mij voorstellen dat fok! dan even wat minder belangrijk is.
Sterkte!
Ik vind het knap hoor, de beloning is meer dan alleen het maandelijks loon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er leest niemand mee toch
Maar even tussen ons, ik ben zo enorm dol op m'n werk, ik kan me geen beter leuker werk voorstellen!
Ik krijg bij 1 mevrouw altijd een koekje en bij een andere altijd een hand dropjes, ha!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor, de beloning is meer dan alleen het maandelijks loon.
Eerste wereldoorlog? Ik heb toch meer met middeleeuwse en kerkgeschiedenisquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef yvonne het volgende:
Oh en doe es lief, stem hier even?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |