Ik ken alleen maar zwart en wit mannen. Dammmquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt zo'n uitdrukking dat de toestand van de economie wordt afgemeten aan de lengte van de rok van vrouwen, hoe korter hoe beter het gaat met de economie. Dat heb je schijnbaar ook met de kleur van de onderbroek van mannen. Als het slecht gaat met de economie dan is het veel grijs, zwart en wit en naarmate het beter gaat met de economie wordt er meer kleur gekocht en dat is nu schijnbaar het geval.
Hadden ze beter naar Duinrel kunnen gaanquote:
Nou neequote:
Je durfde het bijna niet te zeggen, maar deed het toch? Met eenquote:
ik huilen m jou nee schatje dan moet je met zwaarder geschut komenquote:
Alsof je dat in 30 seconden gelezen had.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hadden ze beter naar Duinrel kunnen gaan
Ik heb een beter (ander) recept. Wat men zegt de originale Zonder room.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je durfde het bijna niet te zeggen, maar deed het toch? Met een.
Ik ga binnenkort weer eens Carbonara à la Soury maken.
Doe eens heel snel PM-en! En dan ook heel snel!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:56 schreef Soury het volgende:
Ik heb een beter (ander) recept. Wat men zegt de originale Zonder room.
Donequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe eens heel snel PM-en! En dan ook heel snel!
Kan jij zo snel tikken dan?quote:
Die is ook met room, ook heerlijk. Maar deze is wat ouderwetser, zonder room. En net zo smeugig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij zo snel tikken dan?![]()
Ik maak altijd die van Karin, ook erg lekker http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/carbonara.html
Doe mij dan ook zo'n smeuïge pmquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook met room, ook heerlijk. Maar deze is wat ouderwetser, zonder room. En net zo smeugig.
en lekker
Ik knal de link hier wel. http://www.tastyweb.nl/recept/pasta/carbonara/de/echtequote:
Dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |