Heeft het nut voor fok als 100 mensen zich aanmelden en de helft komt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heeft het nut, denk je, eens een enquete te houden onder de FOK!kers?
Welke locatie
wat voor soort film
vul maar in
Ik haal de breinaalden maar niet uit de kast.quote:
Het was ook een enorme stap, maar overwonnenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je behoort zonder meer tot een select groepje fokkers die nog buitenkomen
Nou ja, toen Jacqhassel melde hoe geweldig het was om te lezen dat jij weer eens naar de bioscoop was geweest, realiseerde ik me pas wat een bijzondere gebeurtenis het voor je moet zijn geweest en daarom ben ik blij dat we er hier toch even bij stil staan ...... samen met de engelen uiteraardquote:
Niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
Ik haal de breinaalden maar niet uit de kast.
http://www.pencilmuseum.co.uk/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
En ze maakte zulke spannende creaties.
Zou dat pencil museum trouwens echt bestaan?
Vast wel. (ik wil zo'n potlood) Ik werd trouwens nogal depri van die country site beelden, dat paste perfect in de film.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet?
En ze maakte zulke spannende creaties.
Zou dat pencil museum trouwens echt bestaan?
Wiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, toen Jacqhassel melde hoe geweldig het was om te lezen dat jij weer eens naar de bioscoop was geweest, realiseerde ik me pas wat een bijzondere gebeurtenis het voor je moet zijn geweest en daarom ben ik blij dat we er hier toch even bij stil staan ...... samen met de engelen uiteraard
24 pond leek me nogal goedkoopquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Copycat het volgende:
In de shop kan ik het reuzepotlood niet vinden. Dat treurige Britse landschap paste er wel prima bij, maar zou ook mijn vakantievoorkeur niet hebben.
Ik heb niks met engelen en voetbalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, toen Jacqhassel melde hoe geweldig het was om te lezen dat jij weer eens naar de bioscoop was geweest, realiseerde ik me pas wat een bijzondere gebeurtenis het voor je moet zijn geweest en daarom ben ik blij dat we er hier toch even bij stil staan ...... samen met de engelen uiteraard
Welke kleur, met bruin kan ik het me wel voorstellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:34 schreef Jian het volgende:
De economie is aan het herstellen want er worden de laatste tijd weer meer kleurrijke herenonderbroeken gekocht. Ik hoor het net op de radio, ik zweer 't
Goh, vertel me iets nieuwsquote:
Je hebt zo'n uitdrukking dat de toestand van de economie wordt afgemeten aan de lengte van de rok van vrouwen, hoe korter hoe beter het gaat met de economie. Dat heb je schijnbaar ook met de kleur van de onderbroek van mannen. Als het slecht gaat met de economie dan is het veel grijs, zwart en wit en naarmate het beter gaat met de economie wordt er meer kleur gekocht en dat is nu schijnbaar het geval.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke kleur, met bruin kan ik het me wel voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |