Haha echtquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:22 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
Ja maar die luiaard heeft dan wel weer echt het juiste tempo voor een stoner
Ik ken alle woorden hier maar ik kan er geen touw aan vast knoppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha echt
Wat ik alleen niet snap; omdat de blaadjes niet genoeg voedingsstoffen bevatten, is het lichaam van de luiaard zo gemaakt dat hij ook niet veel energie hoeft te gebruiken en dus kan leven met weinig voedingsstoffen. Maar dat is dan toch andersom geëvolueerd? Juist als blaadjes niet genoeg voedingsstoffen bevatten, ga je als dier toch op zoek naar ander voedsel om die voedingsstoffen aan te vullen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ken alle woorden hier maar ik kan er geen touw aan vast knoppenJa ik ook (stoned dan) maar ik vond mezelf super intelligent bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Dat zou voor ons logischer lijken, maar kennelijk was deze aanpassing genoeg opdat ze kunnen bestaan. Veel roofdieren zullen ze niet tegenkomen in de boomtoppen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha echt
Wat ik alleen niet snap; omdat de blaadjes niet genoeg voedingsstoffen bevatten, is het lichaam van de luiaard zo gemaakt dat hij ook niet veel energie hoeft te gebruiken en dus kan leven met weinig voedingsstoffen. Maar dat is dan toch andersom geëvolueerd? Juist als blaadjes niet genoeg voedingsstoffen bevatten, ga je als dier toch op zoek naar ander voedsel om die voedingsstoffen aan te vullen?
Evolutie is best wel geniale shit, vliegt allemaal zulke verschillende kanten opquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:29 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat zou voor ons logischer lijken, maar kennelijk was deze aanpassing genoeg opdat ze kunnen bestaan. Veel roofdieren zullen ze niet tegenkomen in de boomtoppen.
Ik ben echt super benieuwd hoe de mens geëvolueerd is over miljoenen jarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Evolutie is een raar ding, en dan gaat de mens zich er ook nog eens mee bemoeien om idealistische redenen
Vind ik ook. Ik vind het ook geniaal dat die theorie tot nu toe (met wat aanpassingen) nog steeds overeind blijft staan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Evolutie is best wel geniale shit, vliegt allemaal zulke verschillende kanten op
Worden juist alleen maar missing links aangevuld om hem sterker staand te houdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind het ook geniaal dat die theorie tot nu toe (met wat aanpassingen) nog steeds overeind blijft staan.
Als we onszelf niet weggevaagd hebben tegen die tijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben echt super benieuwd hoe de mens geëvolueerd is over miljoenen jaren
En wat er dan van de aardbol over is enzo
oooohh niet zeggen da's super lekker als je stoned bentquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:32 schreef OllieWilliams het volgende:
net van die "zelfmaak" popcorn in de magnetron gedaan, goeie shit man![]()
Het is op zich ook vrij logisch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:32 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind het ook geniaal dat die theorie tot nu toe (met wat aanpassingen) nog steeds overeind blijft staan.
precies, daarom juist zo geniaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Worden juist alleen maar missing links aangevuld om hem sterker staand te houden
ik heb nog een zakje overquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
oooohh niet zeggen da's super lekker als je stoned bent
Kwam laatst nog een zakje tegen maar die was houdbaar t/m 2011 dus heb ik maar weggegooid, nu heb ik spijt
Voor ons tegenwoordig wel, maar als je er mee aan komt zetten in een tijdperk waarin iedereen nog in het scheppingsverhaal gelooft zoals Genesis...quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is op zich ook vrij logisch.
Ik denk (hoop) het wel, en dat de aarde gewoon weer één en al kleurrijke flora en fauna is zónder een alles-overheersende dominerende machtquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:33 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Als we onszelf niet weggevaagd hebben tegen die tijd.
waarschijnlijk helpen we de hele natuur naar de klote met een atoomoorlog ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) het wel, en dat de aarde gewoon weer één en al kleurrijke flora en fauna is zónder een alles-overheersende dominerende macht
Sowieso religie is gewoon indoctrinatie en brainwashquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Voor ons tegenwoordig wel, maar als je er mee aan komt zetten in een tijdperk waarin iedereen nog in het scheppingsverhaal gelooft zoals Genesis...
Ik verwacht eigenlijk dat we naar een state of mind evolueren waarbij azen op anderen niet meer nodig is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) het wel, en dat de aarde gewoon weer één en al kleurrijke flora en fauna is zónder een alles-overheersende dominerende macht
Maar ik heb het over MILJOENEN jaren hčquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarschijnlijk helpen we de hele natuur naar de klote met een atoomoorlog ofzo
Dat hoop ik ook. Waarschijnlijker is dat we de aarde onleefbaar gemaakt hebben voor onszelf. Maar de aarde zal wel blijven bestaan tot de zon het loodje legt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |